До lol до 24Китаецът задно с руснака след 3-4 години ще започне производството в Шанхай на далекомагистралния широкофюзелажен самолет CR-929 (230-320 пасажера). Ще бъде 20% по-евтин от конкурентите. Отначало ще бъде с американски двигатели, а после - с новите руски, вероятно ПД-35 или по-мощни. Затаковай примитивните си представи за ютии и прочее глупости! Китай не върви, а тича напред!Смешно е, когото от страна, която внася домати и моркови, някой се опитва да се присмива на Китай!
До Бай ГаньоКисело е това грозде май?--e по то е повече от ясно, че е кисело - нали виждаш, че се задава фалит на хоризонта...кой беше казал приказката - "твърде е голям, за да фалира!" ?! я пак ?!
Аз 6и мисля, че америкавците имат пръс в отказването на поръчки в тези авиокомпании, заради спада на поръчки на Бойнг!
До 27Защо ти по колко часа летиш?Аз летя достатъчно често и само в А380 има място да се разтъпчеш да си седиш прав няколко часа.Ако не сте летели с този самолет какво ви бърка в *** какъв е и защо и как?
то понеже 'китаеца' ги изяжда с парцалите, за това цяла Азия лети на Боинги и Еърбъси. ***, едно е 'китаец' да изкопира телефонче или ютия, съвсем друго е самолет...
До 24Какво е 8 реда надлъжни седалки?Абе има ли един дето да е летял с този самолет и да коментира?Конфигурацията на икономична класа е 3-4-3 на ред.Разстоянието за краката е 32-33 инча. Ако си летял със самолет ще знаеш, че нискотарифните слагат 29-30 инча и си ядеш коленете.Из Европа всички слагат до 31 инча.На този самолет няма как да е тясно защото летиш по минимум 9 часа на полет.Та не разбрахме, кой в какво се тъпче...Разбирачи от снимки...Кисело е това грозде май?
Моля, обясни на непросветения мен, какво е средна класа...Любопитно ми е, понеже по-голямата част от образованите Западноевропейци се считат за такава, но тия явно имаш друго разбиране: "Изследване във Великобритания от 2011 г. показва, че 70% от запитаните се самоопределят като средна класа, 24% - като работническа, а горна класа почти не се посочва.
До ПетровА не знаеш че а 380 няма нито една катастрофа за 12 г !!!--плюй си в пазвата три пъти и върви при някоя да ти лее куршум, че току що дръпна дявола за опашката...
До 21Гледаш разследване на самолетни катастрофиА не знаеш че а 380 няма нито една катастрофа за 12 г !!!
8 надлъжни реда седалки, а пък колко ли са редовете ... нагъчкани като сардини "вип"-бас-туни ... е как няма да фалира... от къде ше имаш ти половин хилядарка пътници?! ЦЕНАТА решава, "бранда" отдавна е без значение!същото я чака и "ябълката" и други "велики" брандове ... китаеца ще ги изяде с парцалите!
До 21.Гледай го...Когато летиш по 15 часа с него без слизане тогава ще разбереш, че това е най-комфортният самолет правен някога. За системите за сигурност няма да коментираме, но се прибра в Сидни с един двигател в пламъци без проблеми.По добре проектирана машина откъм пространство няма скоро да има.Много е скъпа за купуване и летене обаче.787 и 777 са като А319 пред А380.Дано полетят поне още 10 години преди да станат на скрап...
гледайки снимките от интериора, не се и учудвам, че фалита е в кърпа вързан : ГЛЕЗОТИЯ, неоправдана за летящ ковчег, който може във всеки един момент да падне поради всякакви причини , справка: нешънал джеографик - "разследване на самолетни катастрофи"
абахахахаха баш при комунизъма и социалъзма има средна класа, ама баш...че даже сме го и видели. по-голямата част сме еднакво бедни и една по-малка част се ползват с привилегии. Средна класа си е имало, има и ще има при капитализъма в Западна Европа и Щатите. Учиш, работиш и изкарваш пари. Тоя уродлив пост-социалистически капитализъм в Източна Европа и Русия си е наш патент.
До Много е якИ средната клада По света отънява и не може да пълни голям самолет като този---средна класа има при равномерно разпределение на "благата", т.е. при социализъм / комунизъм (там всички са средна класа в идеалният вариант). При капитализЪма, особено при банковият капитализъм - няма как да има средна класа... и това е само началото, на края!
До к0нсерватия май скоро ще фалират, карат го по комунистически - произвеждаш без да има търсене, което да покрие предлагането.--напротив, сега се произвежда в пъти повече от търсенето ... ама пусто, нали трябва да се отчете "растеж"... цялата световна икономика е един гигантски, галактически балон, на който му е крайна, крайно време да се спука тотално! 75% от цената на всички световни дериватни "активи" - е абсолютно куха, зад тях няма НИЩО ... една гола "хартия"!
И предлага комфорт не само за бизнес класата Обаче само 60 летища по света могат да го обслужват И средната клада По света отънява и не може да пълни голям самолет като тозиЖалко наистина ...
тия май скоро ще фалират, карат го по комунистически - произвеждаш без да има търсене, което да покрие предлагането.
Край! Airbus спира от производство "Суперджъмбо" A380