Никой нормален не кара чисто нова Хонда тука идват след мин. 10 години тестове по германските аутобани за да сме сигурни, че нема скри дефек и всичко е здраво.При това тестваме вашия автомобил напълно безплатно с доброволци -германски пенсионери 37 набор.....
Абе хората купуват 612 хиляди нови коли на година при криза.Хонда си го казаха одавна махат се от региона на цяла Европа.Хонда сивик е около 45 хилки ...За тия пари си вземаш две европейски коли подобен клас-Сеат,Шкода,Форд....Нашите фенове на хонда карат коли на 20 години и я хвалят все едно е нова.Нова хонда по Бг пътищата с Бг номера не съм виждал
Махат се от Европа първо закриха в Англия сега и в Турция.Скъпички са хондите ,а тенекиите им са меки .Предпочитам Шкода или Ауди на теа пари.
До 25, Да, Турската икономика е толкова зле с 10540 $ БВП на глава (2017), a България 8030 $ БВП на глава (2017). Сигурно наистина ще изнасят пластмасови домати от Истанбул с редовни полети от новото им 7 млрд. евро летище. хахахах
Honda обявиха официално, че ще затворят завода си в Турция. Решението за закриване на завода е свързано най-вече с кризата в икономиката на Турция. Охо хо хо. Все добри новини. Ще им видим "великата икономика", с която толкова много се фукат, след като и Европа си изтегли компаниите и фирмите. Тези ще останат да произвеждат и изнасят само пластмасовото си домати, ама и него кой ли ще им го купи. Хамерите добре ги гласят. А, какво ли им подготвят и с тяхното малцинство леле леле.
До Анонимен 15Държавите не произвеждат автомобили - това е работа на фирмите. И не е нужно пазарът в страната, където се намира завода да е голям. Словакия, наприме,р не е Китай. Важното е инфраструктурата, включително поддоставчици, близостта до основните пазари, сттойността на труда, наличие на квалифицирана работна ръка.
До Анонимен20Не ми казваш това.Не си заслужава да отваряш завод някъде си, да транспортираш суровините до там, а после да транспортираш обратно готовата продукция. транспорта е разход.В случая с България, точно така се получава.няма икономическа логика. и е на загуба.Кремиковци беше така. Внасяш въглища, внасяш желязна руда, возиш ги с влак 400км, после обратно и ги изнасяш. И след всичките тези операции си неконкурентен.
Че нали и аз това ти казвам, а ти твърдиш, че България е малък пазар и за това не било изгодно да се произвеждат автомобили тук и за това никой не произвеждал.
До 16то не е да продават само тук, ще трябва да изнасят 95% от продукцията. транспортни разходи и т.н.
В България не се допускат свободни инвестиции защото "нашите хора" няма да издържат на реалната конкуренция.
Турция е поне едно 30 г. пред България по магистрали, инфраструктура, градоустройство, и всичко останало. Като пресичам Турската граница при Капитан Андреево към Българска страна, не е очевидно коя е всъщност "Европейската" държава съдейки по качеството на магистралите и организацията. В България политиката е анти инвестиционна.
До Анонимен14Все пак не може всяка държава да произвежда автомобили.За да е рентабилен един завод трябва поне по милион бройки годишно.България е малък пазар.
Нормално е когато някой не издържа на конкуренцията да си отиде. Интересно защо никой не идва в просперираща България? Хем няма конкуренция хем всички са инжИнери.....
А в българия колко световни производители произвеждат автомобили? Аааа, от България никой не си тръгва защото не е дошъл хахахаха
Сидеров ще ви бие по магистралите и др.А оня другия със торбите под очи ще ви забрани да си имате инвалиди абе гЪлва кой си няма има кой да го езди :-)
До ХА-ХА-ХА-ХААААААААААИ де е тая пуста турска кола?виждал ли си я?Де може да си я купи човек?Или само в сънищата на Ердоганя?
Honda излиза и от Турция. Затваря завода си през 2021 г.