Ами те не отпадат от системата. Пишат ги, че ги има, а не присъстват. Ако не ги пишат, няма училище, няма учители, няма заплати. Учителите ходят да ги подбират по улици и паланки. Пишат се фиктивни оценки, няма двойки, няма оставащи. Бавноразвиващите се са интегрирани, включени са наравно и получават документи като всички. Който официално не се е писал, е постъпил по-честно и почтено от всеки директор, изпълняващ министерските нареждания.
Докога за наша сметка ще получават бонуси като награда за мързела ибезхаберието си?Щом си създал дете, длъжен си да го пращаш на училище. Така е по закон.За да може то да усвоява учебния материал и да не пречи на останалите деца,детето ти трябва да знае официалния език на страната. Ако не си си направил трудато да научи този език още преди да тръгне на училище, значи си закононарушител и дължиш ТЕЖКА ГЛОБА в полза на хазната, а освен това и ще плащаш необходимите допълнителни езикови уроци!
Откъде накъде за втори официален език в древната ни държава ще приемаме един неразвит език?Решението е много по-просто. След като някой не си дава труда добре да научи официалния език на държавата и не полага усилия и децата му да научат този език, значи той не се чувства част от нацията и не зачита държавата.В такъв случай ще му се даде документ за временно пребиваване в страната, и на него, и на децата му. Сгазят ли лука по някоя алинея от законите ни - марш от България!
Задължение на родителите е да научат децата си на официалния език на държавата, в която живеят. Ако ги мързи да направят това или ако не могат да го направят, тогава да им наемат частен учител.Откъде накъде от бюджета /от джоба на данъкоплатеца/ ще се вадят пари, за да бъде коригиран пропуск /безхаберие/ на родителите?!Ако родителите не знаят как да намерят такъв частен учител и нямат пари да му плащат, тогава общината да им помогне, но разноските да си ги поемат те, като отработват дължимото.
Учениците отпадат от системата, защото от образованието им малко зависи. И защото образованието е теоретично. Принципна грешка е да очаквате всички хора ентусиазирано да учат абстрактни неща. Реално не го могат. Създайте им условия за полезно практическо развитие, да усещат радост от обучение.
Господин министър, човек може да научи чужд език само до новото, на което е научил майчиния си език. Ромските деца, турскоговорящите говорят на смесица от различни езици, което не им създава усещане за норма. Няма един и то развит ромски език, на който да са написани научни текстове. А българските турци от селата говорят архаичен език, примесен с българизми.Ползването на език е свързано с цялостното познание на света. Трябва да им се разширява кръгозорът.
До Анонимен 5Целта е да се задържат зрелостниците в България и това е и причината един зрелостник да няма право да замени матурата по Бел с матура по друг език.
До Анонимен 10Ако искат да се записват, но да не са задължават родителите да записват децата на допълнителните уроци.
А какво правим с децата чийто майчин език е български? Съдейки по неграмотността ширеща се тук във форума те също имат нужда от допълнителни уроци.
Решението е в България да няма официален език. Така ако някой иска маже да основе турско, испанско, английско и друг вид училище, където децата няма да са задължени да учат БЕЛ.
Много лесно могат да бъдат принудени да научат български език и грамотност-като им бъде отрязан достъпът до помощи и гласуване,естествено не директно.Примерно-машинно гласуване без номера на кандидатите и разбъркване преди всяко гласуване,задължително собственоръчно написани декларации за помощи и прочее.За броени месеци ще научат езика!
Всъщност решението е много о просто като парламента на братска Северомакедония. Герб ни водят точно натам. Приемането навтори език в България е въпрос на време. Засега и северомакедонски и албански стават натовски а по късно и евроейски езици.
Допълнителни уроци по така наречения им "майчин език" или по български?Все пак сме България не Турция и С.Арабия.
Допълнителни уроци за деца, чийто майчин език не е българският