12

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3Днес Роскосмос закараха един американец и една американка на МКС. Ама някой да съобщи в Бг.Тудей или някоя друга медия на Шиши? Някой да съобщи, че на МКС руснаците правят с 3D принтер тяхна разработка панкреас? Роскосмос вчера имаха преговори с NASA. Не вярвам да са говорили за спирането на експорта на риба минтай за САЩ. Програмата "Ангара" се движи успешно, летя "Ангара -5". А ти *** да легнеш при *** си, да се успокоиш!

11

Анонимен

преди 5 години

Абсолютно съм уверен, че е имало множество сигнали, подадени от пилоти по тоя проблем!Ако направим паралел с Фолксваген - директен удар по Германия, а с това и по Европа - изключително добре планирано мероприятие от американска страна, което удари в 10ката, то сега е логично да очакваме и глоба за Боинг за всеки един 737-8 самолета в размер на стойността на самолета. Дали ще се случи? А защо няма да стане, м?

10

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 4Като оставим засега настрана нещастията с двете последни катастрофи, които възбудиха света, всяко зло е за добро. Боинг ще си преразгледа концепцията за системите за управление на иначе добрия самолет и ще ги поправи. А това, че ще загубят пари и доверие, също не е зле. Те са отговорни за програмата за хиперзвуковите ракети и нещо се изложиха. Сега имат да догонват руснаците, ще им се изпотят дзадниците! Колкото по-късно направят нещо летящо, толкова по-късно ще има Трета световна!

9

Анонимен

преди 5 години

Ами те и Ф16 са като бойнг, падат като круши от вятър...:-)

8

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 7"Задни задкрилки на опашката".................. Ами няма такова животно, тролчев! ЗАдкрилки на опашката няма на НИКОЙ САМОЛЕТ!!

7

Анонимен

преди 5 години

Проблема на това Хърчило е че не са доискусурени задните задкрилки на опашката. Те са отговорни за набиране на височина и за кацане. Към тези задкрилки има свързан сензор. Същият сензор подава информация и на автопилота когато се изключи ръчното управление. Най големият проблем на краварите е че хвърчилото им не се подава на управление и при изключен автопилот и преминаване на ръчно управление което доведе до двете катастрофи. На префалени ягоди с голема кошница не се ходи. Така казваше баба.

6

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 2Ti си авиационен инженер, нали?? Ххахах!

5

Анонимен

преди 5 години

Компания с капитализация 250 млрд не може да фалира. Всяко разклащане на котировките за тях е манна небесна. Изкупили са обратно малко акции с 12% по-евтино, след 2-3 седмици кризата ще приключи и ще са пак на печалба.

4

Анонимен

преди 5 години

"Ще се съвземе ли Boeing след двете катастрофи?" ами ако си бяхте използвали и втората мозъчна клетка, щяхте да се сетите че американска компания, която е здраво субсидирана от правителството на САЩ, а освен самолети предлага и разработки/системи свързани с националната сигурност на САЩ, няма как да изпадне в дълбока криза. Ако нещата станат сериозни, американците ще окажат натиск.

3

Анонимен

преди 5 години

"Ще се съвземе ли Boeing"Въпросът по скоро е ще излезе ли от кома россат?

2

Анонимен

преди 5 години

не бих се ка4ил на никакъв 737!докато му оправят опашният стабилизатор 2 пак паднаха!и вижте му крилцето! то няма площ това крило! при екстремални слу4аи къде му е подемната сила!

1

Анонимен

преди 5 години

Да помогне на ГЕРБ за f xxxx и да фалират , напук на молитвения закусвач , възпитаника на помощното училище и физкултурен член Цвъки Ушков !