17

Тол Гол

преди 5 години

Въведат ли ТОЛ системата продавам 814-ката и толкоз.Преди 5 години имах три броя товарни превозни средства.Заради кожодерите от ДАИ се наложи да продам камионите.Кожодерите ми направиха добро.Нямам камиони нямам проблеми.Три винетки по-малко за държавата само от мен.

16

Анонимен

преди 5 години

Защо догава има винетки?

15

До Анонимен 9

преди 5 години

И аз предпочитам влака пред автобуса, но не влаковете на барон Хирш, а като тези в Германия, Франция, Япония, та и в Китай !

14

Брадвата

преди 5 години

В момента с претоварени зърновози, бетоновози и гондоли за инертни материали, еваха майката на 2 и 3-класните пътища. ТАКСИ яки трябва, да се дере на сухо!!

13

Анонимен

преди 5 години

Ами тогава и аз не искам да плащам тол такси за колата си защото с нея превозвам пътници. Каква е разликата с т.н. обществен транспорт?

12

Анонимен

преди 5 години

Ама, не може без пари, бе....Не може само превозвачите да печелят, а народа да им плаща.ТАКЪВ филм---Нема!!!

11

Jon

преди 5 години

Всички превозвачи да си закриват бизнеса и марш в чужбина да видят там какви такси и заплати се плащат.

10

Анонимен

преди 5 години

2019 за бизнеса, 2020 и за колите - ЦЦ и ББ събират $$$ за НОВ МЕЗОНЕТ

9

Анонимен

преди 5 години

Хем искат хубави пътища, хем безплатно, няма такъв филм, за да стане всичко хубаво трябват кинти. Ще плащата като пичове, убихте БДЖ, нарочно та да нямате алтернатива освен кола, сега се напълни с коли висиме по задръствания, а най-удобно е с влак. Тоя бизнес с автобусните превози ще замира все повече, опасен, неудобен, не и евтин, разбива инфраструктурата а плаща жълти стотинки. Видяхме я фирмата до Пловдив как печели с цена и как после добавя. Ай у лево.

8

Анонимен

преди 5 години

"По думите ѝ дори 1 стотинка на км пробег ще бъде 100% по-висока от това, което в момента се плаща и със сигурност ще се отрази и на цената на билетите."Превод: дай да трошим пътищата, да не плащаме и 1 стотинка на километър пробег, да изкарваме милиони печалба, а баламите с колите да плащат по 100 лева на година и да карат по лунен пейзаж. Ай влеву.

7

Анонимен

преди 5 години

И всъщност от 30 лева билет, в момента за пътя се заделят по 7 ст. Къде отиват останалите 29.93 лв е неизвестно ... и дали пък не са в някои черни каси?

6

Хе Хе

преди 5 години

И ние не Ви щем трошките дето правят тапи по пътищата. Като не щете да плащате никой не Ви кара да карате по пътищата. Много спокойно се кара без скапаните Ви тирове. Леките коли не са длъжни да Ви плащат масрафа и далаверите и да стоят в километрични задръствания.

5

Анонимен

преди 5 години

Не дават пукната стотинка за км пробег, а се оплакват. При 30 лв билет София - БургасПри 1 стотинка, което било двойно уж начи ориентировъчно смятаме повишение за целия автобус от 0,005 * 400 км, което прави 2 лева за целия курс разделен на 30 пътника, това прави под 7 стотинки увеличение на билета.

4

Анонимен

преди 5 години

До баба мараКак пък тоз ЕС все на вас ви пречи? Как пък в другите държави нещата се случват ама все в България този пуст ЕС ни пречи? Ама май не е ЕС а? Май е дивия селски балкански манталитет.

3

Анонимен

преди 5 години

Трябва да се насърчава споделеното пътуване. Така е по-добре за екологията, за джоба, и като цяло е значително по-удобно, отколкото с автобус.

2

Анонимен

преди 5 години

Пак се изказаха неподготвени. И 1 стотинка да плащали, пак щяло да е двойно ... питам тогава аз, как като падат горивата с 1 ст не падат цените на билетите ?

1

Se edno

преди 5 години

Не е ли ясно че докато не започнем да плащаме ние на държавата че работим няма да се получат нещата