14

Анонимен

преди 5 години

Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.ТОВА Е ЯКО ХАХАХАХАХАХАХАХА

13

№10

преди 5 години

Хал хабер си нямаш от Трабант! Отварял ли си скоростна кутия на тази машина, че пишеш глупости? Имаш ли представа как работи фрайлауфта?

12

Анонимен

преди 5 години

Ерик Хоникер е жив

11

До varg

преди 5 години

Да както и налъмите-най хубавото комунистическо сабо!

10

varg

преди 5 години

Легендата Трабант никога няма да умре.Това е най-добрата комунистическа кола на всички времена.

9

До друг Стар от Стар

преди 5 години

Фрайлауфа на Траби беше само на четвърта,а на Варбург от първа до четвърта.След Трабанта имах Вартбург -комби и дъщеря ми неизключила фрайлауфаго оставила на скорост ,но с фрайлауф тя не държи и на Вишнева и Св.Наум,заключва прави няколко крачки и вижда че колата тръгва сама надолу и хуква до нея но неможе да отключи и да я спре,тича и крещи срещу движението .И добре че точно срещу Руското,колата подскача леко кривва и се удря в една стеничка и я събаря.Ужас беше,тя беше съвсем млад шо

8

Анонимен

преди 5 години

Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.Сега карам една скучна Корола. Вече 8 година не ще да се развали тая пущина, а с Трабито през месец-два си спретвахме ремонтчета. Всяка кола трябва да се уважава,защото е нея е вложен човешки труд! Дори в най-лошата!

7

шматка

преди 5 години

Нека си говорим истинатаНикой не мечтаеше за Трабант.Хората ги купуваха защото нямаха избор.Мечтаеше се за Лада полски ФИАТ.Мечтата през 80те беше Лада 7ца със седарки Рекаро хубава музика самоделно "барче" на тунела халогени и тъмни задни стъкла.Беше равносилно на ЕС класа

6

Жо

преди 5 години

ТРАБАНТЪТ е елементарно проста кола с минимални изисквания за поддръжка и ремонт.Ако акумулаторът е слаб, може да стартираш двигателя, като вдигнеш на крик лявото предно колело, даваш на контакт, включиш на първа и завъртиш колелото на половин оборот.Пали от раз!Коя друга кола можеш да стартираш по този начин?Прибирал съм се през нощтта с един работещ цилиндър на двигателя от Пампорово до София.На сутринта открих скъсана жичка, свързах я и проблемът се реши.

5

друг стар

преди 5 години

До Стар--------------------------Абе култовото бе,че бяхме млади и хубави.Фрайлауф трабанта нямаше,имаше вартбурга.

4

До 3

преди 5 години

Вижда се само ,,качествени " автомобили си карал,ама смяташ ли че някой го интересува какво е карал някой си анонимник.Аз пък гледах как се строи ЦУМ,не знам как се връзва това със твоя шмайзер?

3

Стар

преди 5 години

Кое му е култовото на това мукавено недоразумение.И като му туриш и 330 грама масло на 10 литра става съвсем,,култов" по отношение на цена на горивото.Особенно сега през зимата-Като добавим и, че не е особенно удобен ,не искам да си спомням колко ,,култово "съм си прекарвал в началото с ,,бастуна" след това да свикнеш с фрайлауфа,да я задавиш преди да я загасиш/за да тръгне на другият ден/Абе въобще-приключение и ,,начин на живот"

2

Burzum

преди 5 години

ХахахаххХ нямам думи ...Бах та в държавата...а Търново е невероятна провинция...

1

Анонимен

преди 5 години

Трабанта се превърна в Култова машина!-)))))))