Бил образован с две висши, но заплатата му била малка. Ами да беше учил още няколко месеца за шофьор.
За 600 800 стартово по-добре да си търсиш друга работа.Един тираджия не пада под 5000 ,защо да почва в градския за 800 лв примерно ако може да стане тираджия за 5000
За 1000 лв чиста стартова заплата ще си търсите докато ги направите 4000 5000 стартова заплата
Чисто идва малко под 1400 лева, след увеличението на заплатите. Сега трябва да са на около 1260 чиста средна заплата с извънредният и нощен труд, барабар със заплатите на борда на директорите в осредняването. Значи са на около 1000-1100 лева шофьорите чисто в момента.
...В момента има нужда от допълнително 251 души, които да возят софиянци...____Има едни 240 излишни безделника в парламента.Фандъкова вземете тях.
...В момента има нужда от допълнително 251 души, които да возят софиянци...____Има едни 240 излишни безделника в парламента.Фандъкова вземете тях.
Ако средната нетна заплата в момента действително беше 1800 лева, щеше горе-долу да има шофьори. За съжаление това е средната брутна заплата с включените в нея извънредни часове и нощен труд.
По бай Тошово време в градсият транспорт работеха само мераклиите за Софииско жителство. Бачкаха по 10 години и ставаха Софиянци. Също така за Софииско жителство бачкаха и в софстрой кремиковци и минодобивната промишленост. Кой на днешно време ще бачка за без пари на тези професии. Преди работеха защото бяха мераклии за Софииско жителство сега за какво да работят да им пълнат гушите на лежачите в администрацията която е пълна с братчеди и баджанаци.
5000.00 лв дават в ***. Има около 500 активни обяви за шофьори с заплата 2500 EUR.Ако докажете, че имате издаде албум в youtube - 6000 EUR чисто.
Такъв случай ! - един познат от село дойде в София и стана ватман и на втория ден остави трамвая заедно с пътниците и вика не ми трябват ни скапаната работа ни "многото" пари.
Фандъкът тотално излъга. Няма такива заплати от 1800лв. за ватмани и шофьори. Подобна сума получават само и единствено колегите пред пенсия, с натрупан стаж и класове.Нов и млад шофьор или ватман чисто ще вземе не повече от 800-1000лв.Фандък, пак раздели служителите на шофьори/ватмани и останалия персонал на столичния транспорт. Служителите в депата, работниците по ремонт и подръжка бапкат в нечовешки условия на труд, с щатове от по 600/700 лв. Как пък не те е срам да плещиш толкова лъжи!
Абе фънди що се излагаш като кифла бе.заплатите са 800-850 лв и това с прослужени години и тнт.колко ще ги вдигнете бе 1100 бруто,демек с по 50 лв чисто след данъци.абе скрий се на село и ни са излагай ***.абе кой та докара и тебе в софия та и ти стана голяма столичанка.абе мога и още бе ама не е прилично..
До:101и109-живял в АнглияDear "lived in England",Не съм "труп" както грубо се изказваш,защото живях в UK 14 години и сменихме 3 коли за по £500-600 всяка така че предполагам по-добре съм наясно с нещата. Обръщам се на Ти към теб защото там нямат нашата учтива форма Вие. Бих те посъветвала да обърнеш внимание на обноските си. Това не се толерира в Англия.
До:101,109-живея в АнглияТакааа,колата ти е £500,плащаш сигурно около £180-200 пътна такса годишно и минимум £30 месечно застраховка. Пак ще кажа-не сравнявай!
До:101-живея в Англия А като живееш в Англия защо не кажеш колко струва билета в градския транспорт?Аз ще ти кажа-за една спирка е 2/3 литра бензин,еднодневен билет за в града около 4 литра бензин и то само на една от няколкото компании които обслужват населеното място тоест не важи за метро или ако имаха тролеи.А че всеки месец плащаш данък жилище(не е годишен като у нас) като за studio flat(по-малко от нашите боксониери)е около 80-90 литра бензин и т.н и т.н.Така че не сравнявай!
Ами едно време ватманите тролейбусните и автобусните водачи се набираха с примамката за Софииско жителство. Които издържаха в транспорта 10 години получаваха постоянно софииско жителство. Сега с какво ще ги примамите с 1 800 ле Бруто заплата ли. Кой е тоя балама.
Търсят се шофьори, ватмани за София... Средната заплата – 1800 лв.