38

Жертва

преди 5 години

Цитирате Румен Дунев. Бях им преди време клиент, за жалост.Докато чаках да ми оправят колата чух как телефонират по моргите за част на една кола. А инак 'слатат' нови. Остави разликата в парите - ще се пребия неякой така.

37

Въъъъй

преди 5 години

Голям глад и за оторизираните сервизи.....е как да имат клиенти, след като в тях останаха не до там можещи и знаещи професионалисти???Всеки който е в час със нещата или работи за себе си или е в чужбина!!!А това че повечето работят без да регламентират това.....в такава държава като нашата ги подкрепям напълно....

36

ИдеА

преди 5 години

Държавата да направи едно публично частно партньорство и построят завод за електромобили и батерии. Един мотор примерно 150 к.с. и пробег 300км са достатъчни и различни купета според нуждите. Технологията вече не е толкова скъпа, могат да си я купят и от Китай ако искат. Цена на световния пазар +-30к евро, в бг примерно 30к лв и безлихвен 10 годишен лизинг с включена поддръжка. На семейства с висше и 1 дете 25% субсидия, на 2 50, на 3-90. Старите трошки се изкупуват и се продават на външни пазари или се рециклират. Ниски данъци за ел.мобили а високи за вс. други и забрана да влизат в градовете

35

Skk

преди 5 години

Тия са направо смешни! Чували ли сте репликата, купи си втора употреба новите не карат! Тука е валидна същата схема, покажете ми сервиза, който дава 24 м гаранция за ремонта. Смея да твърдя че такъв сервиз в България не съществува и няма да съществува. Няма резервна част в България, която да кара колкото оргиналната колкото и пари да струва. Тука не коментирам пътищата изобщо!

34

Драйвър

преди 5 години

Отново мантри ... спуснати от заинтересованите лица, юридически лица.

33

шматка

преди 5 години

Масово се използват части втора употреба в самолети и влакове а тези реват за колите.С какво една кола е по опасна защото има глава или компресор втора употреба.Аман от разбирачи

32

Е па

преди 5 години

До Анонимен 33като одиш само до село са толкова на година.

31

Анонимен

преди 5 години

В БГ-тото,когато стане дума за пари се забравя,че автомобилите са освен частни и фирмени и държавни.И частната собственост е неприкосновена,щом им е платен данъка.Така че тези да си гледат работата щом автомобила е преминал ГТП.Дори смятам че тези прегледи трябва да са на две години, за частните автомобили,както е в Швабско,а не всяка година,защото в БГ-тото рядко има частни автомобили които изминават по 8-10 000 километра годишно

30

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3 Сигурно си някой пишман търговец,щом ревеш,че на 5 години трябва да си сменяш касовия апарат! И какви търговци сте бе пичове? Прекупвачи,които искате да забогатеете за един-два дена!

29

Анонимен

преди 5 години

Колите влизат в сервизите и заради некачествени горива авторке.Обаче за това не смееш...,че картела бди.Ама за туй ти е платено за него драскаш.

28

Гост

преди 5 години

Майсторите които ремонтират колите в гаражни сервизи не са най - големия проблем. Проблема са "тънките" ремонти с калпави части, а това масово се прави. Имам приятели майстори на коли, които отказват да ремонтират с некачествени части и са прави.

27

Кратун

преди 5 години

Пак ли почнахме офанзивата за лицензираните сервизи. Да затворим пазара за всякакви конкуренти и да даваме лицензи само на наши хора или срещу такса равна на годишна печалба на фирмен сервиз. Малко сервизи, но скъпи. Ако караш евтина кола, ще ти е по-евтино да я оставиш там където се развали, вместо да я ремонтираш.

26

кй

преди 5 години

браво 14

25

От 26

преди 5 години

И още нещо.. като бъркат в джоба за 4 милиона и 200 хиляди автомобила, за да позлват пътната мрежа, трябва да осигурят 4 милиона и 200 хиляди парко места за тях, където да спират. Трябва да я оставям някъде легално, очакват от мен да се въртя на кръговото без край с колата. И ми се обяснява, че спирам, където не е трябвало. Аз гараж и да си купя, той не се мести. Защо ми е път до жилищна сграда, като ще трябва да се врътна и да карам 2км до другаде, за да паркирам. Паркингите разчетени за 1963та

24

Анонимен

преди 5 години

Вдигнаха гражданските, данъците, вземат пари за паркиране по улиците, въвеждат винетки, тол такси, сега погнаха и сервизите (да изкарат някой лев и то там), и измислят какво ли не, за да 'отрегулират транспорта', ама само вземат.. и се се измъкват от отговорност. Пътя за Русе кога ще бъде оправен и разширен? Автомагистрала Хемус??Колко ПТПта има там? Не с 'краденье', с инвестиране ще се подобри ситуацията.

23

Анонимен

преди 5 години

Мечти, мечти, как да накараме собствениците на 1.5 милиона "калакотри" да дойда в Оторизираните сервизи!

22

Anonimen

преди 5 години

Как преценихте че новата турска част е по надеждна от оригиналната немска

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 18Само депутатите крадат..............така ли???

20

Анонимен

преди 5 години

Русия и Путин са виновни, нали, селяни прости????

19

Смешник

преди 5 години

До 18 не означава че като отидеш на сервиз и ти огледат и поправят колата ти дадът дикумент че си технически изправен и едиси какво е сменено . А не като сега ти вземи прите за нищо и ти да се раздваш че си минал тънкана а просто някойте лъже краде тебе държавата а ти си мълчиш кат п....а