До СССРСамо Ерих Хартман,най-великия боен пилот в историята е свалил 344 руски самолета през ВСВ.Загубите на руснаците са общо над 30000 хиляди самолета.От най-добрите 10 летци, герои на СССР осем летят на Аеро кобра и само двама от тях известно време са летели на Ла5 и то в началото на войната.После минават на американски.А що се отнася до самолетите Антонов,те не са руски а украински,но си падат редовно,както всички съветски самолети.Последния на 14.2.2018 г. на близо до Москва.
в РУСИЯ няма един ПАДНАЛ пътнически самолет Антонов последните 50години,а дори през ВСВ губя не повече от 100 изтребителя
Говедарите продължават да избиват населението на земята - къде с директни бомбардировки, къде с калпави самолети....
за пореден път прави впечатление , как преди 50 години самолетът е почти цял, а сега трудно се вижда парче по-голямо от метър, въпреки че последната катастрофа беше на ниска височина
До До 32... Да така е - спор няма! Но както подчертахте, удобството да стигнеш за 2-3-6-8 часа (говорим за един континент) пред това да пътуваш дни, е неизмеримо. Да не говорим за трансконтиненталните полети...
Kолко хора се возят в автомобил и колко в самолет?А ако се сметне катастофите и процент оцелели след тях не знам дали ще е най-сигурният транспорт,но че е в пъти по-бърз няма спор и затова се използва
Трагедията е голяма, но като се замисли човек, жертвите при автомобилни катастрофи, за която и да е марка автомобил/ мотор, в световен план, за седмица, са повече от всички самолетни катастрофи за година...
Тъй е с индийското гаражно производство, мине се не мине някоя година и парад като тухли. Но за това си има PR на компаниите занимаващи се с конфекция и средностатистическият потребител забравя колко скапани продукти купува. Е за това се нарича масов пазар. Важни са дивидентите да са високи и сигурни.
До АнонименТехниката е некачествена! Трудно те е да ги разбереш тези неща! 2011г беше последната за совалките!
Ами, когато ги карат американски и европейски пилоти, самолетите не падат. Падат, когато ги карат "висококвалифицирани" бонго-бонговциспо 6 000 летателни часа. Да се чуди човек как не са паднали по-рано. Ами сигурно защото аеропланът е нов, на няколко месеца, а Бонго-Бонго още не се е научил какво да прави с всичките тези копченца.
От статията излиза, че за вас трагедията, е че бойнг е в криза. А чувствата на хората били най-несигурното нещо на света?! Ако семействата ви тръгнат на почивка и самолетът се разбие сигурно след 2 месеца вече ще сте забравили. Ами да, нали така бойнг ще си *** парите, а пък хората никой не го интересуват очевидно. Там едни хора умрели, но вие вижте, бойнг е в криза, ужас, как ще се измъкне!
Трагедията се повтаря – преди 50 години Boeing е в същата криза