В цял свят е добре известно, че огромните глоби не спират нарушителите, само в България онези 80% робуват на правилото, че "човек разбирал само от глоби" и глобите трябва да стават все по-огромни. Затова става все по-зле по пътищата, защото само се увеличават глобите и останалите наказания.
1000 лева глоба за превишаване на скоростта с 10 км. 2000-5000 лева глоба за по големи нарушения.Конфискация на МПС, отнемане на шофьорски книжки за една, пет години и доживот при рецидиви.За замърсяване и хвърляне на *** също ГОЛЕМИ глоби.Простакът не се интересува от призиви и кампании, простакът разбира от глоби.
Ахаха, направо ще умра от смях - глобите НЕ трябва такива че са си ок да си плащаш - нали целта е да се намалят нарушенията и как ще стане това при глоби, които са поносими? Но иначе да, нека да е нормирано спрямо годишните приходи както е в Швейцария - правиш такова нарушение - глобата 10% от годишните ти приходи или една седмица чистене на градинки с оранжеви дрешки... Нямаш доходи - данъчна проверка. И това не ти харесва, нали?
Знак 30 км/час след 90 км/час е незаконен. Как се слагат в такива случаи знаците го пише в Закона за пътищата.
А къде бе, Статистико, е България по качеството на пътищата и още: къде сме по броя пътни знаци /често скрити за храсти, дървета и пр./ ? И да продължа Статистико, я ми кажи тези /примерно 400 лева за превишаване с 30 км.ч./ как са съобразени с минималната заплата ? Или това никого не го интересува, нали ?
На тези пишещите тук, които злорадстват или се крият зад смехорията ами, правилно е..."да им светна, че става въпрос само и единствено за пари. Та като ме спряха /веднага след знак 30 кмч., като преди това беше 90/ ми казаха "извинявайте ама ... става въпрвос само и единствено за пари" ! Ами то е ясно бе - плащаш в 14 дн.срок - 30% намаление ! Брей, че то голям жест към нарушители бе - 30 % ! Защо и с данъците да не е така ? А къде отиват тия пари ? Както и онези 200 000 дневно от паркирането а
Пич, то не е до мислене... Ако си интелектуална запетайка колкото и да мислиш, само глупости ще измислиш. Шведите имат 6 пъти повече камери от нас, познай коя е най-безопастната страна за шофиране в Европа. Виждаш, резултатът от замислянето е различен в зависимост от това кой се замисля...
1. България е на първо място в Европа по брой загинали на 1млн човека. 2. България е на 2ро място(след Германия) по най-високи ограничения на скоростта в Европа3. Статистика за качеството на пътя и възрастта на автомобилния парк нямам, ама и там е ясно как е...Та забавното е че въпреки тези прости факти(лесно проверими) има "мислители", според които трябва да се увеличат ограниченията...
Ами замислете се че се крият като мишки с тез камери те не решават проблема само генерират пари и нищо друго.
Защо ушковците не дават статистика и разбивкас какви превишения са тези нарушения, може би ще се окаже че се бият в гърдите с масово засечени нарушители с до 20 километра на булеварди и пътища с безумни ограничени от рода 50 или 70 километра.
За тези 7 дни само нарушенията за превишена скорост са над 1 милиард, най-вероятно малко над 1,1 милиарда, а КАТ са регистрирали само 37619, което прави 1 регистрирано нарушение на всеки 30 хиляди. Това все пак е успех за КАТ, които обикновено регистрират 1 нарушение на всеки 100 хиляди нарушения.
Да карам по нормални безопасни пътища със скорост при която пътуването ще ми е БЪРЗО и БЕЗОПАСНО -- а не да се влача като гол *** и постоянно да ме стрижат и обвиняват...За това хората плащат--защото се надяват ,, а други НЕПЛАЩАТ защото знаят ,че нищо неправите за тях ...
А как зад всяко завойче стой някой с палка и дере и постоянно спира за ПРОВЕРКА и все са в АКЦИЯ-- аз да не живея в милиционерска Венецуела , ама сам ще си спукам гумите на старата бракма ,ако във Венецуела и в Северна Корея има толкова палкаджии по пътищата и толкова кражби по селата и нивите --па сега и охранителна полиция щяла да работи по кат със закон--- е те до сега неработеха ли ??? Долу на неграмотното дебнене след ,, милиционерски,,знаци --направете нещо смислено и оправете пътищата !
Замислете се и вие дали наложените правила и ограничения са правилни щом ума толкова нарушения. Най вероятно тези ограничения са поставени от хора които искат да решат проблема със скоростта на даденото място по най лесния начин за тях без да помислят че така явно не е праеулно.
Вчера ходих от един голям град в София --през целия път по магистралата и в София нито един път не съм погледнал какво става на пътя, добре че нямаше пешеходци защото беше през ноща--гледах постоянно на горе в знаците през 50--100 метра имаше промяна на скоростта и понеже знам държавата колко е алчна, очаквах постоянно радар..а че пътя беше постоянно отклоняван от едно платно в друго на великата магистрала ...това е без значение влачих се като соп...л и то умрял от страх --плюя ви на всичко...
Безумни ограничения 50 км на всяка отбивка че някои нямало да спре на знака стоп и аз да го пазя ипатрулка на всяка отбивка бонус за хазната
Щом нещо постоянно се нарушава значи за хората подобен закон е анахронизъм някаква безсмисленост отделно полицията дебне там където хем си в чертите на града хем пътя е широк и няма коли, хем има ограничение което не трябва да го има и са зад завой или добре скрити--на такива места никой за никой не еопасен НО пък е доходно за държавата--това е номер на държавата с който се оправдава дрането ,а ползата за безопасността е НИКАКВА и никога няма да има всеки ден ще става по-зле заради остаряла мре
Да се замислим: За 7 дни – 37 619 пътни нарушения