Сега да ви светна, ходих на един симпозиум във Флорида и до 10г масово се преминава на електроавтомобили. До 20г 100% включително и тежките превозни средства така е замислено и така ще стане. Наречете ме пророк и пак ще си говорим след 10г.БГ е толкова изостанала и ни се струва смешно но ...САЩ е един друг свят и от там като тръгне и Европа ще ги последва така че се стягайте дакарате електро.Не е нужно да ми плащате само ще ви кажа че видях Мъск и вдичките топ които са в бизнеса.
До КратунАкционерите в Тесла дали са получили някакъв дивидент досега?Щото едвам тая година компанията излезе на плюс и то с малко.
Германците са по принцип консервативни. Трябваше им един Елон Мъск, който с електричката си да надмине продажбите на мерцедес в САЩ, за да се усетят, че започват да изостават технологично, Сега си поставят за цел да докарат Тесла до фалит. Някои могат да водят, на други им трябва водач, за да ги мотивира.Виж сайта на Sono Motors и тогава казвай, че германците са консервативни.
До 5газа и нефта вече НЕ са толкова важни ... все по-важен ще става тока и изобщо електричеството и неговото съхраняване.старите енергии вече нямат място!
ха такааа.. пу- тя изгоре с нефта и газчицата!отдавна е ясно, че старите енергийни източници си заминават!затуй гъзпром бърза да обуе колкото може повече страни с дългосрочни договори за патоци, а пък нашите бас - туни - нац. предатели бързат услужливо да подпишат - сакън раССия да не е на загуба!
хайде сега и елмобили , нали щяха да преместят производството в СЪРБИЯ . И ние произвеждахме електро кари :))
Мдддаааа...........и ние тия електромобили, като си ги купиме, ще си ги "зареждаме" с.....въглища!!!!!!!! От Мариците 1-2-3-4-.....защото ТОК НЯМА ДА ИМА!!! Всеки ден слушам разни "умни" телевизионерки и мастити "експерти" че ТОК НЕ НИ ТРЯБВАЛ!!!
Германците са по принцип консервативни. Трябваше им един Елон Мъск, който с електричката си да надмине продажбите на мерцедес в САЩ, за да се усетят, че започват да изостават технологично, Сега си поставят за цел да докарат Тесла до фалит. Някои могат да водят, на други им трябва водач, за да ги мотивира.
Volkswagen се насочва с пълна сила към електромобилите