17

Анонимен

преди 5 години

МЕНКАТ НЕЩО И ГЛЕДАТ НАДОЛУ - ПАЧКИ, ПАЧКИ СА. ТИКВАТА УЖ ПОЖАРНИКАР И КВО СЯ - ПРАВИ СЕ НА ЖЕЛЕЗНИЧАР. ИЛИ Е В ДАЛАВЕРАТА С ТОВАРНИТЕ ПРЕВОЗИ НА БДЖ И Е ДОШЪЛ ДА НАГЛЕДА ИМА ЛИ ЗАГУБИ.ДА ВИ ГО НАТРАКАТ

16

Анонимен

преди 5 години

Пловдивчаните да почерпят че замалко да станат столица на фоерверките.

15

Анонимен

преди 5 години

Ми, Пловдив-Асенивград е пред завършване, това става.

14

Анонимен

преди 5 години

Добре че е дошъл, не като вашият Орешарски който биеше и убиваше българи през 2014 г.!

13

Хе хе

преди 5 години

Страхотно си пасва снимката към "новината" със заглавието....нИвероятна дЖурналистка ха ха

12

Дядо Петър

преди 5 години

Добре че Рапонът дойде, та със своите 150 кила да помогне за изтеглянето на локомотивите.

11

спец

преди 5 години

Падайки локомотив-най-вероятно е,и задължително да се подозира,че причината е в него!Всъщност дали фирмата има база за контрол и измерване на колооси,бандажи и геометрия на ходовата част?

10

(-_-)

преди 5 години

Преди известно време, отчупиха най-апетитната хапка от БДЖ - т.нар. "товарни превози".. Тази дейност се озова в частни ръце и голямата лапачка стартира! Днес, след години лакомо прибиране на пара е време за равносметка. А, иначе железниците били стратегически и не трябвало да се приватизират.. И пак всяко чудо за три дни.. Ще покрият всичко и шоуто продължава с крайната цел шепа алчни люде да богатеят..

9

V

преди 5 години

Тиквата да си ходи вече .Цялата държава съсипа тоя мазен дебелак .

8

Иди Оти

преди 5 години

Не се ре те и не *** че те!Това е местопроизшествие,а не обществен клозет!

7

Анонимен

преди 5 години

27 Цистерни с пропан-бутан наведнъж,която преминава през населени места?!Собственикът на фирмата-превозвач е в нарушение.Такава композиция е трудно да се управлява,всеки специалист ще потвърди това.Да не говорим за релсите,които се пропукват под тежестта.

6

Двама

преди 5 години

Палячовци. Какво става с Пловдив-Асеновград, бе велики строители. Вече темата не е интересна, а и може да се кара така нали, не напразно народа му вика на тоя търчилъжи

5

Анонимен

преди 5 години

Разграбването и унищожението на БДЖ продължава с пълна сила!Още един мандат на бокич и ще го унищожат!

4

До 1

преди 5 години

Хахаха в соца било ред и дисциплина, абе на кой ги разправяш тия бе сладур

3

Анонимен

преди 5 години

Случилото не е с композиция на БДЖ, а на Булмаркет.Освен това железният път в гарата е зле и е с намалена скорост на 40км/ч. Предстои рехабилитация, но все още не са пуснали поръчка за нея

2

Тръба

преди 5 години

На хората по света, влаковете вече летят буквално (МАГЛЕВ). Други пък са усъвършенствали старата технология до неузнаваемост (ТЖВ). Скоростите са умопомрачителни, над 500 км/ч. За цял свят 200-300 км/ч. си е нещо нормално. За сравнение БДЖ - Боже Докарай ме Жив!

1

Край

преди 5 години

БДЖ /НКЖИ са в тотален разпад. При соца и преди него БДЖ беше почти военизирана организация с ред дисциплина и субординация. Сега Пеевските фирми точат пари при ремонти на гари и железен път. Булмаркет също я вълнуват само печалби и минимизиране на разходите - вкл. за сигурност.Изключете АЕЦа при този разпад на държавността е опасно да имаме ядрена централа. Не съм против АЕЦ по принцип.