Коматсу е измислен от българин, който преди 50 хиляди години е занесъл култура и писменост на японците. Както и компота ... компютъра, е измислен от българин!
булдозера,колкото и да е мощен, не може да се справи със здрава скала,само с изветряла или с варовик,40 тона не са много и по принцип ще се изненадате ако разберете колко конски сили е,повечето машини от този тип са с мощност на спортна кола 200-300 конски сили максимум,основната работа върши рога им който концентрира масата на машината в една точка и успява да разбие по-меките скали,основната им сила е в пробутването на земни маси
АМ Хемус 425 километра, строителството започва 1974 година 2019 година готови 177 километра, с това "темпо" на строителство едва ли ще има някой жив между тук списващите да види Готова!
За десет години Бойко построи повече отколкото комунистите успяха за 60 години.Как да не му се радва човек. Неговия отпечатък върху историята е такъв че например социалистите еволюираха от Станишевото "асфалта не се яде", до това че най-закоравелия социалистически район в страната - северозапада, организира демонстрации да искат магистрала и за техния пайон. Довърши втори мост над Дунав който започна Иван Костов и на който се подиграваха социалистите. Сега същите искат трети.
Как ли се влиза в кабината? Дали ползват алпинистко оборудване? Не са се сетили японците да инсталират на този 40-тонен булдозер един асансьор за механик-водача.
Може и да прегази някой руски танк... дето са по 40 тона... ама американците са по 70 тона...
40-тонния булдозер бил толкова мощен, че можел да прегази танк.Хора, спрете се, бре! Разказвачи на приказки за малки деца.
яде скалата като пясъкТехническо обяснение на български инженер обясняващ на тамошните ***, невиждали багер! Без по нататъшен коментар!
До19. Ще се открадне от държавния колектив. А там където има колектив отговорност няма. И така от избори на избори. Държавата богата купува , народа беден!?
Статията е с цел да ни убеди че не Пеевски ще строи магистралата като подизпълнител а държавното дружество.НО аз си спомням много добре как Кремиковци беше държавно дружество а Илия павлов беше на "входа" и "изхода".Сладка работа..........Върнахме се в 90-те години на миналият век.Всеки момент чакам Тодор Живков да стане от гроба и да ни поведе към светлите комунистически бъднини.
Руските са по убави мъчат се всички да ги стигнат но немогат защото руснаците единстенно работят
По скоро обратното - ако можеха с 10т булдозери да строят, тогава да се хвалят. То така и баба знае - с парите на народа. За комисионни - No Comment.
Хемус се строеше с 9 /девет/ КАМАТСУ.Имаше предприятия УНИКАЛНА ТЕХНИКА /така се казваше/Къде са сега къде е Демага от Козлодуй /3 в Европа 1100т/къде са ФАУН И ФАБЛОК влекачите къде са Либхерите /250/500т/ по 1000000 марки за кран.Имаше техника последен модел /къде е....Моля който нея виждал и който не е участвал в строителството на ВЕЛИКИТЕ национални обекти да не коментира.И това ще се открадне ...
Само като си помисля,колко пари трябва да се окрадат само да се платят тези машини!!!! Малиии....
"Българите сме създали компютъра и основали Коматсу, дали култура и писменост на японците."-всяка вечер Ганко на 5 ракии се тупа по гърдите и разказва как е най-умен, най-можещ и най-знаещ , а в същото време е на дъното май излиза че е най-***.
Японска мощ: 40-тонен булдозер ще помага в строeжа на "Хемус"