Сорросоидната пассмина пак *** срещу заплащане, за няколко сребърници се разквичали срещу Ладата, в която французите от Рено са инвестирали над 2 милиарда в последните 10 г. Лада Веста е с турбодвигател на Рено, рунсаците правят двигатели за ракети, които американците им купуват ..., а ние какво правим, защо Рено не правят коли в България, защо не инвестират, нали им лижем задниците, сорросоидите мълчат.
Таа, а де, аз ли проспах завладяването от нашата родна България на цяла Европа. Или писача на статийката е сложил заглавието от една статия на следващата подред, сещатели се защо
Те дефакто повечето коли в България не отговарят на тези стандарти! С тези стандарти се очаква автопроизводителите да се мъчат да изцедят повече от 100коня вече и от 1.0 двигател. Колко ще е експлоатационния ресурс на подобен двигател обаче е въпроса. Автоваз лесно могат да си решат проблема, като почнат да слагат фабрични газови уредби. Пък и така ще повишат интереса на българския газолюбител спрямо колите си.
Само богати европейци могат да карат автомобили на по 400-500 хиляди километра пробег. С такива богаташи тук е пълно.
В Русия средата заплата е 1200 долара затова само лада купуват а в България е 400 долара затова само бмв мерцедес
Каквито са им колите такива са и самолетите ... най скапаните. Човек дето неможе да ходи няма да може и да бяга
До Крокодила ГенаПиддерь, който може да направи самолетните двигатели "изделие 30" и линията двигатели ПД-16 - ПД-30 за пътнически и други големи самолети, който продава на американците ракетните РД-180 и РД-181, кайта направи двигателите на "Циркон" и на "Сармат" МОЖЕ ВСИЧКО!А ти ставаш само за чанти и за обувки!
До Хан Крум.Да ,за жигула се чакаше20год.Даже се даваха, който имаше20хил за да се вземе от някой на кой-то му бе изл.вноската.Самият факт,чеда имаш кола,психиката тържествуваше малко в повече.В тази еуфорияремонтите се приемаха като необхо-димо ежедневие.Хората си помагаха.Трябваха години за да видят къде еколата в ежедневието и бюджета.
Добре де спряли са ладите щото са екологично опасни - знаем го всички. Ама прикачния инвентар - плугове, брани, кирки и мотики с които ги продаваха / за да се радва селянията / какво е виновен той. Знаете ли колко селскостопанска работа се отхвърляше - я да си превозиш оборския тор, я да си донесеш камъни или са превозиш свинките до пазара. без ладите сега к`во?
Ами сега? АвтоВАЗ спира продажбите на Lada в България