Релси не се чупят - следствието установи че липсва релса! Но не може да го оповести, защото се приравнява с Отричане на холокоста!
30 г. да не инвестираш в поддръжката и развитето инфраструктурата на железопътният транспорт всеки ден ще има аварии !!!
До кикоИли може би очакваш всеки гражданин преди да се качи на влака да го инспектира лично дали цялата композиция е в изрядно състояние, да мине през целия ЖП релсов път до крайната си точка и да провери дали всичко е както трябва и едва тогава да се върне и да се качи на влака за да пътува? Защо винаги в тая държава трябва да умрат 100 човека преди институциите да преместят някои от левия в десния крачол и да почнат да симулират дейност?
До кикоАбе ние, че работим и плащаме данъци е ясно, ама, че не виждаме смисъл от плащането на данъци също е ясно. Въпроса тук е - кога най накрая някои в някоя държавна институция ще понесе наказателна отговорност за тоталното безхаберие и престъпно неглижиране на служебните си задължения? Това е правилния въпрос! Защото ние плащаме на тази държава да си върши работата, а насреща получаваме това и една камара други подобни глупости като 18% успеваемост на разкрития на ало, ало измами от МВР!
А вие хейтъри които правите коментарии вършите ли си съвестно работата? Работите ли изобщо? И какви задължения имате към обществото? Вие сте държавата!
Счупена релса, аха добре ... по скоро някой румбоид е брал релси. Става страшно в тази държава
Да бе, сигурно и Дб дето ораха по 3та линия съвсем наскоро и пак машинистите и фирмата са им виновни. А пък, че пътят на НКЖИ е за чудо и приказ - никой нищо не казва.
До 6След като имаме 100 дублирани институции и никои в тях не носи отговорност за нищо - ако случайно се наложи да подаде оставка, то просто го местят в друга институция, а това не е понасяне на отговорност - то такива случай не само ще се случват, а ще стават ежедневие. За да се избягват, то трябва да има съдебна отговорност на подписалите, че пътя (релсите) са годни и на началниците им за това, че не са контролирали хората си както трябва. Да се разглежда като опит за терористична атака!
До 6Да хората ползват парчета релса за наковалня, но тези релси са слагани сигурно от немската армия като е отивала към Гърция. Освен това колкото и пъти да ползваш една релса за наковалня, сигурно няма да я натовариш общо толкова колкото за преминаването на 1 влак. Причината е ясна - липсата на закон за персонална отговорност на държавния служител. Ако инспектиращите релсовия път носят персонална отговорност, то те няма да го подписват като годен и от там искат не искат ще трябва да има ремонт
Продължавайте със скритата приватизация на основни дейности в НКЖИ и ще дочакаме не само Хитрино 2, ами 3, 4 и т.н.
Сегашната разпасаност в поддръжката на транспортната инфраструктура ще ни носи и по-големи беди! В случая голям късмет има Пловдив!!Можеше да бъде "зачистен" половината град!!!!!!!Военнизирайте поддръжката на релсовият път и контактната мрежа под форма на трудова повинност!! Криминализирайте посегателствата срещу пътната и ЖП инфраструктури!! НКЖИ да редуцира чиновниците за сметка на кантонерите!!
как все локомотивите и вагоните на тази фирма чупят жп инфраструктурата. Хора ползват парчета от релса за наковални и не могат да ги счупят. Кажете истината стига сте им спестявали глобите. Сега виновни са НКЖИ, а те все невинни като при Хитрино, виновни се оказаха машинистите, а кой им дал указания да бързат.
Счупване на релса ли. Аре стига бе как се чупи релса при положение че са направени от гъвкава стомана.
Заради счупване на релса дерайлирал влакът в Пловдив