100 души персонал само за да могат 3-4 човека в държавата да обикалят по света на наши разноски. А за болните деца и пенсионерите пари разбира се няма.
Самолета не в първа младост, не съм карал самолет но карам кола, от десетилетия има технологии като абс но ако караш някой ретро автомобил трябва да помпаш спирачките за да направиш добър спирачен път.А дори може да попаднеш на автомобил които трябва да натискаш 2 пъти съединителя за да превключиш скоростите старата скоростна кутия.Така че вероятно липсват технологиите на въпросния самолет и трябва да се съобразяваш с наличността.
След приватизиранията Балкан и неговия фалит, така стоят нещата държава без авиация така че малкото останала авиация трябва да се подържа скъпо. Естествено е по добре да си имаме сериозна авиационна компания която може да изпълнява и чартърните полети на държавата ,така се прави в всички държави които имат сериозна авиация.Но костов не е на мнение че държавата трябва да има този потенциал и фалира Балкан,която имаше важни ресурси които бързо се превръщат в бърза печалба.
Ако всички "експерти" в тази държава са като него, спасение няма! Използвали са спирачките неправомерно - активирали ги, когато са искали самолета да спре?????
Според него спирачките са използвани неправомерно.Ето това изречение обяснява нагледно що е то авиационен експерт,и има ли почва у нас!!
Пълни глупости!!! Тоя "експерт" да си хвърли тапиите! Аман от лобисти на държавните хрантутници!
Хкрементче размазано, генерал Радев е първокласен пилот и е карал самолети, бая по-трудни за управление от тази луксозна кошница! Пилотирал е МиГ-29, F-16, F-15, F-18, Rafale, Gripen, L-39. Изпълнявал е всички фигури на висшия пилотаж, които могат да се изпълнят с тези самолети. Е, не е изпълнявал фигурите, които ги могат само Су-35 и Су-57. Пълзящите никого няма да могат да правят това, което правят летящите!
До Анонимен"Не махайте авиоотряда, иначе Бибитко няма да може да похапва телешки медальони напът за игрището"---И "Бистришките тигри" с к'во ше ходят на мачове в провинцията, ако го махнете? :)
През 1998 г. правителството взема решение РВД да закупи специален самолет, със съответната апаратура, който да бъде използван за облитане на въздушното пространство. Транспортният министър изпълнява решението, но вместо да бъде поръчан специален самолет за облитане, през 1999 е сключен договор за самолет, предназначен за VIP полети с френската компания Дасо интернешънъл
Как така досега са могли да кацат, а в този случай са се държали като *** тези пилоти? Сигурно са били пияни.
Инцидентът с "Фалкон"-а заради безразборно натискане на копчета