10

Велес

преди 5 години

Хм.... Решението е.... "монтажна пяна" между купето и вратата

9

Как е по света

преди 5 години

По света редицата от места за паркиране по улиците в ограничена преди кръстовищата обикновено с разширение на тротоара, за да не се паркира на забранено място в близост до кръстовищата. В София правят една маркировка, на която не трябва да се спира, но всички спират там, най-вече полицейските коли, колите на градска мобилност и товарните бусове снабдяващи със стоки магазините наоколо.

8

ПТС

преди 5 години

Благодаря на Helpbook - малко преди Коледа подадох чрез тях сигнал за не добре осветен подлез в община Оборище, София. През двата работни дни между Коледа и Нова година бяха поставени допълнителни осветителни тела, което реши проблема.Това ме насърчава да продължавам да подавам сигнали за безбройните нередности, бих казала безобразия, в София чрез платформата Helpbook.

7

Как е по света

преди 5 години

Някои начини за увеличаване на местата за паркиране, които съм виждал по света.ТротоаритеСтесняване на тротоарите, за да може да се паркира на улицата, вместо на тротоара и онези 80% да се възмущават от това. В България има и очертани места за паркиране на тротоарите, каквито там няма - там местата за паркиране са асфалтирани на нивото на улицата.Зелените площиТам зелените площи са на места, където не може да се паркира, а където може те отдавна са направени на паркоместа.

6

Анонимен

преди 5 години

В белите държави всяко място, което може да се направи на паркомясто е направено на такова, асфалтирано, обозначено. Само в България, най-вече в София, се намяляват паркоместата със застроването на паркинги или изземването им за други цели, разрешава се ново страоителство, където няма къде да се паркира и се използва по-малко от половината от потенциалът за паркоместа. Колкото и да не вярвате в белите държави, зелените площи, по които в София се паркира, отдавна са ги направили на паркоместа.

5

JJ

преди 5 години

Пряко за ''Младост'' мога да говоря колко е *** общината. Да вземем за пример моя район във 2-ра част, където има училище. Преди се паркираше напряко и се блокираше тротоара, а тия ***, наместо да направят тротоар с колци и места за паркиране понеже е широко направо бетонираха тротоар 4 метра и хем изядоха старите 20-30 места, ами и понеже хората нямат къде да паркират изядоха и пътя понеже спират до новия тротоар...Като имаме такива кадърници отгоре няма ссмисъл да се мрънка.

4

Анонимен

преди 5 години

Така става, като се строи и не се мисли къде ще се паркира. Общината защо раздава разрешения за строеж на места, където няма къде да се паркира?

3

(-_-)

преди 5 години

Просто няма къде да спират хората. И понеже общинарите са твърде заети със собствените си крадливи зaдници, тези проблеми ще се разрастват.. Накрая всичко до околомръсното ще стане някаква зона на абонамент.. Това им е идеята.

2

sofeto

преди 5 години

От снимки файда нEма. Само подобни на Сталин, Бай Тошо, Хитлер или Пиночет ще въведaт някакъв ред и законност, евнтуално!

1

Сп??нс

преди 5 години

В Испания 90% от улиците в града са еднопосочни - едното платно е за паркиране, по този начин самите коли ограничат спирането върху тротоара.