До 65 : дори тези 443 км не са само магистрали т.е. тол таксата ще е по-малко за целия автобус .
Айде да направим една сметка, а? София - Варна е 443 км. Т.е. тол таксата ще е примерно 44,3 лв за целия автобус. Един автобус има около 70 места. Цената на билета е 32 лв. Ако вдигнат билета с 10%, това са 70х3.2 лв= 224 лв. Къде са 44 лв за тол, къде е 224 лв увеличение??? 5 пъти разлика. Ей така ни цакат вскякви "бизнесмени".
Тол първо ще е за превозвачите, а после за всички !!!Хора мобилизирайте се на избори!Искате ли да плащате още? Искате ли да ви чака Бариера на всеки измитат километър магистрала?
За тия големи дупки трябва голяма такса! 10 стотинки е смешно. Минимум левче и то на сантиметър. За цял километър хората ще забравят кога са платили! Как да се запълнят дупките, ако няма голям дебит на пълнежа?
Do Vlady,за да предложи БДЖ конкурентна услуга трябва да им направят нов и качествен железен път(който да позволява скорост примерно 160км/ч) и да спрат да я източват.Засега правят само некачествени магистрали и източват БДЖ
Пример - последните две години бях на фестивала Metal Gates в Букурещ. По-миналата година пътувах с ранен сутрешен автобус на Транс 6 и пристигнах в ранния следобяд, имаше време за спокойно придвижване до хотела, настаняване и почивка преди фестивала. Миналата година пътувах с нощния на Етап и въпреки повреда на автобуса и сериозното закъснение пристигнах около обяд и пак имах предостатъчно време. За сравнение влакът 9 сутринта в най-добрия случай пристига около 19 и няма време за нищо.
До АнонименАвтобусите замърсяват далеч по-малко от леките автомобили. Ако БДЖ не предложи конкурентна услуга, то ще се увеличат автомобилите по пътищата и евентуално ще се развият нелегални превози. Примерно трябва да има влакове до Варна и Бургас с времепътуване близко до това на автобусите и спиращи само на няколко основни междинни гари, в момента няма такива. Аналогично до Букурещ с влак се пътува 10 часа по разписание, на практика повече срещу 7-7:30 с автобус.
Хъм нещо не разбрах за тези тол такси. Само автобусите, камиони и тирове ли ще плащат или всички. Само за магистралите или за всички пътища. И най важното остават ли винетките по пътищата извън магистралите.Мисля можеше в статията да се напомни за тол системата.
Не ви ли е срам, че билета е 1 лв. (1 хляб!!!), работата ми се намира далеч и се налага да ходя по 1 час път в едната посока (2 часа на ден, 10 часа ХОДЕНЕ в седмицата). Това го правя за да спестя 50 лв. "Данък Транспорт" !!!Парадокса е, че се занимавам с база данни - работя, отговорна и "УЖ" платена... А не ми стигат пари от безумните ви данъци и безумни цени на билетите !!!
Граждани,Трябва да се плащат повече такси за да има за тризонети, барбекюта, асансьори, тераси, псалми...
Безумно е за 100км билетът да струва 11лв.Безумно е да се съсипва БДЖ целенасочено и системно.Безумно е да ни возят в барутници, дето се обръщат и палят, без никой да е виновен.Безумно е шефът на комисията, дето тр да следи кой как забогатял, да не може да обясни тераската.Безумно е в град като Русе, здравната каса административно да ограничава леглата в онкодиспансера до 12 - ама статията вече я скрихаБезумно е да спират новите лекарстава на хората...ама това е положението
10 стотинки на километър са 50 лева от София до Добрич. Ако има 50 пътника колкото са местата в тези големите автобуси, това означава 1 лева на човек. При билет от 38 лева, 1 лев не е 10%, не е дори 5. Но пък за по-малък автобус ...
"Очакванията са с поскъпването на тол таксите да се увеличат цените и на някои стоки и услуги."Не на някои, а на ВСИЧКИ СТОКИ ще се увеличат.
Налузи ли ви го баце ви пак, а? Пак си го изберете, явно много ви харесва. Иначе проблема пак е, че ще се съберат едни хууубави парички от които много малко ще отидат за пътища.
В България всичко е сбъркано, в цяла Европа се стимулира железопътния транспорт, разстояния от порядъка на 650-700 км отнемат с влак 4 часа, в Бг разни мафиози държат автобусните фирми и спират всякакво развитие на железниците. Да не говорим автобусите колко са опасни и колко много замърсяват!
Различно е - примерно до Варна автобусите са пълни и се изпразват донякъде чак Търговище или Шумен, но миналата есен пътувах до Букурещ за фестивала Metal Gates и в двете посоки пътниците бяха около 20 души.
Тол такса от 10 ст./км... Ще поскъпнат ли шоково билетите за автобус?