170

До 182 Казах

преди 4 години

За Асенчо строителството на магистралата започва и завършва с рязането на лентичката от Винету еднокнижника. Огромната част от работата по строежа на магистралите е преди да започне да се копае. При това Асенчо не знае и колко километра магистрали се построиха в завършен вид преди 1989 година.

169

Казах

преди 4 години

До Асен700km магистрали казваш че има... май-скоро не си карал на такава. тази до Бургас е с десетки ограничения 90км, и на всеки 5-10км има камера на КАТ. това се води първокласен път, а не магистрала! Тази за Варна, виждали сме я, но не, не съществура! другата, ако се водя и тя магистрала за Сандански.... няма такава денивелация, затова не може да се каже че е магистрала защото не отговаря на международните изисквания..... по-добре да си мълчиш, вместо да говориш глупости!!!

168

Анонимен

преди 4 години

За по-малко от две години и девет месеца, регистрираните леки коли в България са намаляли с 492 хиляди - от 3237493 леки коли на 15 юли 2016 година, до 2745582 в началото на април 2019 година. Това по данни на КАТ - вчера писаха за това. Това прави по 179 хиляди леки коли на година по-малко. Скоро от всяко второ домакинство с кола, както беше преди 5 години, ще стане всяко трето домакинство в България ще има кола. Според онези 80% всяко семейство има по 5-10 коли на човек.

167

Реалист

преди 4 години

Леките автомобилите в България са намаляли с 492 хиляди от последната публикация на КАТ от 15.07.2016 година, когато леките автомобили са били 3 237 493. КАТ дели автомобилите на леки, товарни, специални, автобуси и влекачи. Всичките видове автомобили са намаляли с 160 хиляди от тогава, което значи, че леките автомобили намаляват, а останалите се увеличават. Казано по друг начин автомобилите на мафията се увеличават с около 332 хиляди, а на хората намаляват с 492 хиляди за по-малко от 3 години.

166

Анонимен

преди 4 години

Автомобилите намаляват , данъците се увеличават , още намаляват ,данъците още се увеличават ! Края идва и песента ,,няма такава държава се превръща в реалност ! Честито ! Изтъркахте ли билетчето ?!

165

последния

преди 4 години

До Асен на ума ли ти е каква бедност е било в бг след войната ? храна са нямали хората. И от мизерията -- хоп - магистрали. Ето това е прогрес. А сега какво: имахме магистрали, обаче от кражби с данъци няма кой да ги поддържа. Тоест напбратно отиваме и ше стигнем много скоро, другарю, Добър ден, мрънкачо. И да, софия-пловдив е много по-здрава отколкото останалите участъци, строени скоро.

164

Анонимен

преди 4 години

То хора няма тези коли търсят. Всички млади са в чужбина без намерения да се връщат в Тикеоландия.Европа са хитри, изхвърлиха си старите дизели и БГ се напълни с 15г каруци а германеца хвърчи с 200 на последн модел кола. Тива е, робите се радват на каручка ... но нищо важното е да има за апартаменти.Между другото, много са зле магистралите,елате да видите в Маями с 6 платна в едната посока...Хайде успех с таратайката, дано да не са ви е чопнали докато спите.

163

Асен

преди 4 години

До ПоследнитеА тези преди тях, 40 години строиха, строиха, от магистрали не се отървахме. Затова имаше общо 150 км. магистрали през 89 година. Само мрънкачи има в тази България. Сега в България има поне 700км. магистрали, но тези през последните години били проблема, онези преди това са идеални. Истината е, че и тогава и сега в България има основно българи и това е проблемът.

162

Последните

преди 4 години

Готвят два нови данъка,може би..., че всичките стари са малко.- данък мпс- екотакса- винетка- гр.отг- каско- ддс и акциз в/у гориватаИ накрая : едната магистрала е 90 вместо 400 км за над 30 години кражби,Другата е с ограничение 90 от вълнообразен асфалт....

161

шматка

преди 5 години

Абе я си оправете първо пътищата .С тази разбита инфраструктура каквото и да караме все се вдига прахоляк.Замърсяването на въздуха в Бг е с ФПЧ сиреч ПРАХОЛЯК а не с отработени газове.Убииствена логика-да спрем колите за да не вдигат прахоляк.ВтороЕдно кюмбе горящо 20ч/денонощие бълва пушек за 100 таралясника

160

Anonimen

преди 5 години

По здрава кола от старата няма новите за нищо не стават с тия електроники

159

Анонимен

преди 5 години

До бай ***"защо ли у нас се предпочита стар голф пред нова лада ?"---Предпочитат го основно перникчани. Защото има много сгодно място за винкела между вратата и седалката.Веднага се вади. :)

158

Анонимен

преди 5 години

Za tezi putishta koito ima tezi koli na 20god.sa perfektni I za tezi taksi I danaci koito promenqte 2 puti godishno.

157

Драгомир Драганов

преди 5 години

Нека, още да намаляват с по 300 000 на година

156

ТОДОР ЖИВКОВ

преди 5 години

Евроатлантическата мечта.

155

Иво

преди 5 години

Само бензин и митсубиши32010

154

Младеж

преди 5 години

Сред , всичко го обръщате в кръчмарска политика. *** и хората. Защо се занимавате с могъщата велика РУСИЯ не зная. Гледайте си нашата кочинка. Тук става въпрос че колите са ни много стари.Лично мен много ме кефят стари модели. Има колекционери които са посветили живота си за реставрация на олд таймери. Направо ми спират тока как са ги възстановили. Има едно Камаро седемдесет и половина. Убийствено е. С други думи всичко е подръжка и желание как ще ни изглеждат автомобилите.

153

ИСИЛ

преди 5 години

Лада и да се самоубиеш не става...ще ти огасне на половината път ако изобщо запали де ...

152

Анонимен

преди 5 години

На чистача е се с нещо трябва да изйвърля бoклука...

151

Анонимен

преди 5 години

На паркинга на немската банка в която работя има една Лада Нива. Да не повярваш, ама немците ги карат тея коли, незнам защо.