24

икономист

преди 5 години

До МаяЗначи, искаш да кажеш, че ако се изобрети програма(ИИ), която да управлява целия производствен процес в дадено автоматизирано предприятие, той ще се справи по-добре с тази задача, отколкото ако разделим процеса на отделни дейности, извършвани от хора? Защо тогава да караме машината да мисли като човек, след като може да свърши работата перфектно по друг начин?

23

Изгърбич Задвратян

преди 5 години

цеци е запознат и по темите с игрите, както се вижда от изкомпилираната статия от калдата. със същия успех подобна статия би било сътворено и от парче зеленчук в обедното имам баялдъ. не знам тоя чий е ама определено е парашутист, щото в сравнение с него лелка и наброс са титани на науката и техниката.

22

До 18

преди 5 години

Но най-голямото постижение в случая е, че алгоритъма, който се използва за обучение на тая мрежа не знае абсолютно нищо за стар крафт. Той получава сурови пикселни данни и се научава да играе. Същият алгоритъм без нищо да се променя по него може да го поставиш на друга игра и той ще се научи да я играе, както вече знаем, че се случи с Го и Шах. Разбира се те правят подобрения през цялото време, но това е в основата на нещата.

21

До 18

преди 5 години

Това което си написал е само частично вярно. Възможните комбинации са толкова много, че можеш да ги приемеш за безкрайни. Нито има толкова памет да се запазят всички стейтове, нито има достатъчно изчислителна мощ, за да се обиколят всички за няколко месеца. Всъщност те обучават невронна мрежа, която представлява апроксимация на истинската функция. Тогава дори да не знаеш точния стейт можеш да дадеш приближение, което е достатъчно добро.

20

Анонимен

преди 5 години

Абе, верно ли сте написали "лидиращи" или халюцинирам?! Какво не ви е наред бе хора! Кой ви е отглеждал, къде сте раснали, къде сте учили, че не можете да говорите елементарен български език. Ми като ви е толкова труден майчиния език, ходете да живеете в Англия или САЩ и си говорете изцяло на английски. Ама това не го можете, нали? За ИИ говорите в статията, а вашият И е 0.

19

Мая

преди 5 години

Да така е би ги. Но, във момента във който накараха ИИ да гледа играта както хората, а не уголемен вариант на цялата карта и да може да цъка само там където гледа екрана и ИИ загуби. Освен това компютъра може да играе само протос срещу протос и то само на тази карта. Така че компютрите имат още да се учат.

18

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 17Псотижението е, че сглобиха един суепр можещ компютър с 256 видео карти и 128000 компютърни ядра, който позволява да "върви" хиляди пъти по-бързо, отколкото нормалното. Там е постижението!Иначе - дадоха на AI-я възможност, да играе по няколко хиляди игри на час, вместо обичайните 1 до 2 игри, оставиха го да играе няколко месеца, и накрая, просто "изразходи" възможните комбинации и намери оптималния вариант. Ако намериш начеин, да изиграеш 10 млн. игри и ти ще станеш "най-добрия"

17

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 14Дори и така да е както го описваш, достатъчен е факта че ИИ се е самообучил да играе тази игра. Това само по себе си е голямо достижение.

16

Анонимен

преди 5 години

Дано само не дойде деня, в който дадено ИИ реши, че ще хкане интернет достачика на другите играчи, за да има лесна победа.

15

Анонимен

преди 5 години

До ВладимирКо ... Ко речи?

14

Анонимен

преди 5 години

Първо - Това е контролер за PlayStation 3. 13 годиншна конзола, за която почти няма излезли игри от 5 години.Второ - Star Craft 2 е игра, която се играе на компютър с мишка и клавиатура. Трето - Това ИИ не бие с "интелект", а с това, извършва действията мнгократно по-бързо. На моменти стигаше, да има по 33+ натискания на бутони и кликове с мишката в секунда.Това е, все едно да обявим асансьора, за много умен, защото качва 1 тон бетон на 50 метра, за 1 минута.

13

Анонимен

преди 5 години

Какво означава думата ,,лидираща'' ?

12

Владимир

преди 5 години

Незнам какво ми го хвалите този ИИ. Във играта дет човека би при положение че ИИто вижда всичко, то продължаваше да строи сталкери при положение че човека бълваше само имортали и тези енергийните. На човека не му даваха да чийсва също.

11

Пешо

преди 5 години

Може ли по невярна информация да публикувате? Нали вчера гледах как Мана би AI-то. Как точно резултата е 5 на 0? При това условията не са съвсем честни за човека.

10

Victimized

преди 5 години

На СтарКрафт е ясно, обаче на Елон Мъск бота OpenAI, не можа да победи tier 3 Dota 2 отбор. И то при положение, че бяха ограничили играчите да не ползват определени опции на играта които очевидно го затрудняват. ТТОВА е много далеко от изкуствен интелект, най малкото понеже и в двата случая ботовете са ги научили да повтарят едно и също в различни комбинации и да постигат максимален резултат, що се отнася до стратегия, блъфиране и осъзнаване на ситуацията като цяло е много назад.

9

Серго

преди 5 години

Все се чудя защо чета бг сайтове...Така, новината тук е адски невярна.1. Новината бе че човек е победил за пръв път въпросния AI2. До сега винаги тий е побеждавал геймърите3. Оказа се че не е било баш честно понеже той е виждал цялата карта на веднъж докато играча не я и му се налага да скролва по нея. Който е играл знае.4. Въпреки корекциите пак компа бие 4:1 , но за пръв път му се взима победа - точка 1.

8

Чомп

преди 5 години

За повече истинско инфо deepmind

7

Чомп

преди 5 години

Доста хора са писали, че програмата е действала на сто места едновременно, но разбира се и това липсва в тази смешна статия, няма как да знаят. Всъщност програмата е написана да действа като човек, и да съсредоточава вниманието си на едно място, за даден момент. Всъщност за това е уникалkа новината, която тук няма как да се разбере, заради пропуските, защото deepmind победи играейки като нас. Друг глупост на тази статия е, че резултата не беше 5-0 срещу на 12 в раглистата, а 5-1. deepmind.

6

Чомп

преди 5 години

До До blacksheepwallПо принцип си прав, но тъй като статия е написана супер на кратко и дори не акуратно, не знаеш, че изкуственият интелект бе ограничен да действа под средната скорост на професионалните играчи, защото както каза ако действа в пъти по- бързо просто няма смисъл да се провежда сблъсъка. И въпреки ограничението ги смаза. Вторият сблъкъс с 12 в ранглистата се състоя след като deepmind е бил обучаван още една седмица, което за него са още 200г. игрова практика, та общо 400г.

5

До blacksheepwall

преди 5 години

Всъщност ИИ би следвало да не прави нещата едновременно, а последователно, но така е - винаги ще е в пъти по-бърз от човека, който губи време при всяка една команда. На практика програмата е "надбягала" прогеймърите. Ако обаче действията й се развиват със сходна на човека скорост, силно се съмнявам че ще успее да се справи. СтарКрафт е игра с практически безброй ходове, ограничена е само от размера на картата, което прави вариантите за победа доста по-малко.