8

Моше

преди 5 години

Бойнг номер едно клоуни САЩ са супер образователната им система е на топ ниво.Европа само гл.паци и тарамбуки ЕС няма шанс белият европеец пътува към гробищата Сащ са лидери.Ауфвидерзеен неща.ници!

7

Анонимен

преди 5 години

Фундаментално наси**не си е това, особено след като се знаеше причината, още след първата катастрофа.

6

Анонимен

преди 5 години

И който не се съгласи го арестуват като шефката на Huawei. За шпионаж и не знам си какво, което нарушава американските интереси. А това, че Боинг са нарушили всички норми, като са представили новата система като несъществена и че заради това пилотите не са били подготвени и има стотици жертви, няма значение. За тях правилата не важат. Но си мисля, че самите пътници ще отказват да се возят на точно тия самолети. Аз ако знам, че е 737 мах 8 или 9, ще сменя полета ако е възможно. Ей така напук.

5

Анонимен

преди 5 години

АБЕ КОЛКО РУСКИ КОЧИНИ ПАДНАХА ЗА ПОЛОВИН Г. НЕ СЪМ ЧУЛ ДА ГИ СПРАТ ОТ ПОЛЕТИ - ЩОТО МУЖИШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НИЩО!

4

Анонимен

преди 5 години

СПОКО БЕ, НЯМА ДА МИНЕМ НА ТУ! ЩЕ СЕ ОПРАВЯТ ХОРАТА - МЕРЦЕДЕСА НА САМОЛЕТИТЕ! ВСЕКИ ПРАВИ ГРЕШКИ! И НАЙ- ДОБРИТЕ - ТОЙОТА, ВОЛКСВАГЕН ИМАТ ИЗДЪНКИ, НО ПАК СА НОМЕР 1 И 2, А ЛАЯЧИТЕ ТУК СРЕЩУ ЖАЛКИ РУБЛИ СА НЕСРЕТНИ КОМПЛЕКСАРИ И МИЖИТУРКИ!!

3

Анонимен

преди 5 години

Абе тия срам и съвест нямат ли. Егати краварите безочливи. Само за 4 месеца 2 самолета се сринаха и убиха стотици невинни. Какво по очевадно че тези щайги са за брак още от завода. Как може да направят така че щайгата им да неможе да се комтролира и да прави какво и е кеф. Къде има такъв самолет който да не се подчинява на пилотите. Какъв е този софтуер който си прави майтап с живота на стотици пасажери. Марш от небето на краварските щайги. Всички за претопяване и никога повече да не се виждат.

2

Анонимен

преди 5 години

Не месец. При промяна на летателните харектиристики на самолет по правило се преминава цялата тестова програма на ново: как тази система се проявява при различни конфигурации на задкрилки, щопър, различни стойности на страничен вятър, различни центрове на теглото, симулации на други отказващи системи... около 2 години е обикновено програмата за комерсиален самолет.Поне такива са правилата за частните авио-строители. За Боинг и Локхийд разбирасе правилата неважат.

1

анонимен

преди 5 години

Тези бетер се превърнаха на Майкрософт, влез излез, направи поредния ъпдейт, а добър ден пак син екран, ама при Бойнг-а вместо син екрай - пак забучил носЪ у бетона. Точно са си жива индийска гаражна конфекция. Язък за Боинг, хубава марка бяха.