46

Анонимен

преди 5 години

Габровският тарикат Томислав Дончев да каже колко пари открадна от НДК заедно с Мирослав Боршош-унгарската гадина???

45

Така е ..

преди 5 години

Много е важно да бъдеш атлетичен и да отскочиш на време.

44

Waffen SS

преди 5 години

""Затова Филипов призовава Столичната община да се вземат незабавни мерки за цялостен ремонт на този тунел, защото той в този си вид гарантира подобни инциденти.""Подлеза не убива.Убива малоумието на болшинството водачи,които смятат,че са над законите динамиката и кинематиката,а те в евклидовото пространство са неотменими и действуват с пълна сила.Нека в тъпите им, недоучили главици, винаги да им се въртят формулите за кинетичната енергия и равно-закъснителното движение/за по-лесно разбираемо/

43

Анонимен

преди 5 години

Поредната ултра простотия - подлеза на НДК убивал!? Не джигита е виновен за катастрофата, а подлеза разбираш ли!? Да ме извинява г-на спортен джурналист, но цялостното му твърдение плиткоумно.

42

House M.D.

преди 5 години

Статията е фалшива. Подлезът е много добре направен. Има знак за ограничение на скоростта. Но преминаващото от там стадо не спазва ограничението и затова стават инциденти.

41

Анонимен

преди 5 години

да бе, пак за Данчето и Бойко ще гласуваме, че за кого?!

40

психо похвати

преди 5 години

не бе, ние си знаеме за кого да гласуваме, стига с тоя "сюжет за малък разказ"

39

Анонимен

преди 5 години

Не видях нито един счупен стопер, всякаш колата е прелетяла над тях.Срещу летящи обекти няма какви мерки да се вземат.

38

До 39

преди 5 години

Много точно казано. Обикновен фиш за 50 лева, би превъзпитал голяма част от тарикатите, ако им се връчва всеки ден и после се СЪБИРА. Освен това не е вярно, че в Европа всички санкции са "люти" и ти "одират кожата". За масовите нарушения, от които страдаме ние, санкциите са напълно поносими за тамошните стандарти. Просто настъпиш ли линята на светофара, получваш честитка. Без изключения и без обяснения "аз малко", "аз само сега ама иначе не" и т.н.

37

Анонимен

преди 5 години

Коментар 39 е изчерпал темата.Какво от това, че санкциите са високи, ако никой не ги налага?

36

Жо

преди 5 години

ЧЛЕН 98 Ал. (1), т. 3 от Закона за движение по пътищата- Забранен е престой (когато ППС е спряно за ограничено време, необходимо за качване и слизане на пътници) в тунели и подлези, на мостове и надлези.В София този член от ЗДвП е нарушен на две места- спирките в тунела на НДК и на моста (надлеза) "Чавдар".Кой стои над Закона?

35

са

преди 5 години

И какво да му променят-бай *** си кара,спира и завива както си знае,и нищо,освен глоби,конфискация и дране,няма да го спре.По тази логика,трябва всички пътища да са тунели,за да няма ранени и убити пешеходци.Карайте с 50,не изпреварвайте и не паркирайте на пешеходни,ползвайте мигачи,защото не се знае дали вашата половинка не е излязла с детето ви на разходка и не пресича пред вас.Ама бай *** не мисли чак толкова задълбочено!!!!

34

До 35

преди 5 години

Напълно си се объркал, както и повечето хора, които искат жестоки санкции. Никога и никъде по света жестоките санкции не са спряли нарушителите, вкл. и шофьорите. Спира ги едно единствено нещо - неизбежност на наказанието при нарушение, като санкцията изобщо не е необходимо да е жестока, люта и т.н., важното е да е неизбежна. Това правят по света и там санкциите спрямо доходите са по-меки от тези в България, но всеки шофьор е убеден, че неизбежно ще бъде санкциониран, ако наруши правилата.

33

Анонимен

преди 5 години

Всяко място е опасно щом някои не спазва правилата на безопасност

32

Анонимен

преди 5 години

На този тунел трябва да се върне предназначението от преди 1989 година - трамвай и автомобилно движение. Второ, слагат се две камери, която да снимат превишаващите скоростта и на практика това ще реши проблема. Осветеност на тунела разбира се, че трябва да има и доколкото си спомням си я имаше, когато преди 1989 година построиха тунела. Масово прилаганите в София гърбици също ще свалят скоростта, но те принципно са порочна идея.

31

Анонимен

преди 5 години

Там никой не спазва ограничението! КАТ да си влезат във фунциите и да свалят от колите, да бият и т.н. Щото говедата се разпасаха тотално. Наблюдавам млади шофьори не правят грешки, просто така си карат. Закона за движение по пътищата е само на хартия.

30

Адекватно предлож...

преди 5 години

До Анонимен 29Да се спазва ограничението на скоростта и не само на скоростта, а целия закон за движение по пътищата (колкото и калпав да е)! Нека започнем с това предложение!Пример от Европа (северната част)! Ограничение на скоростта, контрол за спазването и люти ама люти санкции, БЕЗ да те (ни) питат!За отговността и морала на всеки член ан обществото да не говорим! И да, навсякъде ще се намерят хора неспазващи ни морал ни закони, но на места за масата а на други единици! Вие (Ние) кои сме?

29

.....

преди 5 години

"От Министерството на вътрешните работи обясниха, че от началото на годината това е единственият инцидент в тази зона и не разполагат със статистика за другите, които са се случвали през годините." - да бъдеш долен лъжец и българо-убиец...

28

Чиновник

преди 5 години

Щом мястото не е ОБЕЗОПАСЕНО, направете жива верига и флашмоб. А може и плюшени мечета да подредите на завоя. Тоя тъпoъгълeн тиквeник явно не си дава сметка, че проблема не е в инфрастуктурата, а в такива като него с 1-2 гънки в мозъка, които не им стигат да пазят равновесие, камо ли за шофиране.

27

Не пак

преди 5 години

Не пак, а отново общинарите от Столична община не могат да осигурят безопасността на гражданите, които плащат за това. С перките също един гражданин си разби главата, а друг коляното.