112

Анонимен

преди 5 години

Това въобще не е вярно! В Италия от Рим надолу е клане...По калпави от тамошните няма никъде по Европа

111

Анонимен

преди 5 години

Къде са сега тези които твърдят, че българия е на дъното на всички класации? Ето, в тази за калпави шофьори сме лидери.

110

Българин шофьор

преди 5 години

И евреин миньор няма

109

Анонимен

преди 5 години

Това е лъжа: най-лоши шофьори в Европа са турците, на тях никаква глупост не им е чужда!

108

az

преди 5 години

В БГ и РО няма магистрали, а около 50% населеието има кола...т.е същият процент както е в развитите западни страни.Но на Запад има много магистрали, а в БГи РО много малко, и лошо качество в БГ. по-лощо от РО. А по магистралите стават по-малко катастрофи! За 2017 за целият ЕС инциденти - 8% по магистрали, 54% по междуградкси пътища, 38% в града. потърсете в Гугъл лесно се намира статията отгоре, само дето услужливо тия журналистчета не са ви споменали другата част на статистиката...пазете се!

107

До Discovery

преди 5 години

Автомобилът в България е необходимост, а не е лукс от около 1975 година. Грешни са ти представите.

106

До 116 Discovery

преди 5 години

Ти на кой свят живееш? Всички от семейства от съседите ми, които сега имат автомобили, имаха автомобили и преди 1989 година, но някои от тези, които сега нямат автомобили, имаха автомобили преди 1989 година. Говоря за София. Очаквано е някои като теб да не могат да схванат, че за единица време преминават по-малко автомобили наредени в колона и изглеждащи адски много, но движещи се с 11 км/час, в сравнение с относително нарядко преминаващи коли със скорост 110 км/час. Шофирам от преди 1989 година

105

Exec

преди 5 години

Половината причини за тежки катастрофи са стари и/или неизправни автомобили.Другата половина са недисциплинирани шофьори за които истината си е, че нямаме контрол.Ако има камери за скорост на всеки 1-2км, или такива за средна скорост на всеки 4-5км и на всеки светофар, и да видите как всички ще карат с ограничението, че даже и с 10км под него, за да са сигурни.Но това няма да намали броя опасни таралясници, дето могат да се разпаднат всеки един момент.

104

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 118Тия имат мозък на гли.ст........родина синко, родина.

103

Анонимен

преди 5 години

Аз като видя бул.гар.истански шебек на стероиди, налузил тениска с 2 номера по-малка и качен на 20 годишно тунинговано беимве нов внос от гедерето и гледам да съм далече от него. Тия имат мозък на гли.ст и голям мерак да изпреварват всичко живо. А барутника им хвърля сажди и ФПЧ като стар кюнец. Ама кво да се прави културно особенности на бай *** балкански ....

102

Discovery

преди 5 години

До "До 1989 година по Цариградско шосе в София.."A бе ти четеш ли какво пишеш бе??? Тогава преминавали повече автомобили по цариградско от сега??? Хубаво е да си измисляш, ама поне си измисляй нещо дето може да ти повярва някой... преди 30 години, дето това да имаш автомобил си беше лукс, и да твърдиш, че повече движение е имало...

101

Анонимен

преди 5 години

До 1989 година по Цариградско шосе в София максимално разрешената скорост беше 110 км/час, катастрофите бяха много по-малко от сега, а за единица време преминаваха повече автомобили в сравнение със сега. Сега максимално разрешената скорост е 80 км/час, задръстванията са навсякъде, често скоростта пада до 5-10-20 км/час и катастрофите са много повече при по-малко преминаващи по шосето автомобили. Всеки може да си пресметне колко автомобила ще преминат за единица време при скорост 40 и 110 км/час

100

Анонимен

преди 5 години

Около 1-2% от катастрофите и загиналите се заради намаляването на разрешената скорост много под безопасната скорост за пътя. По цял свят е известно, че такова намаляване води до повече катастрофи, само в България се твърди, че по-ниската разрешена скорост води до по-малко катастрофи и нямаляват още повече разрешената скорост и катастрофите се увеличават. После пак намаляват разрешената скорост и катастрофите още повече се увеличават

99

Анонимен

преди 5 години

Защо някои шофират пияни или дрогирани - защото няма контрол.Защо някои карат с превишена скорост - защото няма контрол.Защо изпреварват неправилно - защото няма контрол. Защо ... - защото няма контрол.Защо ... - защото няма контрол.Защо ... - защото няма контрол....Да, шофьорите извършват тези нарушения, но ги извършват защото няма контрол. В нормалните държави има контрол и тези нарушения са рядкост. Просто е ....

98

Анонимен

преди 5 години

30 години се твърди, че шофьорите са виновни и 30 години се вдигат наказанията за шофьорите и 30 години нарушенията и катастрофите се увеличават. Така и ще бъде, ако се продължава с тази лъжа.

97

Анонимен

преди 5 години

В България няма контрол за спазването на правилата. Затова без значение от коя държава е шофьора, той е "недисциплиниран" както е написал номер 107 емигрант и най-недисциплинирани са чужденците шофиращи в България, които се чувстват като отвързани като разберат, че контрол няма и парвят всякакви дивотии.

96

Анонимен

преди 5 години

"Материалът" не е по-лош в сравнение с другите държави от ЕС. На едно ниво сме. Друг е проблемът.

95

sofeto

преди 5 години

Когато "материяла" е некачествен к`во друго може да се получи? ***!

94

Не!

преди 5 години

Пътищата и КАТ ли са виновни, за манталитета ни на джигити? За един бакшиш питам... Голямата смъртност по пътищата е главно заради превишена скорост! Щото сме тарикати... Права е тиквата, материалът е лош, много лош...

93

емигрант от 22 г

преди 5 години

Отново тъпотии...Не сме лоши шофори, а НЕДИСЦИПЛИНИРАНИ.Особенно в България.Всяка година през лятната ваканция ,прекарана у нас наблюдавам как се превишава скоростта и се преминава бялата непрекъсната линия...Нито търпение, нито самодисциплина.Убийци и самоубийци в голям %.