61

Анонимен

преди 5 години

Няма голям избор и каквото има това караме.Това си е голата истина.

60

Анонимен

преди 5 години

Където вървят към забрани на част от дизеловите коли, имат наднормено замърсяване с азотни оксиди. В България замърсяването със азотни оксиди е до 5-10% от максимално допустимите норми. Затова дизеловите коли са подходящи за България, а за Италия и Германия не са подходящи. Копирането на чужд опит без капка мисъл, винаги води до по-лоши резултати, в случая копирането на забраните за част от дизеловите автомобили, няма как да не доведе до по-лошо в България.

59

Фалшива новина

преди 5 години

Написното в новината очевидно не е истина. Няма такива тотални забрани, с каквито ни плашат. В Италия например, в част от Северна Италия (областите Ломбардия, Пиемонт, Емилия Романия и Венето) забраняват дизеловите автомобили с Евро 1, 2 и 3, както и бензиновите преди Евро 1. ОбЕвро 3 е от 2000 година. В Хамбург са по-строги - там повече от половината дизелови автомобили са с Евро 6 и забраняват по главните булеварди да се движат през седмицата дизелови без Евро 6.

58

Анонимен

преди 5 години

... ***!

57

АГУ

преди 5 години

България е единствената страна в ЕС, която не толерира по никакъв начин колите с Газови Уредби. Навсякъде това гориво е признато за екологично и колите с АГУ или не плащат годише данък или получават безплатни винетки. В БГ нищо. После да не се чудите защо близки до вас хора умират от рак. 40% от раковите заболявания се дължат именно на карцарогенните газове изпускани от дизелите.

56

Анонимен

преди 5 години

до 59: Минават на соларни, колкото и до Марс ще летят. Разни *** пишат сензационни глупости, а ти ги повтаряш.о, напиши в тубата Sono Motors и виж какво представлява този автомобил и после философствай! *** свикнал да бръмчи с 35 годишен голф и не го интересува друго.Хората имат официален сайт на който е написано всичко. Ти какво искаш насила да ти го тикнат в ръцете без пари ли!

55

Анонимен

преди 5 години

По-добре дизели да се внасят, а не бензинови коли, които замърсяват повече от дизеловите коли. Разбира се по-добре е 10-15 годишна кола, вместо 25-40 годишна.

54

Хак да са ви

преди 5 години

евтините дизели. затова българина мре от рак. Но, той никога няма да се раздели със стърдящия таралясник. Чи, 20лв. лева данък си е далавера. После пускаме кампании за да нахраним някоя турска клиника, щот нещо мноо се е прецакало.

53

+++

преди 5 години

Нормално си е в България да се внасят употребявани автомобили. Така ще се обнови автопарка ни, а ние и без това изоставаме доста по брой коли на човек от населението от средните нива за ЕС. В София частните леки коли са около 200 хиляди, а в други подобни по население градове в ЕС, частните коли са 2-3 пъти повече.

52

Анонимен

преди 5 години

до 59: Минават на соларни, колкото и до Марс ще летят. Разни *** пишат сензационни глупости, а ти ги повтаряш.

51

Анонимен

преди 5 години

Абе вий добре ли сте?? Немците не минават просто на елекро-мобили, а на СОЛАРНИ, които тепърва ще търпят развитие и усъвършенстване!Инормирайте се малко, стига с тези ДВГ!! Цената на соларните автомобили е значително по - ниска от обикновеният автомобил! Просто качаш се и караш, нито бензиностанция, нито електростанция, а амортизацията на всички части е незначителна!

50

Фармацевт

преди 5 години

Въобще не се и учудвам. Бгееца винаги е с две крачки назад. Тука прогреса винаги идва със закъснение и среща огромна съпротива. Тука повечето хора са си еснафи по природа. Трудно свикват с промените.

49

Анонимен

преди 5 години

А тия дизели кой ги е произвел ние ли? 30 години на запад им обясняваха дизелите колко са икономични и не замърсяват, сега рязко им натресоха ограничения и хората бързат да се отърват.

48

Анонимен

преди 5 години

Sono Motors убиеца на Tesla! Първият соларен автомобил Sion на б Sono Motors е премиерно в Мюнхен!8 часа зарежда, изминава 30 км. с максимална скорост 160км/ч. Идеален за градски условия! От следващата година почва серийно производство на цена от 18 500 ?!

47

Край

преди 5 години

Само слабо умен може да си помисли че в София ще има колкото хора толкова и коли и да остане нормален град.Ифраструктурата на града е за половината от сегашния брой. !/2 от колите са паркирани по тротоари/градинки/площадки. Средната скорост в града е под 15 км/час.Властта си трае щото иска да реализира мечтата на малкия човек от соца - всеки да има "западна" кола.На път е да стане обаче резултата е пълен блокаж на града и издушаване в газове.Българин държава не може да организира.

46

wer

преди 5 години

Видяла жабата... Тук гъстотата на населението е 10 пъти по-малка от западна Европа. Проблема е само в София , но и там няма 2 милиона души. Така, че дизела е само за нас!

45

Петко

преди 5 години

Нямам от 2 години кола и съм много по независим и щастлив. Преди половината ми заплата отиваше за подръжка,горива и данъци. Сега карам колело в града,и харча за себе си парите !

44

Истината

преди 5 години

Според официалната статистика за брой коли на 1000 човека население, всички български областни градове са на първите места в ЕС с най-много автомобили. Примерно Видин преди 2 години беше с 900 автомобила на 1000 човека население, а сега е и повече. Тези фалшиви данни се подават и на Евростат и са основа за твърденията на някои, че всеки българин е с по 4-5 коли, което очевидно не е вярно. За другите градове в ЕС, дават статистика или за passenger cars или за private cars, а България - всички.

43

Анонимен

преди 5 години

До 8Трака, мирише и дими. Дизелово ферари, ламбо, ролс, макларън, астън виждал ли си?Истинските коли са бензин. Както казваше Кларксън в един епизод "Взел си дизел за да пестиш, жените много ще харесат това". Отделно, колкото и "малко" да харчи дизела, пак като сума не излиза по- евтино от бензин на газ (което е най- екологично след електромобилите)

42

Анонимен

преди 5 години

Ние вече не сме държава станахме к е*е ф а на Европа.