18

Анонимен

преди 5 години

Падат като американските совалки.

17

Реалист

преди 5 години

Както вече писах на Гане, проблема е, че с изтопорчили турбофан двигатели на самолет проектиран за турбоджет. Те са по-ефективни, но и по-тежки, което измества центъра на тежеста.Боинг понеже са тарикати и не искат са правят нов самолет, са решили да се изсмеят на физиката с едно софтуерче... Ама всеки който има малко акъл знае, че това ще работи в 99.9999% от случаите. За съжаление от тяхната лакомия си отидоха 350 човека. Бог да ги прости!

16

Мими

преди 5 години

И все пак защо са тези евакуационни изходи щом не може да ги отворят, а и дори и да ги отворят излиза , че няма смисъл - хората ще бъдат засмукани? Няма файда значи нито от жилетки нито от евакуционните изходи

15

Мими

преди 5 години

Да , пилота усеща кагато работата тръгне на зле 😉 все пак самолета не пода за една секунда , а постепенно . През това време трябва да спасят колкото се може повече хора , а не да чакат и гледат как самолета пропада

14

до Мимето

преди 5 години

Скъпо и драго Миме, как един пилот усеща, че самолета му ще се разбие?...започва да го боли глава или корем, или може би прихваща сигнали от космоса.....но да речем, че ги е прихванал тези сигнали от космоса и казва на хората да обличат жилетките, защото самолета е пред разбиване...ок, сигурно ще е по- добре да умреш облечен в жилетка, за да остана някоя част на тялото в нея, по която да те идентифицират...иначе имаш хубави идеи за спасение, би трябвало да ги представиш в Боинг

13

do 11

преди 5 години

Ми що, познавам един дето си кара камион с ремарке по магистралата професионално.Завалията, не можа да си изкара колата по един кроволичещ път назад и я удари. Точно щото "опита" му се свежда главно на магистралата да кара по 8 часа в дясната лента.

12

🐵

преди 5 години

Такива бисери не бях виждал отдавна.... Абе хора като бъкел си нямате от летене шо се правите на специалисти?Поне ни е смешно, ама някои ще ви повярват бе недейте така!

11

Анонимен

преди 5 години

"ПС. винаги се чудя, като дават опита на пилотите в часове. Фактически пилота управлява само при излитане и кацане."А защо шофьорите си мерят опита с км, без да изваждат тези по магистралите? Пак се придобива някакъв опит, не е като да спиш съвсем.

10

анонимен

преди 5 години

Икономии майка, икономии. Трябва а се увеличават печалбите от дивиденти. Ако сложат още 1-2 сензора и ще им падне доходността на акциите. Те това е гаражна конфекция от индийски тип. Язък за марката. Ба се прекръстят от Боинг на Бъгинг и всичко ще е ок.

9

Анонимен

преди 5 години

Още от началото повтарям, че американците много добре са знаели за този проблем, но са мълчали, да им излизат 3-месечията. Това при тях е върховен приоритет, другото са подробности. Като нищо уволняват 1/3 фирма, че да им излезе тримосечието. ПС. винаги се чудя, като дават опита на пилотите в часове. Фактически пилота управлява само при излитане и кацане. В останалото време наблюдава какво прави автопилота. В тоя смисъл, тея дето летят на къси разстояния ще са по-опитни от презокеанските.

8

V

преди 5 години

При срив на потока скоростта не е 400 км в час . С такава скорост ще излети почти вертикално . Самолета увисва ,губи скорост и затова се срива потока на въздуха под рилата ,а след това пада като тухла . В точно тая ситуация е много подходящо да се скочи с парашут. Но при други режими на полета ,първо пилота ще трябва да предизвика срив на потока .Не е невъзможно но няма и да е лесно ;) При срив на потока скоростта не е проблем .Зависи и ква е височината . В тия случаи е било възможно да се скочи

7

lol

преди 5 години

при отворени врати на самолета налягането ще се изравни за няколко минути. проблемът с парашутите е, че самолетите обикновено летят на 10км височина със скорост от над 800км/ч...т.е. почти никакъв шанс да оцелееш след скок. за да е безопасно трябва да се снижи на 3-4км и да намали скоростта...което пък автоматично води до въпроса - ако пилотът може да контролира самолета до такава степен, защо изобщо някой ще скача?

6

Аз

преди 5 години

Единственото позитивно тук е - нова серия за National Georaphic

5

до тъпото МИМИ

преди 5 години

Ама колко си простааа... как ще скочиш от движещ се самолет, наясно ли си, че дори и да е във въздуха от 5-6 минути, скоростта му надвишава 400км/ч, да не говорим за височината на която е.Проста си като джапанка, замълчи.

4

1

преди 5 години

До МимиНяма парашути в самолетите, ако отворят някак си вратите в полет, което е невъзможно заради налягането, то хората ще бъдат засмукани. Няма варианти за спасение в такива ситуации, само се молиш. Идеята на тая система е добра, но изпълнението е лошо, изключването на системата е лесно, но Боинг не са изградили симулация за точно това, съответно няма и указания кое как да се прави. Пилот с 8000 часа във въздуха може да сбърка само това, което не му е казано, че го има в самолета.

3

Justice Defender

преди 5 години

Проблемът не е в самолета за катастрофата в Етиопия, още по-малко в самолената компания на САЩ а явно е измамно замаскиран ислямски терористичен акт целящ убиване на невинни хора основно неюусулмани като християни,евреи,кюрди и др.и също идеологичекса фалшива пропгаданда срещу хрситянкс еврейска кщрдиски и други народ с цел да бъде разорен бизнеса им. Ако пилотът не е член на исламска терорсична организаци то или е подкупен да направи катоствофа или заплащен от террорс убийсто на семейството м

2

Мими

преди 5 години

Защо при такива случаи, когато пилота усеща , че самолета ще катастрофира - защо не евакуират хората. ?. Всеки да си вземе спасителната жилетка и да скачат от аварийните изходи ? Защо чакат най - лошото , като може да спасят хората ? Тези спасителни жилетки за какво служат ? Някой компетентен да обясни Моля ?

1

V

преди 5 години

Ъгъла на атака зависи и от тежестта на самолета. Ако пилота обърка тези данни ще заблуди компютъра .Щото тежестта обикновено ръчно се нанася от пилота . При по лек самолет системата ще допусне по голям ъгъл на атака.Най добре това да го правят хора ,а двигателите да са по мощни макар и да харчат повече.С мощни двигатели дори при срив на въздушните потоци може да излезеш бързо и без загуба на много височина. Прекаляват с малкия разход на гориво. Боинг имат проблеми и при сурови климатични условия