92

Истината е,

преди 5 години

Че целия проект Тесла е политически инструмент, работещ в синхрон със скалъпената афера дизелгейт, парижкото споразумение и постоянни страх, който ни всяват през медиите за замърсения въздух. Никой не е очаквал че с 300 000 автомобила ще станат икономически фактор при наличие на такива корпорации като VAG и GM например. Целта е да се насилят истинските играчи в сектора да минат на електричество. Което мисля, че е нещо положително. Малко или много градовете ще станат по-чисти.

91

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 98Да бе, да! Да ровим и да се потим за Лада, като на снимката е Волга...

90

Анонимен

преди 5 години

Нормално. Колхозниците нямат зарядни станции, нямат пътища, ама Тесла си купуват. Щеше да е странно, ако Тесла тегли Волга в Ню Йорк.

89

Анонимен

преди 5 години

Тесличката къъъъъртиииииии! Туй чи на вас не ви харесва ... ми убу, секи си има менние, макар да е грешно!

88

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 95Ами утучни са бря!

87

Грешна итерпретация

преди 5 години

Това, което се вижда на снимката е че в третия свят и пътна помощ нямат или не могат да си позволят

86

А защо не Лада?

преди 5 години

На лисицата гроздет й било кисело. Страшни образи има тук. Карат коли за по 2000 лв. и то предимно немски. Като пие две ракии вечер почва да обяснява как от А3-ка 2000-та година по-хубаво няма и то точно неговата щото е на 110к км (тъкмо се разработил мотора). Нова кола и в магазин не е виждал щото знае, че джоба му не е за там. Ама седнал да им обяснява на хората колко по-добра била газката от тесла. Колата стара, защото е по-хубава от новата ама телефона за 1500 лв. (50 лв/месец ама съм г**ар.

85

Анонимен

преди 5 години

До 86По-скоро визирах ония епизод, в който сравняваше Лада 7-ца (2107, но може и да греша) с нещо британско от същото време. Състезаваха се на някакъв стар път с елементи на офроуд. Ладата загуби, тъй като след сблъсък излетя от пътя и се изтъркаля по насипа. Доколко събитието бе или не бе режисирано, не мога да преценя. Но след като лаик като мен остава със съмнения, нищо чудно да не са безпочвени.

84

Анонимен

преди 5 години

Не е ли, да имаш шофяр на Ройската, а ти да пръскаш няколко пикантни дами с пенливо вино за 20000 лева на заднат седалка, не е работа ;)

83

Анонимен

преди 5 години

До БобиЛада имат прототипи на много автомобили. Руснаците имат прототипи и на поколение самолети, на Арматата, на самолетоносачи. Знаем ги и са успешни, но на хартия или в 1-2 бройки. Имат и прототипи и на перални, телевизори, лаптопи, телефони, съдомиялни машини и най.вече са успешни тези като ГУЛАГ, свобода, магистрали, инфраструктура. И много ме кефят тези в областта на водката и нейните перилни заместители. А ти българският Морозов, няма ли да отидеш в Русия и да си купиш тези прототипи.

82

Анонимен

преди 5 години

Нормалните хора, не живеят в Сибир ... То е ясно, че ти трябва танк, за да се движиш по руските пътища, ама не означава, че в нормални условия, ще искаш танк, пред BMW или Tesla.

81

Анонимен

преди 5 години

До до поручик ржевскиЪЪъ ... не! Ако копанията си плати, както трябва, ще и направят същото качество. Китай се ползва, защото можеш да даваш наеме 40000 работника, да поризвеждат нещо 3 месеца, на 12-3 часови смени, понякога с почивен ден през седмица и след това, да ги изгониш, ей така. Ако това стане, дори в България, ще има върли протести, а в Швейцария ще има убити хора по улиците.

80

Анонимен

преди 5 години

чиста постановка

79

Анонимен

преди 5 години

До 60Тях никой не ги пита :) ... Па и като знам, колко пияндурници и нещастници има, от тея 200 000 поне половината, ще се отърват :)

78

Боби

преди 5 години

До Калеко 11111АлекоЛада има работещи прототипи на електромобили още от преди 2 години. Гледах в тубето доста интересен материал как ладата се държи при -30 градуса. Но все пак въпросното "Квазимодо" беше създадено въху стандартна Лада Калина Съответно не беше както Теслата 4*4 а беше 4*2 - компромис но като за първи 1 опит и първи прототи

77

до поручик ржевски

преди 5 години

Компанията построила влаковете на магнитна възглавница в Китай се казва "Трансрапид" и е немска.Базира се на разработки на немски инженери от 30-те години на 20 век.Колкото до китайците-те са платили 1 милион евро и са получили всичко наготово!Това,че големите фирми имат заводи в Китай не е много добре защото има огромна разлика от произведеното в Китай и Швейцария например.Между 2 инструмента направени в Китай и Швейцария разликата е колкото между каруцата и самолета!Аз избягвам китайски стоки.

76

Анонимен

преди 5 години

И как Теслата е кросоувър, като Волгата е с по-голям клиренс?!

75

Анонимен

преди 5 години

До 80 Той ни обеждаваше в превъзходството на BMW M3, забравяйки, че нормалните хора нямат нужда от автомобил, който вдига 340 километра и гори по 25 на 100 ...

74

Анонимен

преди 5 години

При пожар предизвикан от литиево-ионна батерия температурата на горене е над 3000 градуса по целзии.При опит за гасене с вода се получава страхотен взрив.Досега сме виждали само горящи батерии на смартфони които са с 20 000 пъти по малък капацитет.

73

Анонимен

преди 5 години

просто нещо капризно се тегли от нещо надеждно доказало се и в суд и пек