24

zadaven

преди 5 години

Аз искам обучени, възпитани и чисти водачи на тези превозни средства, ама си оставам с искането, нали...

23

Munchen_DE

преди 5 години

До 1И аз искам нещо да уточня. Защото това го няма никъде. Защо се разрешава на пътници да се качват от последната спирка? Виждал съм даже от пл. Македония да се качват за наобратно. Защо се допуска това?Отделно, че колите нямат място на спирката, независимо дали е за слизане или качване!Българинът никога няма да се научи на ред!

22

хуху

преди 5 години

Сега Фандъкова ще построй спирка за само 3 млн. и изградена за краткия срок от 9 месеца

21

Значи, става!

преди 5 години

Щом приключи с "Графския ремонт", колективът "проектант=изпълнител=надзор" подхваща въпросната спирка.Дуупи да ви е яко!

20

Трамкар

преди 5 години

Решението са ограничители за да не пречат всякакви нахалници на трамвая!

19

Vesko

преди 5 години

Джендърите от спаси София да спрът да ревът за едно каре от 500кв/м в центъра, а да се разходят по крайните квартали на София и да видят как всичко е потънало в кал и дупки, ако не ги е страх да не им обърнат хастарите!

18

Optimist

преди 5 години

Тази сутрин в синята зона имаше заети не повече от 25% от местата, отделно че когато шофьор види, че има екип, който снима, би предпочел да паркира малко по-надолу по Позитано.

17

Анонимен

преди 5 години

Журналистите, отидете в 04 часа, за да снимате как няма паркирали автомобили, как няма пътници и въобще колко неоснователна е жалбата

16

Optimist

преди 5 години

И като е за слизане, не трябва да има комфорт на слизащите ли?Да слизат по капаците на колите ли? Нямам думи. Като искаш да се спасяваш, се спасявай и не обръщай внимание на подобни неща. Чети си пик, блиц и си пий ракията.

15

1

преди 5 години

тази спирка е за слизане, а тази за качване е 50 м по нагоре. Кой ще ни спаси от Спаси София?

14

Optimist

преди 5 години

До 12на нищо не мирише от репортажа, това е самата истина. Живея на 50 метра от спирката и в горната и част е почти непроодима - има едни бетонови платформи, останали от страи павилиони, отделно ,че постоянно има паркирали коли на законните 4-5 места, които са върху самата спирка. Също толкова разнебитена и настилката на следващата спирка, 100метра по-нагоре на ъгъла на Борис и Алабин

13

Анонимен

преди 5 години

Та колко пари имало за усвояване?

12

Под вола малко теле

преди 5 години

Нещо репортажа много мирише,бре защо така.

11

Жо

преди 5 години

ТАЗИ СПИРКА е крайна и е за слизане. Началната спирка е 50 метра по-нататък.

10

Анонимен

преди 5 години

Най неуредено градоустройствено рещение на столица от целия ЕС. Модела е от соца. 1952г. От промяната на проекта на Адолф Мусман.

9

ЛЛ

преди 5 години

До АнонименАбсолютно съгласен!

8

Анонимен

преди 5 години

До ЛЛТочно това мислене само за едно единствено неяо е типично за хора с капацитет кокошка. Кажете кое е най-важното и само с него да се занимаваме, останалото няма значение.

7

Анонимен

преди 5 години

Аз си мислех, че проблемът е някой капацитет като паркира и блокира линията, то се оказало теснотията. Голям проблем. Верно, че дървета е добра алтернатива , за да се огранияи достъпа на коли, но не това е най-големия проблем.

6

гражданин

преди 5 години

Първо трябва да се вкарат в затвора няколко архитекти които застроиха градинките.Трябва да се създаде ново поколение архитекти които ценят природата и са неподатливи на "гигантската концентрация" толкова дълго насаждана от комунистите.

5

ЛЛ

преди 5 години

Цяла София е ПОТЪНАЛА В *** И КАЛ, те опряли до поправка на 1 спирка! Има много по-належащи проблеми!