17

Батето

преди 5 години

Те не го пускаха да влезе вътре в кръчмата бе, СИКаджиите.седеше отвънка да пази колите

16

Може само да се

преди 5 години

надяваме, че изложеното в статията е интерпретация. Иначе ще говорим за подарък и бели.Пример: "Гаранцията на асфалта по новата магистрала ще бъде 5 години, а на съоръженията по нея 10 години." Асфалтът е само настилка, всъщност носимоспособността на пътя се осигурява от т.н. "земно платно". Подмяната на асфалта, без извършване на необходимите строителни дейностти в земното платно, е козметика с трайност до няколко дни.Справка: Цариградско море.Дано се окажа лош пророк и не съм прав

15

5 години

преди 5 години

а трябва да са 50...

14

Анонимен

преди 5 години

5 години гаранция??това е магистрала бе умници, как 5 години?

13

Анонимен

преди 5 години

6.90 са около 1100 лева на месец при 20 дни по 8 часа. От тях чисто ще вземат около 850 лева. Кой ще се хване за тези пари?

12

Анонимен

преди 5 години

След което ще започнат анексия, предговоряне докато фирмите на строителните олигарси като Пеевски и ГБС които ще бъдат наети като подизпълнители оглозгат държавата до кокал.Този филм сме го гледали много пъти пример са спортни зали за които уж отговаря общината а го строи ГБС и от 30 млн първоначално става 64 млн като залата в Пловдив, а на кмета Тотев в същото време построи и хотела на майка му. Които не вярва да провери.

11

Баш майстора

преди 5 години

Ако не делим не се хващам

10

Анонимен

преди 5 години

За 6.9 лева на час няма да си намерят работници. Те строителите по 2-3 хиляди на месец не се хващат на рабата.

9

Loyko

преди 5 години

Eee...kak edinija zabavia 90 dni...a drugija 30 dni...i neustoiki. Triabva ravnopostavenost.Zaplashtane samo pri dobre svarshena rabota...po evropeiski standart...a ne Bg zatvariane na ochite.Kraino vreme e da sme se nauchili kak se stroi magistrala

8

А смотани ли сте

преди 5 години

Браво, хубава ставка, Еуропейска........но така ще се мотаят с години........а надника ще тече!

7

Моля?!?

преди 5 години

Простата сметка показва следното - 1.35 млрд за 135 км, тоест 10 000 лв на метър магистрала! Какво слагате в асфалта мамка му ?

6

реалист

преди 5 години

Нека краденето продължи. Това е целта на "строителството" на магистрали, саниране, площадки, чешмички и всякакви "проекти". Така ще е след като управляващите си имат опитомени прокуратура и съд.

5

Анонимен

преди 5 години

5 години гаранция? ВТФ? 10 г. за съоръженията? ВТФ ВТФ? колата ми, която е от алуминий и пластмаса има повече гаранция от пътя, който се предполага да е доста по- солидно "построен", а да не говорим за "съоръженията"... "съоръжение" са мостовете... тоест след 10 г. бог дал - бог взел по виадуктите... забравих, няма да ни трябват, дотогава ще сме с летящи чинии...

4

Анонимен

преди 5 години

10 милиона лв / км, или 5.2млн евро/км.Работата по Тракия струваше около 2.3млн евро/км, но качеството го видяхме. И това не ни се струваше евтино, но се е краднало като за последно, затова и продължава трасето да се руши и ремонтира.За магистрала Марица - price 2.12 mln.euro/km. Някой ако е минавал наскоро, също може да се увери в невероятното качество.А тук повече от двойно. Белким заложат малко и на качествени материали....

3

Анонимен

преди 5 години

Гаранцията за асфалта може да е 15 год. ,но има едно подусловие - да не се ползва !

2

Анонимен

преди 5 години

Не ви ли е срам бе ! После онзи дюмбелин пожарникара се тупа в гърдите той бил направил магистрали . Това и извънредния труд с осигуровките ли включва защото на тскива обекти се работи много

1

Счетоводител

преди 5 години

Е, много е скъпо! Не може ли за без пари?