Целта на това такова прес комунике е да накара тези които не се занимават с авиация да цъкат с език. Боинг се опитват да прехвърлят топката. Пилот понастоящем е професията с най-много изпити и рутинни проверки на квалификацията.Ако MCAS функционира неправилно, колкото и да се обучават пилотите, почти нищо немогат да направят на ниска височина.
За да се научиш да управляваш - 56 минути, а за да се научиш да забиваш самолета с носа надолу - още по-малко. Затова и спряха този модел от полети.
Ха ха, типична индийска гаражна конфекция. Даже шофьорите се убочават на живо и то мин 25 реално кормуване. Скоро ще има още изпаднали кютюци заради алчността на инвеститорите. А Боинг си остава индийска гаражна фирмичка.
Цифровизацията е измама. В крайна сметка зад програмата стои човек с всичките му аналогови особености
100% падане на самолета! Вече го доказаха. Даже и най опитният пилот не би се справил, защото не може да мине на ръчен режим, пада като круша! Това е американското производство, такива са им и ракетите, затова ползват руски!
"Обаче в един момент от нашия самолет се изстрелва ракета без участието на пилота и сваля руския самолет!Какви и за кого ще са последствията от всичко това?"Елементарно рушнак....самальота пада така както турската кадъна свали един преди не много време.Други въпроси?
Излиза че с един час на таблет се става пилот, а ако добавите и половинка ракия вече сте ас. Чудя се дали пилотите имат същото като шофьорите на рейс. Ако са пиинали 100гр ракия може да си я напишат в книжата и ако духне в дрегера нема ядове.
Дори и да си купиш прахосмукачка най-напред трябва да прочетеш упътването. А тия супер пилоти с 6000 часа с Боинг 737 се качват на новия модел дори без да знаят какво му е новото. После като стане белята вината е у тези дето не са го накарали да прочете инструкцията. Освен всичко друго от Боинг са записали като изикване всеки пилот да направи 4 часа упражнение на симулатор преди да подкара 737 МАХ. Пилотите и на двата разбили се самолета имат 0 часове на тренажора за този модел.
с нови двигатели са които са по иконимични и 2пъти по-големи от обикновенните. Заради големината им не се събират под криалата и са монтирани пред криалата. Това измества автоматично центра на тежеста на машината на преде. Инжинерита са сметнали това и са стиганали го 0,8Г допълнително натоварване и така са подали документите за сертификажия. В последствие тестовете показат че натоварването е 2г, НО вече са имали лиценз. Пускат машинти така на пазара ...
"Хайде умници.....обяснете, защо тези самолети не падат в белите страни?"Така си и знаех - "умници", но само в троленето.
До ХхххВсъщност дистанционното управление на изтребител или голям граждански самолет не е по-сложно от управление на дрон,стига да не е екстремно.Представете си следната ситуация:"Български" Ф-16 изпълнява рутинна операция по съпровождане на руски разузнавателен самолет извършващ също рутинен полет покрай нашата граница.Обаче в един момент от нашия самолет се изстрелва ракета без участието на пилота и сваля руския самолет!Какви и за кого ще са последствията от всичко това?
До Факт 15Я по-полека с параноята...дистанионно управлявали самолетите видиш ли ти...това да не ти дронче за 200лева
За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет