Не компаниите замърсяват.А самолетите са замърсители.Тъзи компания използва същите самолети както останалитеОБЯСНЕТ ЗАЩО САМО ТЯ ЗАМЪРСЯВА?
Ryanair е ужасна компания. Хигиената е под въпрос, обслужването е на ниво "Ко ша искаш, ***!", храната е меки казано отвратителна, няма.дори премиум икономическа класа, а entertainment-a на борда е несъществуващ. И и нел не забравяме ужасяващи те седалки и това, че след само час полет ти трябва физиотерапия!
След като от дълго време се продава бутилирана вода, ЕС намери начин да печели и от продажба на въздух, под формата на въглеродни квоти, а скоро сигурно и във водолазни бутилки за вкъщи. По тази логика спокойно може да се обложи следващия изригнал вулкан с данъци и такси.Освен това всички съвременни самолети биха могли да работят на водород.
От цялата статия разбрах само, че замърсяват, щото не били плащали достатъчно. Тоест ако платят едни пари ще станат от веднъж еко?Туй зелените само пари са им в главата.
Някой е решил да използва еко-терористите, модерни в ЕС и САЩ, за разправа с конкуренцията. Да видим развоя сега.
Написах Еърбъс, но прочетох, че самолетите им са Боинг. Няма да споря, те си приличат като близнаци.Друго ме вълнува - дали страната ни получава достатъчно пари от ужасяващо големия трафик! Сега с новото летище на Истанбул, най-голямото в Европа, предполагам, че трафикът ще се увеличи още. Всичко това цапа нашата природа, трови нас!
Нищо не разбирам! Досега мислех, че газовете от двигателите замръсяват въздуха. А сега се оказва, че надписът върху самолета замръсявал! Самолетът - Еърбус, двигателите харчат точно определено гориво, иначе не работят! Същото гориво, което използват най-реномираните компании. Чудеса!Да не би да е някаква война срещу нискотарифните! Нищо чудно - "Кориере де ла ****"...
Ами, ходете пеша.Карайте колела.Хем искатате да почивате на другия край на света , хем си карате колите по цял ден .И после било замърсено.И като обложите , какво става .По чисто ли
тази авиокомпания е най отвратителнатаединствен и последен път съм летял с тях дори за социално слаби и непретнциозни не става всъщност дори не ги намирам за нискотарифни а за стандартни с лошо качество
До Теото добре да има данък керосин и да се съберат едни пари, с които примерно да се залесят едни гори. Тогава смисъл има.Ама ако събраните пари си ги делнат брюкселските чиновници за заплати, какъв е смисъла.Данъкът трябва да има конкретно приложение, целящо намаляването на СО2.
С други думи - евтино ама евтино. Кое му е скъпото?Да си махнеш катализатора, ЕГР-а и ДПФ-а, да гориш в печката *** зимата и да харчиш ток от ТЕЦ - това се все евтини ама евтини неща.
По-принцип тва е класическа перачница.Няма как един билет да струва 20 евро те не могат да платят само бензина на смотаният самолер.Отделно заплати подръжка,данъци,такси и тн.Нали се сещате,че самолетите има неща които им се сменя без значение дали са повредени или не на определено време не са като автомобилите.
Леле мале! Когато една авиокомпания извършва най-много полети е абсолютно нормално и да бълва най-много тонове парникови газове в атмосферата. Колкото до данък керосин - съм напълно за! Самолетите са много по-голям замърсител на околната среда от автомобилите, а билетите са им съизмерими. Отиване и връщане Меминген-София на Райънеър май месец е 80 евро ... б***си ... по-евтино от автобус. Нормално е хората да пътуват с тях. Но надали ще има подобни данъци!
Тая статия е пълна безсмислица!Какви ще са тия горива с нулеви емисии?????С водорода очевидно нещата не вървят.А може би пътниците трябва да въртят ***?
Евтино, ала скъпо – Ryanair е най-замърсяващата авиокомпания