Аз искам обучени, възпитани и чисти водачи на тези превозни средства, ама си оставам с искането, нали...
До 1И аз искам нещо да уточня. Защото това го няма никъде. Защо се разрешава на пътници да се качват от последната спирка? Виждал съм даже от пл. Македония да се качват за наобратно. Защо се допуска това?Отделно, че колите нямат място на спирката, независимо дали е за слизане или качване!Българинът никога няма да се научи на ред!
Щом приключи с "Графския ремонт", колективът "проектант=изпълнител=надзор" подхваща въпросната спирка.Дуупи да ви е яко!
Джендърите от спаси София да спрът да ревът за едно каре от 500кв/м в центъра, а да се разходят по крайните квартали на София и да видят как всичко е потънало в кал и дупки, ако не ги е страх да не им обърнат хастарите!
Тази сутрин в синята зона имаше заети не повече от 25% от местата, отделно че когато шофьор види, че има екип, който снима, би предпочел да паркира малко по-надолу по Позитано.
Журналистите, отидете в 04 часа, за да снимате как няма паркирали автомобили, как няма пътници и въобще колко неоснователна е жалбата
И като е за слизане, не трябва да има комфорт на слизащите ли?Да слизат по капаците на колите ли? Нямам думи. Като искаш да се спасяваш, се спасявай и не обръщай внимание на подобни неща. Чети си пик, блиц и си пий ракията.
тази спирка е за слизане, а тази за качване е 50 м по нагоре. Кой ще ни спаси от Спаси София?
До 12на нищо не мирише от репортажа, това е самата истина. Живея на 50 метра от спирката и в горната и част е почти непроодима - има едни бетонови платформи, останали от страи павилиони, отделно ,че постоянно има паркирали коли на законните 4-5 места, които са върху самата спирка. Също толкова разнебитена и настилката на следващата спирка, 100метра по-нагоре на ъгъла на Борис и Алабин
Най неуредено градоустройствено рещение на столица от целия ЕС. Модела е от соца. 1952г. От промяната на проекта на Адолф Мусман.
До ЛЛТочно това мислене само за едно единствено неяо е типично за хора с капацитет кокошка. Кажете кое е най-важното и само с него да се занимаваме, останалото няма значение.
Аз си мислех, че проблемът е някой капацитет като паркира и блокира линията, то се оказало теснотията. Голям проблем. Верно, че дървета е добра алтернатива , за да се огранияи достъпа на коли, но не това е най-големия проблем.
Първо трябва да се вкарат в затвора няколко архитекти които застроиха градинките.Трябва да се създаде ново поколение архитекти които ценят природата и са неподатливи на "гигантската концентрация" толкова дълго насаждана от комунистите.
Цяла София е ПОТЪНАЛА В *** И КАЛ, те опряли до поправка на 1 спирка! Има много по-належащи проблеми!
Трамваи в ежедневен капан: Трябват ли спешни промени?