Направят ли завода в Сърбия-повече никакви VW не трябва да се купуват!Щом и в Украйна са правили Audi!
'"Германия и Сърбия завършиха 1:1 на "ФОЛКСВАГЕН Арена" във ВОЛФСБУРГ". Хабен Зи нох Фраген?
Това, че за една Западноевропейска компания е по-изгодно да построи завода си в държава извън ЕС, вместо в такава от ЕС като България, казва всичко за тотално съсипаната ни бизнес среда. А пък вие си знаете, кой ни управлява последните 10 години и е с главна вина за това.
Заводът е ИЗВЪН ЕС и произвежда коли за ИЗВЪН ЕС. Няма как да произвежда коли за ЕС, нито има как да дойде в БГ и да изнася за Просия. Така че руските под логи напразно лаят.
С Боко на чело и бандата му ракетьори кой да дойде тука да произвежда? Американците (преди 20-тина г.)отвориха завод и им се нареди от тогавашният министър-председател Иван Костов заплатите да не надминават 500$.
Е голям праз като не сме произвеждали коли, целият ВПК бълваше продукция - много по-печеливша, компютри - също. Единият проблем се нарича планова икономика - нещо което се опитва да наложи и ЕС с квотите за мляко (примерно).. за другите няма да задълбаваме.. няма само черно или само бяло
Такива *** пишат тук, че не е истина! Вместо да заклеймяват и да настояват заводът да е България, те се гордеят, че заводът ще е в Сърбия и подръжават на сръбската пропаганда, която бълват сръбските и някои български медии. Не ви ли омръзна сърбите да се *** с нас ве ***! Заслужавате си ***, в която живеете...
Заводът ще е в Сърбия само по една причина - Просия е отказала да внася фаувета от Украйна. Правят им сечено по целата поста и дават хлеб на сърбетата. А ВАГ-ините са в кофти положение след Дизелгейт и са склонни на всякакви предателства.
Миналата седмица се връщах от Полша през Чехия, Словакия и Унгария. Пътищата им са пълни с автовози с нови коли от всякакви марки, които се произвеждат в тези държави. В Чехия дори видях няколко влакови композиции с нови новенички Шкоди. България старателно е избягвана от автомобилните производители. Каква е истинската причина можем да предполагаме, но доста от предишните коментирали са дали доста смислени предположения. А Буци може да си говори каквото желае...Оставаме си луканкопроизводители.
Аз съм на 74г. и на рено му спряха производството французите защото ние нарушихме договора рено имахме право да продаваме в страните от СИВ но нашите започнаха износ за арбските страни и по евтино от колко го продаваха там французите.След това те дадох право на румънците и те спазваха договора.
Нищо не греша друже ,аз съм на 70 и съм се возил доста пъти на ,,Булгаррено " .Ако си свидетел те бяха 8 и 10 , сглобяваха ги в Пловдив,а имаше и онази,,острилка" Булгаралпин.С такава се състезаваше Илия Чубриков .Но точно по линия на СИВ и СССР пред 70те ни спряха поизводството ,а за собствен проект пък и дума не даваха да се издума.,,Въртях се" в тия среди /като кибик/и още тогава се разбра че проекта 40,000 коли годишно-няма да стане. А сърбите си произвеждаха Застава и Юго
За всичко е виновна Русия,нали така? Тц-тц-тц,дори Щатите и Балтийските държави не са такива истерици.Бас ловя ,че в Киев сега ще има протести пред руското посолство
Грешиш човече! В България едно време имаше завод на френската фирма "Рено"и се правеха автомобили Рено - Булг.ар . Не е имало забрани, нямахме капацитет и съсипахме завода
Не мойто момче-пубертетче.Това си ни е наследство от Мутросельо от Правец. Още тогава ни забраниха да СГЛОБЯВАМЕ каквито и да са автомобили от запад. Румъния можеше,Полша също,Шкода си имаше и има повече от сто годишни традицииНие трябваше да правим само електрокари и странният пенкелер ,,Мадара Шумен"Живота ни не започва с твоето раждане дечко! Питай дядо,тате ,научи си историята.Тя не започва преди 10 години. Народа казва,,Крушката си има опашка"
Ето защо завода ще е в Сърбия, а не в Бг:1. Наличие на квалифицирана работна ръка (завода на Застава в Крагуевац), която няма нужда от обучение. Традиции в автомобилостроенето.2. Много по-добра пътна инфраструктура.3. По-добра криминогенна обстановка, поради отсъствие на големи компактни малцинствени групи, склонни към бандитизъм.4. Политическа и нормативна предвидимост, необвързана от настроенията на вожда.5. Ниски нива на корупция
VW Group закрива своя завод в Украйна