41

Анонимен

преди 5 години

Пътищата убиици на Боко

40

Емо

преди 5 години

Тъжен факт, написан с кръв е, че трябва съобразяване с околната обстановка и метеорологичните условия. Пътувал съм в дъждове, мъги и снеговалеж, винаги има и такива, които с над 100 км/ч карат, а има и такива, които спират в аварийното да изчакат. Има и още едни, дето на пвсеки километър са забити в мантинелата. В мъгла още докато имаш видимост гледаш пред тебе и зад теб. Намаляваш плавно, с пуснати аварийки ако има коли отзад и веднага фара за мъгла, който е като прожектор отзад и се вижда ясно

39

Анонимен

преди 5 години

До Анонименмалко са разумните като теб... за голямо съжаление. за къде бърза този народ??

38

Анонимен

преди 5 години

За шофьорски курсове може да пишат само тези, които още не са шофьори - или сега са на шофьорски курс или току-що са взели книжка. Шофьорските курсове нямат отношение към случилото се. При такава мъгла магистралата задължително трябва да се затваря за движение. Колкото и опитен шофьор да си, полза няма. Верочтността да стане верижна катастрофа е над 90%.

37

Анонимен

преди 5 години

Несъобразената с пътните условия,с индивидуалните възможности на водача води точно до подобни инциденти! Както сутринта каза Ивайло Караньотов,изпитът за получаване на свидетелство за правоуправление,трябва да бъде тежък,труден и почти непреодолим,в различни атмосферни,трафични и др.условия!

36

Анонимен

преди 5 години

При такава мъгла всички намаляват, би трябвало да включват фаровете за мъгла, а който се сети си пуска и аварийните светлини. Въпросът обаче е, че някои намаляват толкова много, че стават опасни за останалите, все едно са спрели насред магистралата.

35

ВУКИ ПИЧА

преди 5 години

Бачи Вуки кат избузи ТДА-я на 5 хиляди оборота и яко шпори в мъглата.Цепим мрака, бате.

34

Анонимен

преди 5 години

Трябвало е да забележат че видимоста е малка а скороста с която са се движели е висока. Имам такъв случай на магистрала тракия в посока пловдив. Тръгнах от София и някъде преди вакарел видимоста започна да намалява. Веднага отпуснах газта и намалих скороста от 120 на 80 км. Но колкото повече наближавах височината на Вакарел толкова повече видимоста намаляваше свалих скороста на 50 км и пуснах авариините след мен всички направиха същото. Разминахме се без изпотрошени ламарини.

33

Анонимен

преди 5 години

Тоя с асфалта и тоя с мъглата са един и същи човек.

32

Анонимен

преди 5 години

Единият е карал с 10-15 км/час, другите с 40-50 км/час и са се нанизали. Изоглавени няма.

31

Анонимен

преди 5 години

Този човек , че не е действал правилно, не е, ама тия пък с каква скорост са карали при такава видимост. Ако трябва се пълзи при такава "видимост". То ако е така, дай да караме като изоглавени в мъгла. Закона го пише , - скоростта се съобразява с пътната обстановка, респективно особеностите на климата.

30

Анонимен

преди 5 години

Отново е виновно Кресненското дефиле , ,, зелени " рекетьори !!

29

Той

преди 5 години

Абе не знаете ли КОЙ може да махне мъглата...?! Само треа му звъннете по телефона! Ама работата е там, че не ви е виновна мъглата....а задкормилното устройство с голямо его и компллекси за избиване!

28

Анонимен

преди 5 години

10 метрова мъгла означава че ако има нещо на разстояние 10 метра не се вижда , т.е.скоростта на колата трябва да е съобразена с спирачния път който е 5-9 метра.или скоростта на колите трябва да е между 20 -40 км .При по висока скорост си е каране на сляпо.Проблема е че само опитните шофьори могат да определят дълбочинната на мъглата и тези които са си математици по рождение, което си е високо изискване за любители шофьори .

27

Анонимен

преди 5 години

миналото лято хващам за велико търново магистралата, на планинският участък - мъгла 2 не се вижда, пъпля с 60 зад един камион с добри габарити и гледам едвам едвам зад мен втори и си карам спокойно - ако тоя пред мен спре ще спра и аз.От ляво прелитаха автомобили с над 120 сигурно са били или пълни *** или със сензори против мъгла...

26

сс

преди 5 години

Колко *** са хората. Пътя виновен, герб виновен, дедовия виновен.Ако спрат движението - що го спирате, аз трябва да мина. Ако не... що не.В мъгла при ниска видимост караш с колкото можеш да спреш бързо. Който не е спрял - много е бързал.И тоя искал да помага да спира движението... Те колите не виждат пък ка моли един льольо дето маха с ръце там.

25

Анонимен

преди 5 години

А за какъв дявол ГЕРБ не прокараха магистралата малко по-далеч от реката, за да няма толкова гъсти мъгли?

24

До 34

преди 5 години

Никой не ти е крив, че не умееш да шофираш. Затова е чудиш, как разхода ми е бил под 7 л/100 км.При това не знаеш, че акумулаторът *** Вартбурга беше доста лекичък....

23

ДО 30

преди 5 години

ТИ ИЗБИ РИБАТА! Мозък????

22

До 26

преди 5 години

А какво ще кажеш за цена 40 ст./л и разход 7 л/100км.Аз имах Вартбург и разхода ми на бензин беше под 7 л/100 км и то главно градско шофиране в София. На Лада 1101 разхода на извънградско е под 7 л/100 км.Цена на бензин1969 - А98 - 10 ст./л, А93 - 9,5 ст./лОт 1979 - 20 ст./л1988 - 40 ст./л после 80 ст.л