Нощният псевдо-транспорт си е за спиране от всякъде.За пилотния период има около 1 000 000 лв. разходи и около 74 000 билета Х 2 лв., което прави почти десет пъти разлика приход/разход.Дотацията пак е от данъците на хората.
Със сигурност не се покриват разходите за нощен транспорт с 1,2 или 5 билетчета за курс. Но от друга страна има работещи на смени хора, които в 4ч започват работа в баничарница например, и нямат възможност да пътуват с кола. Рранспортът в София се субсидира така или иначе, защо точно срещу тези курсове се протестира?
С тези синдикати разливаме щастие,като вредни емисии.Мен само ме трият.Пазим реалният свят,за да изпуснемдуховният.
До Анонимен 5 Ти си бил много умен! Хайде напиши и да видим какво е измислила "не толкова умната" ти глава! Лесно е, почти същото е като да се правиш на умен сред коментиращите статиите! И за твое сведение, за да стигне произведената стока до потребителя, тя трябва да се превози с някакъв вид транспорт до магазина. Например хляба, който ти всеки ден си купуваш. Но това е крайния продукт, няма да ти разказвам колко работа е нужна докато се получи хляб, няма да разбереш!
До Анонимен 5Цялата икономика на света се крепи на транспорта, най- вече шофьорите, пък някакъв в Бг си мисли, че ще измисли програма, която да върши работа. Ти да видиш!
ШОФЪОР.....НАЙ-БЕЗСМИСЛЕНАТА "ПРОФЕСИЯ" НА СВЕТА;ЩЕ СЕ ХВАНА ДА НАПИША ПРОГРАМА КОЯТО Я ВЪРШИ ТАЯ РАБОТА
против нощния градски транспорт в СофияАБЕ ЗНАЙТЕ ЛИ КВО МЕН ПЪК НОЩНИЯ ТРАНСПОРТ МЕ КЕФИУВОЛНЯВАЙТЕ ГИ ТИЯЩЕ ВЗЕМЕМ МИГРАНТИ
Това не е отсега. Къде бяха КНСБ? Трябваше да се намесят медиите, за да тръгнат синдикатите да говорят нещо. В много фирми се полага нощен труд- сутрин на работа 4-5 часа без разрешение от ИТ, вечер се работи до 22-23 часа. Защо Синдикатите позволяват на работодателите да не се съобразяват с КТ?Не е вярно, че имало глад за кадри. Работодателите прогонват кадрите. Умишлено не назначават хора, за да не плащат заплати.
Толкова са нагли и противни от КНСБ! Няма да поискат повисоки заплащания и повече назначение като шофьори, за да могат условията за работещите там да се подобрят, нееее. Ще поискат спиране на нощния градски транспорт, щото удря по джобовете на таксиджиите. По света синдикатите защитават работниците, в България, защитават работодателите! Браво!
Четвъртит за кнсб и всичките синдикати. Освен да продадат хората, които представляват, друго няма да направят.
КНСБ твърдо против нощния градски транспорт в София