41

Анонимен

преди 5 години

Защо замърсяването е най голямо вечер? Защото тогава почват печките да работят в мордор...

40

V

преди 5 години

А в Русия тъкмо излезе закона за тунинга .Имаш право на трябва лаборатория да го сертифицира и при промяна на шасито нямаш право да триеш номерата .Тоест Русия си е една капиталистическа страна .А у нас нямаш право на това .СЪЩО КАТО ПРЕЗ КОМУНИЗМА .Добре че ще се оправим някога ;) Особено с тая ромска власт.

39

Анонимен

преди 5 години

С автомобили или без автомобили, замърсяването в България ще си остане на същите нива. Автомобилите са пренебрежимо малък замърсител на въздуха в България. Защо в България е така е ясно - България е рядко населена, вкл. София в сравнение с големите градове в ЕС. Броя автомобили на човек от населението е доста под средното ниво за ЕС, а използването им е в пъти по-малко. В България изминатите километри от автомобилите на човек от наслението са десетки пъти по-малко в сравнение с ЕС в западната му

38

Скептик

преди 5 години

Трябва да видим първо Властта, Съда, Чиновниците на колела на Държавно и Общинско ниво. След това контрол на замърсителите от обществения транспорт и тежките превозни средства и накрая автомобилите по резултати от реални замервания, а не по маркетингови брошури.

37

До 35 Кога ще ...

преди 5 години

Точно Париж не го сравнявай с София - никога няма да стигнем тяхното ниво. Имат много повече автомобили от София, използват ги в пъти повече, градският транспорт на Париж е на светлинни години пред разбития от Фандъкова, Борисов, Мафиянски и Янчулев градски транспорт на София. В Париж имат изградени закрити паркоместа стотици пъти повече на човек от населението в сравнение с София и т.н. и т.н.

36

Кога ще ... Париж

преди 5 години

В Париж на кадратем колометър има шестт и половина повече регистрирани коли от София, но някои годават за пример. София е рядко населен град, в на лъжата за броя на автомобилите в София повтаряна непрекъснато от Фандъкоа, едва ли някой вярва Според последното преброяване нанаселението в София е имало около 180 автомобила на 1000 жители. Фабдукова твърди, че са над 600 базирана на една статистика на КАТ, според която всички областни градове в България имат 600-1000 коли на 1000 човека население

35

sante_dog

преди 5 години

А какво казва наредбата за:Когато е замърсено да забранят на братята да горят дрехи и гуми.Автобусите от градския транспорт които не са в категория?Микробуси и ван-ове които зареждат магазини и т.н.?Ако ще е за всички - супер. Ама да не се окаже че полицията не може да отиде да арестува нарушител защото 'астрата' е Евро 2 и трябва да се самоглоби?

34

HeinrichHimmler

преди 5 години

А какво направиха управляващите , за да можем ние, българските данъкоплатци да можем да караме коли, които са по-нови и екологични ? Окраде ни и сега пак ни бърка в джоба?!! А депутатите си карат мерцедеси за по 100 хиляди с държавни поръчки. Защо те не слезнат от колите и не вземат пример от Запада като карат колела или се движат с градския транспорт?!! Ама ги е страх да се возят с гражданите, които окрадоха! Изверги!

33

Кога ще ни стигнат..

преди 5 години

Няма какво да го говорим, в париж 200 коли на 1000 жители, в София 3 пъти повече. Та въпросът е какво трябва да направи Париж, за да стигне стандарта в София? Примерно, да престанат да глобяват неправилно паркиралите та да може после тез същите, които са си купили коли въпреки, че ясно съзнават, че няма къде да ги паркират, да обесняват из нета как общината трябвало да им потрои безплатни такива...

32

Анонимен

преди 5 години

Спрете дизелите,както в Германия.След тях не се диша.

31

Анонимен

преди 5 години

Ефекта ще клони към нула.В центъра на София повечето автомобили през деня са на държавни агенции и министерства и най-замърсяващите камиони на строителните фирми, за които дефакто ограничения няма да има.

30

Анонимен

преди 5 години

Толкова ли е трудно власта да си направи подземни гаражи в центъра,да забрани движение на коли покрай Народно събрание и Президентството! По времето на бай Тошо,така беше! Сега е коли и кафенета! Ужас!

29

Анонимен

преди 5 години

Тука май става дума за пари! Глобички, а стикерите някой ще трябва да ги произвежда! Някой спомня ли си за логото на туризма,колко пари глътна и не се появи!

28

Анонимен

преди 5 години

До ПъзелЕ, то uдuоти има навсякъде. С жилетки и без жилетки

27

Анонимен

преди 5 години

В Париж забраниха и камините,за сведение! Тука това ако стане,тия,в полите на Витоша ще изпукат от студ! Така че,стикери да,но и камини не!

26

Пъзел

преди 5 години

То в Париж има и "жълти жилетки"! Пак е като в Париж! Данче, нещо????

25

Емо

преди 5 години

Тези мерки са псевдо мерки, и то срещу следствието, а не причините. Така или иначе от наесен фандъкова ще гледа общината само отвън, а и Грод няма да е власт, така че нищо от това няма да стане. Мерките трябва да други - разширяване на улиците, с големи паркинги в широкия цетър, за да не се налага да се паркира в идеалния център. Спиране на презастрояването в града - не може на тесни улички от преди 120 години, да се строят 6-7 етажни кооперации.

24

Анонимен

преди 5 години

Забранете за коли центъра както беше някога,ликвидирайте паркингите,оправете градинките и жълтите плочки,мийте сутрин както преди и ще пазят хората,поне центъра ще е за хора!

23

Ужс!

преди 5 години

София е надценена дупка.

22

Ужс!

преди 5 години

София се е превърнала в едно голямо гето за фукльовци и комплексари. 90% от живеещите там са хора, с които не бих искал да имам нищо общо. Ако не ми се налагаше от време на време, не бих и стъпил в тая ***. Имаме нужда от децентрализация на институциите.