Това въобще не е вярно! В Италия от Рим надолу е клане...По калпави от тамошните няма никъде по Европа
Къде са сега тези които твърдят, че българия е на дъното на всички класации? Ето, в тази за калпави шофьори сме лидери.
В БГ и РО няма магистрали, а около 50% населеието има кола...т.е същият процент както е в развитите западни страни.Но на Запад има много магистрали, а в БГи РО много малко, и лошо качество в БГ. по-лощо от РО. А по магистралите стават по-малко катастрофи! За 2017 за целият ЕС инциденти - 8% по магистрали, 54% по междуградкси пътища, 38% в града. потърсете в Гугъл лесно се намира статията отгоре, само дето услужливо тия журналистчета не са ви споменали другата част на статистиката...пазете се!
Автомобилът в България е необходимост, а не е лукс от около 1975 година. Грешни са ти представите.
Ти на кой свят живееш? Всички от семейства от съседите ми, които сега имат автомобили, имаха автомобили и преди 1989 година, но някои от тези, които сега нямат автомобили, имаха автомобили преди 1989 година. Говоря за София. Очаквано е някои като теб да не могат да схванат, че за единица време преминават по-малко автомобили наредени в колона и изглеждащи адски много, но движещи се с 11 км/час, в сравнение с относително нарядко преминаващи коли със скорост 110 км/час. Шофирам от преди 1989 година
Половината причини за тежки катастрофи са стари и/или неизправни автомобили.Другата половина са недисциплинирани шофьори за които истината си е, че нямаме контрол.Ако има камери за скорост на всеки 1-2км, или такива за средна скорост на всеки 4-5км и на всеки светофар, и да видите как всички ще карат с ограничението, че даже и с 10км под него, за да са сигурни.Но това няма да намали броя опасни таралясници, дето могат да се разпаднат всеки един момент.
Аз като видя бул.гар.истански шебек на стероиди, налузил тениска с 2 номера по-малка и качен на 20 годишно тунинговано беимве нов внос от гедерето и гледам да съм далече от него. Тия имат мозък на гли.ст и голям мерак да изпреварват всичко живо. А барутника им хвърля сажди и ФПЧ като стар кюнец. Ама кво да се прави културно особенности на бай *** балкански ....
До "До 1989 година по Цариградско шосе в София.."A бе ти четеш ли какво пишеш бе??? Тогава преминавали повече автомобили по цариградско от сега??? Хубаво е да си измисляш, ама поне си измисляй нещо дето може да ти повярва някой... преди 30 години, дето това да имаш автомобил си беше лукс, и да твърдиш, че повече движение е имало...
До 1989 година по Цариградско шосе в София максимално разрешената скорост беше 110 км/час, катастрофите бяха много по-малко от сега, а за единица време преминаваха повече автомобили в сравнение със сега. Сега максимално разрешената скорост е 80 км/час, задръстванията са навсякъде, често скоростта пада до 5-10-20 км/час и катастрофите са много повече при по-малко преминаващи по шосето автомобили. Всеки може да си пресметне колко автомобила ще преминат за единица време при скорост 40 и 110 км/час
Около 1-2% от катастрофите и загиналите се заради намаляването на разрешената скорост много под безопасната скорост за пътя. По цял свят е известно, че такова намаляване води до повече катастрофи, само в България се твърди, че по-ниската разрешена скорост води до по-малко катастрофи и нямаляват още повече разрешената скорост и катастрофите се увеличават. После пак намаляват разрешената скорост и катастрофите още повече се увеличават
Защо някои шофират пияни или дрогирани - защото няма контрол.Защо някои карат с превишена скорост - защото няма контрол.Защо изпреварват неправилно - защото няма контрол. Защо ... - защото няма контрол.Защо ... - защото няма контрол.Защо ... - защото няма контрол....Да, шофьорите извършват тези нарушения, но ги извършват защото няма контрол. В нормалните държави има контрол и тези нарушения са рядкост. Просто е ....
30 години се твърди, че шофьорите са виновни и 30 години се вдигат наказанията за шофьорите и 30 години нарушенията и катастрофите се увеличават. Така и ще бъде, ако се продължава с тази лъжа.
В България няма контрол за спазването на правилата. Затова без значение от коя държава е шофьора, той е "недисциплиниран" както е написал номер 107 емигрант и най-недисциплинирани са чужденците шофиращи в България, които се чувстват като отвързани като разберат, че контрол няма и парвят всякакви дивотии.
"Материалът" не е по-лош в сравнение с другите държави от ЕС. На едно ниво сме. Друг е проблемът.
Пътищата и КАТ ли са виновни, за манталитета ни на джигити? За един бакшиш питам... Голямата смъртност по пътищата е главно заради превишена скорост! Щото сме тарикати... Права е тиквата, материалът е лош, много лош...
Отново тъпотии...Не сме лоши шофори, а НЕДИСЦИПЛИНИРАНИ.Особенно в България.Всяка година през лятната ваканция ,прекарана у нас наблюдавам как се превишава скоростта и се преминава бялата непрекъсната линия...Нито търпение, нито самодисциплина.Убийци и самоубийци в голям %.
Оглавихме класация: Румънците и българите са най-лошите шофьори в ЕС!