Оригиналната Supra MK4 не само че лети като самолет по магистралата ами и на всичкото отгоре е супер надеждна. Ако я караш като нормална кола може да и навъртиш стотици хиляди километри без нито един ремонт.2JZ е със специален чугунен блок, специална смазона система и при силов тунинг без проблем издържа до над 1500кс.Сега хубавите Супри модели 1993-2002 вече струват по над 100 бона.А това BMW Zupra след 10 г ще е тотал щета и ще гние по моргите и никой няма да го помни.
Абе с тия еко норми тотално изтрещяха. Гледам новата Корола 2019, идва с 1200 кубика моторче!!! УжасТ просто... Купувайте предния модел докато ги има още малко...
Време е, Тойота! Имам последната Селика 1.8 220+ к.с. 2004та (малки модификации). Ямаха мотор. Купих я 2010-та. Вярвате или не този автомобил го водя 2 пъти годишно на преглед- няма му нищо... 250к км (само аз съм му навъртял 150000). Желязна кола, върви брутално. Много пазена, много глезена. Никакви разходи. Красавица. Ама вече стара... Но не я давам. Имам и Land Cruiser V8 за ски и път. Той е по-нов- на 4 години. Излишно е да казвам, че влиза в сервиз само за масло.
Наистина Toyota направиха катастрофална грешка с тази кола.Ако я бяха кръстили примерно Toyota Celica нямаше да е чак такъв резил. Но просто Supra e станала такава икона при ентусиастите че няма как да харесат това недоразумение.Оригиналната Supra MK4 със 2JZ двигателя който е разработка от YAMAHA и до днес просто няма конкуренция! УНИКАЛНА КОЛА!Такава кола вече никой производител не може да направи поради много причини. Най малкото заради "еко" нормите.
Е, все пак е някакво начало!Старите Селики бяха страхотни и возията им и днес е страхотна, особено турбо версийте AWD - над 200 коня.Последните версии на Селика, бяха очаквана лъскава трагедия, но ако се върнат към класическите селики от 90-те години - супер!Всяка уважаваща себе си авто фирма трябва да има и неразумни, опасни, неикономични, зверове с единствено предназначение: да те "keфят".Практичните, икономични, удобни и скучни лъскави *** - добре,но ТРЯБВА да има и неразумни хищници!
ТОЙОТА С ДВИГАТЕЛ НА БМВ? ИНТЕРИОРА Е ПАК БМВ... ВЪОБЩЕ ТАЯ КОЛА КРЕЩИ БМВ ПЪК ТОЙОТА. И ПО ПРИНЦИП ФЕНОВЕТЕ НА ЯПОНСКИ КОЛИ НЕ ХАРЕСВАТ НЕМСКИ ( И ОБРАТНОТО). МОЖЕ ЛИ ТАКЪВ РЕЗИЛ ТОЙОТЕНСКИ
Имах Корола 1.6 124 коня. Вярно здрава, но спънат кон. Разказах я на Третата година, за бавареца 286кончета
Toyota готви нов имидж, шеф обеща спортни модели