39

Анонимен

преди 5 години

Потчти всичко в България се прави от мърлячи, които само гледат да вземат парите, няма рейтинги, няма препоръки, няма контрол.Ако не ми вярвате, поживейте малко в чужбина.

38

Пенсионер

преди 5 години

До Анонимен 39 Приветствам !

37

Анонимен

преди 5 години

Номер 32: "Бацко отдавна не резал лентички.Едно време режеше всеки ден по новините.И сега 10 години по-късно няма ни пътища,ни...само апартаменти и тераси."*Не върви по "сто" пъти да реже лентични на едно и също място, след поредния ремонт на ремонта.

36

Анонимен

преди 5 години

До АнонименИнженерното образование през социализма беше на високо ниво, макар и да имаше някои ненужни идеологически пълнежи и известен излишък на лекционен материал за сметка на упражнения и индивидуални/групови курсови работи/задачи/проекти.

35

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 33Бацко отдавна не резал лентички.Едно време режеше всеки ден по новините.И сега 10 години по-късно няма ни пътища,ни...само апартаменти и тераси.Напротив, пътищата ни никога не са били по-добри.Боцко режеше лентички, защото постоянно се откриваха нови и нови обекти това ви накара да се побърквате от злоба.Боцко далеч не е идеален, но още 50 пъти ще гласувам за него само и само такива като теб да не се докопат до властта.БСП на бунището!

34

Дисциплина ли???

преди 5 години

У нас всеки кара както си иска.Излезем ли зад граница всички стават кротки и спазват знаците защото санкциите са жестоки и не може въобще да се разисква върху тях.А тук манталитета на българина зад волана се вижда с цялата му прелест.Неспазване на скорост,на знаци,на каране в бус лента, това си е всенародна практика.И вината е в,,гадните ченгета" ,, лошия асфалт",алеята за велосипедисти и т.н. *** на цариградско или околовръстното и преброй за 10 минути-сто нарушения А в Гръцко сме кротичкииии

33

ХМ

преди 5 години

А отговарят ли уменията ни на шофьори и манталитета ни за условията на безопасност. Защото всеки ден виждам хора, които се мислят за безсмъртни, а за останалите участници в движението въобще не им дреме.

32

Анонимен

преди 5 години

важното е акции да се правят със скъпи тестове, които ще вкарат в затвора всеки, който нищо не е направил

31

Passenger

преди 5 години

То по бг пътищата и пеша да вървиш, пак можеш да се претрепеш.

30

Анонимен

преди 5 години

айде, айдевсеки минавал по тоя път ще ви каже, че там отводняване няма. Вижда се и с просто око. Всичко друго е чала пала.

29

Анонимен

преди 5 години

Бацко отдавна не резал лентички.Едно време режеше всеки ден по новините.И сега 10 години по-късно няма ни пътища,ни...само апартаменти и тераси.

28

Анонимен

преди 5 години

"Скоростта убива, но лошите пътища също", а най-вече алчните политици!

27

Анонимен

преди 5 години

В България няма експерти защото са учили на изток. От там няма как да има експерт по пътищата. От изток има експерт по марксисъм и ленинизъм.

26

хах

преди 5 години

Ми направете Цариградско 2 бе...., кво ми правите безмозъчни магистрали!

25

Анонимен

преди 5 години

Да изградиш път се иска практика от поставяне на поръчката ппез проекта до изпълненшето и контрол постоянен от този който поставя поръчката с плащането. Този който плаща. Носи цялата Отговорност до приемането с гаранцшята. Това е. Късали се веригата от горе надолу става заминахте на отговорноста и кражба на финанси.

24

ай сиктир

преди 5 години

За превишената скорост обикновено виновника е ясен, но за лошите пътища виновни нЕма и точно в това е проблема, ако осъдят поне един държавен служител от висок ранг от който зависи качеството на пътищата може би и да има промяна, ама надали.

23

Реалист

преди 5 години

В България няма експерти по пътна безопасност. Измислените "експерти" на КАТ или на този Институт по пътна безопасност, са много далеч от това, което претендират, че са.В България няма и вярна статистика за катастрофите и причините за тях. Измисленото понятие "несъобразена скорост" заменя истинските причини за катастрофите и съответно нищо не се прави, за да няма какастрофи. По света намаляват катастрофите с добри пътища и добра организация на движението и контрол за спазването на правилата.

22

Анонимен

преди 5 години

БСП лоши пътища не строят, даже изобщо не правят пътища, изберете ги тях та да сте добре.

21

Анонимен

преди 5 години

Сега ако те попитам в какви единици се мери сцеплението, колко точно трябва да бъде по стандарт, как си избираш гуми, как отчиташ износването им и как съобразяваш налягането и температурата при избор на скоростта в завоя, а също отчиташ ли състоянието на амортисьорите, сигурно и това знаеш с точност? Ако искате да имате 100% сцепление с пътя, станете ватмани на трамвай.

20

демократче

преди 5 години

Сега, след масовите проверки, залгане по шубраци, слагане на триноги... се разбра, че само с глоби не става, защото и пътищата не стават. Да се очаква данък "лоши пътища", ограничване на скоростта- извън населени места да бъде 35км/ч, а в населените, такива да стане 23.5 км/ч . Гражданската да поскъпне до към 4000 лв а данъка на автомобила до към 10000 лв. Браво! Така се оправят нещата в дъжава в която никой не носи отговорност!