40

Анонимен

преди 5 години

Трамвай 5 е един от най-редовните, но и той не е с такива интервали. Да не говорим, че масово графиците са направени така, че ако една спирка е обслужвана от няколко линии, то те минават едновременно и след това пак се чака по 15-20 минути.

39

Хохо

преди 5 години

Гледам хората масово пишат че истината е в автомобила. Мечтая си за деня в който никой няма да се качи в градския транспорт, а всички ще сме с коли. Ех каква идилия ще бъде!

38

Деяна

преди 5 години

Почнах да ходя с кола на работа с едно от последните разширявания на зоната за платено паркиране. Значи плащаш си да ти стои колата през блока, плащаш си карта за градси транспорт. На централно място живеем, а минава само една линия край нас, която свързва студентски град с овча купел. За работа минимум два транспорта сменям и с прекачването и чакането ми заминава час и 20 мин в едната посока. С колата, ако няма задръствания към за 15-20 мин.

37

Сик

преди 5 години

Тролей 8 е с интервал 1 час. В час пик. Цитираните времена дори не могат да се отнесат за наъ-честита линия като трамвай 7 или метрото. За *** ли ни взимат.

36

абв

преди 5 години

рейса иде ама не спира на спирката пак ше чакам

35

Анонимен

преди 5 години

Събота и неделя има градски транспорт който се чака и по над половин час а да не говориме за междуградския...после защо има семейства с по 2 коли

34

Тоталитарист

преди 5 години

В София може, но в България не!

33

срам

преди 5 години

Като вляза в тролея смърди по-зле и от ***. Гнус ме е да пиша. Отделно си е висенето по спирките. За съжаление Фандъкова не се е справила с нито една належаща задача от битието на София.

32

Анонимен

преди 5 години

Смятам, че трябва да се увеличат велоалеите и съответно велосипедистите. А не леките коли, както написа по-горе един коментатор. В Холандия е силно развито колоезденето и трябва да гледаме от такива държави ако искаме по-здравословен начин на живот.

31

Анонимен

преди 5 години

Ккаъв градски транспорт в София. Той отдавна за нищо не става. Висиш като паяк по спирките, после спира на всеки 100 метра и я стигнеш за час, я не. Лека кола трябва за София, но малко са хората, които имат лека кола - около 250-260 са леките коли на 1000 жители, което е над 2 пъти по-малко в сравнение с средното за ЕС. На лъжите на Фандъкова за над 600 коли на 1000 жители, само Крайчо вярва.

30

Анонимен

преди 5 години

Предизборна дезинформация. Обикновено се чака окло 8-10 минути, а се пътува различно. зависи от броя на спирките. Примерно от централна гара с някой от автобусите, до към другия край на маршрута им е 40-60 минути. Обикновено трябват две превозни средства и пътуването е над час. Аз се махнах от ж.к. Младост, когато започнах да пътувам за почти 2 часа до Орлов мост без да сменям превозното средство. Сега рядко се качвам на метрото, но обикновено го чакам 7-10 минути. Истината е в личните леки коли

29

Край

преди 5 години

80% от превоза в града трябва да е със бърз, комфортен и редовен градски транспорт. С коли само баровците дето си плащат МНОГО и парите от тях да дотират градския транспорт.Идиотския експеримент дето провежда София - колкото хора толкова и коли в града доведе до затрупване с коли - улици, градинки, тротоари всичко и задръстено а скоростта в падна до 14 км/час средна скорост. Само където се душим в газове. ААА и сме ГЪЗАРИ.

28

Батко

преди 5 години

Днеска чаках 111 точно 22 минути. Естествено дойдоха два автобуса един след друг пълни догоре. После задръствания и след два часа откакто излезнах от рабоъа одисеята приключи и успях да се прибера. Не ме интересува колко ще ми струва но вече съм само с кола.

27

Анонимен

преди 5 години

За една спирка излиза по-добре без транспорт за 0 лева и 9 -13 минути место 1,60 лв. за билет и 22 минути пътуване.

26

Анонимен

преди 5 години

До БесепарСрам си за София и несучайно няма как да станете на власт. Населението на София намалява защото селяните избягаха в чужбина.

25

Анонимен

преди 5 години

Не разбирам как са направили тези изчисления, при положение, че София е все още в 19. век, нямайки един от най-важните компоненти за интегриран градски транспорт - електронната система. Също, само да отбележа колко действително сме изостанали, щом Скопие имат такава поне от 2014, а може и от преди това. Продължавайте иначе в същия дух да съсипвате градския транспорт ;)

24

Бесепар

преди 5 години

Фандъкова не става. Необходим е безплатен транспорт . Нашата Партия може да го осигури. Само ще вдигнем данъците на всички селяни извън София.

23

Анонимен

преди 5 години

Това да не е Япония братче. Надявайте се, както се надявахте 30г за промяна.Наскоро имаше масово обяви че не могат да намерят шофьори и сега изведнъж хоп на 3 минути рейс. Да ама не. И още по зле ще става

22

Искам

преди 5 години

Транспортв в София да е безплатен и Техноимпексова да сервира безплатни кафенца в трамвая. Това е заветната мечта на всеки уважаващ себе си комуноид.

21

Анонимен

преди 5 години

До SHEFAМаршрутите им не са по 24 часа, че да има по 360 автобуса на една линия. Но просто, в орпеделени часове, трябва, на определени линии, да се отпуснат по още 5-6 рейса.