Този на снимката е точно МАХ на Southwest. Освен това в статията се споменава, че на тези самолети е разрешено да летят само ако няма пътници на борда, което до колкото знам не важи за NG и предишни поколения 737. Така че, най-вероятно става въпрос именно за МАХ.
Много ги знаеш,много малко разбираш.Има и са много добрите американски машини.Много и са трагедиите с американски машини.Така казвам и за съветските и руските машини.Няма никаква пропаганда тук.И ти не са натискай като Матросов.Гладай , слушай ,чети,учи.Пак ела готов.
Когато се опиташ да цакнеш няколко европейски автомобилни производители, но кармата ти го върне тъпкано година по късно
Пентагона, звездните програми, изкуственият интелект, Боинг, Айфон...май няма да издържат дълго, всичко им върви надолу. Затова гласуват вече да изнасят втечнен газ. Явно нищо вече не може да се направи в САЩ
*** трола...Ало тавариш.Прекалявате, 80% коментари са рускьи тролщини.Дори не е ясно дали самолета е МАХ, а вие кълвете ли кълвете...Хубави самолети правят и американците и airbus и embraer, що се пънете?Дори не сте летели на самолет ама пишете за хонорар.
Селяни, вие да не си помислихте, че всички самолети Боинг са спрени от полети? Ох, милите те... Спрени са само 300 от над 10 000, редовно летящи всеки ден, включително и в Аерофлот.
До Бож.Тук няма нищо общо с Конкорд - при тях катастрофата беше само повод за спирането им, а причините бяха финансови - нерентабилност... Докато тук, за да има по-голяма рентабилност очевидно нещата се претупват, след което става лошото...
Не знам какво ви е ясно, но в света продължават да летят към 10 000 самолета Боинг, които правят по 2-3 полета всеки на ден и са във въздуха по 5-6 часа средно. А руски бараки никой не ползва.Това са фактите.
Разпадът на САЩ все трябва да започне отнякъде.Вече никой няма смелостта да се качи на Боинг.
До два месеца ще ги подкарат наново, защото няма достатъчно самолети, а поръчките са за години напред. Така че смело купувайте акции на ,, Бойнг'' очаквам 20% рентабилност(аз бутнах едни 5000?)
Лека полека започна да излиза истината за американските барутници. И за още проблеми замитани под килима ще се чуе.
Това със 737 ми прилича на целенасочен саботаж с цел някаква облага, но не знам каква!Не може така един след друг да има проблеми с този модел - съвпадение? Не мисля !
Друго си е хороший самальот, като пусне двигателите всичко трепери. Харчи на поразия гориво - колкото му сипеш, ама трещи. И електроника няма, и пак лети.
Едно време Конкордите нямаха никакви инциденти 28 години. После стана един инцидент заради фирмен саботаж,което причини пълното спиране на проекта. Та сега ми е чудно- как може да спреш отличен проект заради един саботаж у близо 30 години а да не спираш марка,която дефектира почти всеки месец?
Най добрите самолети в света бойни са Руските! Това да закупим Американски кошници с един двигател е политическо решение! И нищо друго!
Boeing 737 отново кацна аварийно... Проблем с двигателите!