10

Анонимен

преди 5 години

Явно отновно ще я вдигнат във въздуха тая летяща гробница. Надявам се да не се случи да се кача на такъв ковчег.И естествено последствия за боинг няма да има! Ако беше Еърбъс обаче ...

9

Анонимен

преди 5 години

Ами така е. Като гониш хуавей трябва да съкращаваш работници в Боинг.

8

Анонимен

преди 5 години

Хайде бъди така добър и ми посочи доклад, в който пише, че системата сама се е рестартирала?

7

xaxaxa

преди 5 години

Миналата седмица ви казах да си купите акции на тази фирма, от 375,60$ вчера ги продадох на 397$ , което са 6% доходност. Ако отново паднат до 370 ще повторя операцията.

6

Мюмюн Пилота

преди 5 години

Тоз самолетчик няма да литне никога повече. Страх лозе пази!

5

Анонимен

преди 5 години

Абе тия кравари за олиго...френи ли ги имат пилотите. Била включе стабилизиращата сиситема. При излитане й кацане никаква ситема не трябва да е включена без изричното позволение на пилота. Щом ръцете на пилота са на щурвела всички системи се изключват така е при нормалните самолети.. Ако пилота реши може да ги включи ръчно а не да се включват самоволно щото така са решили краварите. Егати наглоста егати безочливите кравари. Ще изкарат пилотите виновни за недомислието им.

4

Анонимен

преди 5 години

Основната на проблема е че вместо да разработят нов самолет за новите с 20 % по-икономични двигатели но с по-голям диаметър те са ги прикачили на стария самолет. Мястото под крилата не е достатъчно за да събере тези двигатели. За това те са изнесени напред и нагоре . Това разбалансира центъра на тягата, повдига носа нагоре което води до загуба на скорост, загуба на подемна сила и евентуално изпадане в свредел. Коригират калпавата конструкция с електронна систем дето навежда носа и ето резултата.

3

Сата НАТО

преди 5 години

Вече няколко пъти писах, че системата има едно слабо място и то е датчикът, който стои на фюзелажа. Сензорите са повредени умишлено от човек, който е наясно какво и защо го прави. И тези инциденти са обикновена диверсия. Но ако съобщат името на поръчителя, трябва да избухне световна война. Така че случаят просто ще се замаже.

2

аа1830

преди 5 години

Тези компании са безкомпромисни, когато става въпрос за печелене на пари. Ако с по-малко сигурност, се печелеше повече, щяха да го направят. Сега виждат на къде се обръща вятъра и че обикновения човек асоциира цифрите 737 със смърт и не се интересува от добавките макс или мин или 8 или 7 и започват да правят "най-безопасният самолет"!

1

Анонимен

преди 5 години

Ами те с такова свито производство няма да смогнат само на падналите кошници да попълнят бройката.