39

Жу

преди 5 години

Май ще има две линии. Едната Ман. Ливади - Люлин и още една пак Ман. Ливади - Кино Одеон обратно по Патриарха ляв по Нансен и така Затова се говори за два ляви завои веднъж Патриарха Нансен и веднъж Нансен ляво посока Витошка

38

Анонимен

преди 5 години

на едни трамвая им тропа, други си искат трамвая, па не искат тролея, на трети селяните им виновни...

37

Waffen SS

преди 5 години

Ама какъв е този диапазон на стойността, на изграждане на мрежата на тролейбуса между 7 и 24 милиона.Като се има предвид,че в сумата от 7 милиона са заложени пари за крадене,то представете се какво крадене ще е при 24милиона лева.Тогава никой да не се чуди от апартаменти с персонален асансьор и кооперации с хеликоптерна площадка и стъклен басейн на покрива.То бива крадене,но това вече взема астрономически стойности.Тук кражбата ще надмине ремонта на Графа.

36

ANARCHY

преди 5 години

До АнонименПатето се казва "ЯКИ", не "ЯКЕ":)))))))))

35

Анонимен

преди 5 години

Патето яке си сътворява разни истории, така като самото пате яке е сътворение от собствения си баща аниматор!

34

Факт

преди 5 години

Всяка промяна по транспорта направена от ГЕРБ винаги води до по-лошо. Факт!

33

ANARCHY

преди 5 години

До пипи дългото чорапчеАбсолютно!

32

+++

преди 5 години

До 24 много лесна е цялата работа ...Защо не си продължиш мисълта - правим двупосочни и Патриарх Евтимий и Васил Левски - то Раковски можела да е двупосочна, та тези два булеварда ли не могат. Раковски също я правим двупосочна и между Патриарха и Левски. да ен забарвим и на всяко кръстовище да сложим по един светофар и пей сърце - София е затапана до край, нали това е целта на ГЕРБ и най-вече на самоковската издънка на ГЕРБ.

31

пипи дългото чорапче

преди 5 години

След 1990 всеки съсипваше София.Тези от Герб обаче не само я съсипват но и унищожават всичко добре ударно.

30

ANARCHY

преди 5 години

До АнонименДо колкото има информация, мислят да строят нов МОЛ.Но от там минавали релсите на трамвая.Затова сега ги премахват.Но това ще се разбере накрая, все още е слух с недомлъвки!

29

ANARCHY

преди 5 години

До АнонименИ точно там е проблема.Техният вариант е, да натъпчат всичко на едно място, да си стават еди тапи и задръствания както си трябва и хич не ги интересува.Ето затова протестираме.Против Общинската тъпотия.

28

ANARCHY

преди 5 години

До АнонимЗа бараките и данъците, съм съгласен с теб.

27

ANARCHY

преди 5 години

До АнонименНяма как да стане, там фирмите и банките са с платени места.Никой няма да позволи.Знаеш ,че те са с преференций.От страната на НДК, ще изпомачкат цялата трева.Значи направеното да го унищожим.И какво правим?

26

ANARCHY

преди 5 години

До АнонименЕ кое е така, искат да се паркира от двете страни, което разбираш е безумие.Ако премахнат синята зона, забрани се паркирането, ок, така ще има място за тролейте, иначе е пълна глупост.Дори катаджийте, се смеят и се чудят, че този вариянт е немислим

25

Анонимен

преди 5 години

Е така де, трябва да се редуцират паркоместата, и без друго има паркинг НДК, и да се пуска градски транспорт, но като никои не иска да минава по улицата му тролей или трамвай как да стане??? Да въведат и евронорми, под евро 4 да не може да се влиза в центъра, да се вдигнат данъците, всеки взел по две бараки и иска всичко безплатно.....

24

Анонимен

преди 5 години

ЗНачи много лесна е цялата работа. Махаме паркирането, обособява се лента за движение само на тролеите, а светофара се прави с умно управление , като е на кръстовището тролея се пуска още една кратка фаза да пропусне тролея. За паркиране остава само от страната на парка на НДК и то успоредно и без друго сега там е неизползваема лента. По Раковска минава тролей та по Нансен неможело където е два пъти по широко. И в мойте документи пише булевард Ф. Нансен, то и опълченска я водят улица ама...

23

ANARCHY

преди 5 години

До 17И пак само да ти кажа.В цяла Европа, гледат да извеждат колите от центъра.При нас е обратното.В Базел например, нищи че не са в ЕС, след 20.30 часа, в центъра е забранено да се влиза с кола, освен линейки, полиция и такси.

22

Анонимен

преди 5 години

Решението е да се върне трамвая към Лозенец по трасето отределено за трамвай в тунела при НДК. Не разбирам защо Фандъкова така упорито не иска да го върне, а е пуснала там автомобилно движение. При това над метрото към Лозенец няма дублиращ транспорт, а навсякъде по света има такъв. Какво става, когато метрото по някаква причина спре - София остава без транспорт в огромна част от града.

21

Анонимен

преди 5 години

Ясно протестирате щото нямате друга работа, но имате неясна концепция.

20

Стар софиянец

преди 5 години

Самата замяна на трамвай с тролей е безумие. Ако се правя някаква замяна, то тя трябва да е обратната - автобус или тролей да се заменят с трамвай. Трамвая е най-удачното средство за масовия надземен градски транспорт. Проблемът е от това,ч е напарвиха бул. Витоша пешеходна, без да предвидят, че трамваите към Иван Вазво няма откъде да мианват. Сегашното "временно" решение подлуди хората около площад Баба Неделя при НДК, а махането на шестицата е опит да се намали тази лудост, което не е решение