БееееДеЖе-то го закривайте - комунистическа измислица, само плащаме на Рассията за глупости! Айде каманазите да ми пишат минуси, да се преброят!
Спокойно бе, то има шофЕри дето 50км не разбират че имат спукана гума, а чак като видят искрите в огледалото за обратно виждане.
До Анонимен, ако наречеш себе си ду.***, а другите те наричат зад.ник, мислиш ли, че има разлика?
До Старият машинистДобре че не са ти дали да го караш , да им покажем старата школа как може влак с 300 да се движи с 400км/ч
Дерайлиралия влак е на DB Cargo, а специалисти и мнения хиляди. Как 10-15 КМ не се е усетило че по средата има дерайлирали вагони е напълно нормално ... съседните вагони държат тия двата да не се обърнат и ги влачат , въздухопровода не е нарушен, отпред са два мощни електровоза Сименс и влака е празен и не усещат съществена промяна в тягата.
ЖЕЛЕЗНИЦИТЕ по света се развиват, за разлика от нашата.През октомври м. г. пътувах от Лондон до Париж за 2 ч. и 20 мин. със суперекспреса Юростар. В тунела под Ламанша се движеше със 160 км/ч, а на открито с 300 км/ч.Е, не ми дадоха да го карам, а можеше да им покажа как се прави това :)
Шивачево и Твърдица пълно с побългарени/българизирани роми или българоговорящи роми , Държавата умишлено крие част от Ромите в България като се записват на преброяване на Населението като българи по народност и християни по религия
Само на мен ли ми се струва странно да се движиш с два дерайлирали вагона 10-15км и да не се усетиш? Май скоросмъртницата е била много качествена!
Може да се краде и от строежи на жп линии, просто още не е дошло времето. В момента се краде от тяхното демонтиране.
БДЖ си бяха много добри. По-възрастните помнят експресите "Синият Дунав", "Чайка" и др. със стюардеси, радио, което обявяваше къде спира влака, колко минути престой, история, забележителности. Но откакто Слънцето е на власт, железниците останаха на най-заден план, защото от магистрали /некачествени/ се краде най-лесно. Целта е да се досъсипят окончателно БДЖ и това е. Иначе това беше най-евтиният и удобен превоз. Навремето даже си качвахме и колите във влака за Варна...
До YouTubeАве *** ниеден, кво сати виновни БДЖ?! железопътната инфраструктура е собственост на НКЖи, а товарните превози са на БДЖ товарни превози!
Пътувам с влака от Перник до София и обратно с БДЖто 35 км се вземат за час, а понякога и за час и половина. В нормалните европейски страни това разстояние се взема за 20 мин. После Кметицата реве че има много коли, ще има, като няма развит модерен и бърз железопътен транспорт, оставка на министъра на транспорта
Товарен влак дерайлира близо до гара Шивачево