надяваме, че изложеното в статията е интерпретация. Иначе ще говорим за подарък и бели.Пример: "Гаранцията на асфалта по новата магистрала ще бъде 5 години, а на съоръженията по нея 10 години." Асфалтът е само настилка, всъщност носимоспособността на пътя се осигурява от т.н. "земно платно". Подмяната на асфалта, без извършване на необходимите строителни дейностти в земното платно, е козметика с трайност до няколко дни.Справка: Цариградско море.Дано се окажа лош пророк и не съм прав
6.90 са около 1100 лева на месец при 20 дни по 8 часа. От тях чисто ще вземат около 850 лева. Кой ще се хване за тези пари?
След което ще започнат анексия, предговоряне докато фирмите на строителните олигарси като Пеевски и ГБС които ще бъдат наети като подизпълнители оглозгат държавата до кокал.Този филм сме го гледали много пъти пример са спортни зали за които уж отговаря общината а го строи ГБС и от 30 млн първоначално става 64 млн като залата в Пловдив, а на кмета Тотев в същото време построи и хотела на майка му. Които не вярва да провери.
За 6.9 лева на час няма да си намерят работници. Те строителите по 2-3 хиляди на месец не се хващат на рабата.
Eee...kak edinija zabavia 90 dni...a drugija 30 dni...i neustoiki. Triabva ravnopostavenost.Zaplashtane samo pri dobre svarshena rabota...po evropeiski standart...a ne Bg zatvariane na ochite.Kraino vreme e da sme se nauchili kak se stroi magistrala
Браво, хубава ставка, Еуропейска........но така ще се мотаят с години........а надника ще тече!
Простата сметка показва следното - 1.35 млрд за 135 км, тоест 10 000 лв на метър магистрала! Какво слагате в асфалта мамка му ?
Нека краденето продължи. Това е целта на "строителството" на магистрали, саниране, площадки, чешмички и всякакви "проекти". Така ще е след като управляващите си имат опитомени прокуратура и съд.
5 години гаранция? ВТФ? 10 г. за съоръженията? ВТФ ВТФ? колата ми, която е от алуминий и пластмаса има повече гаранция от пътя, който се предполага да е доста по- солидно "построен", а да не говорим за "съоръженията"... "съоръжение" са мостовете... тоест след 10 г. бог дал - бог взел по виадуктите... забравих, няма да ни трябват, дотогава ще сме с летящи чинии...
10 милиона лв / км, или 5.2млн евро/км.Работата по Тракия струваше около 2.3млн евро/км, но качеството го видяхме. И това не ни се струваше евтино, но се е краднало като за последно, затова и продължава трасето да се руши и ремонтира.За магистрала Марица - price 2.12 mln.euro/km. Някой ако е минавал наскоро, също може да се увери в невероятното качество.А тук повече от двойно. Белким заложат малко и на качествени материали....
Не ви ли е срам бе ! После онзи дюмбелин пожарникара се тупа в гърдите той бил направил магистрали . Това и извънредния труд с осигуровките ли включва защото на тскива обекти се работи много
По договор: 6,90 лв. на час за строителите на "Хемус"