13

Бобчо

преди 5 години

Къде се засилихте да слагате 5 MW/h батерия в кола?! По-рентабилно ще е да сложат пак 100 KW/h батерия, която обаче ще е много пъти по-лека и ще заема значително по-малко място в колата. От там следва, че колата ще е несравнимо по-лека и ще харчи много по-малко. Но, най-важния въпрос остава без отговор - от къде по дяволите ще вземем толкова много ток за да заредим всички тоя батерии??

12

LosHo

преди 5 години

Както Мъск спомена, над 70% от частите и оборудването на електромобила са тотал о различни от тези на една кола с вътрешно горене. Т.е. Никой от големите в индустрията не иска да инвестира в електромобил, а предпочитат плъг-ин хибридите и да продължават да те смучат за смяна на масло и други консумативи, които липсват при електромобилите. Нокия си мислеха, че са номер едно вовеки и че никой не може да ги измести от трона. Е... спряха с разработването на нови технологии и видяхте какво стана

11

Анонимен

преди 5 години

Да е жив и здрав Руския физик който получи нобелова награда през 2010 година Константин Новосьолов!

10

Инж

преди 5 години

По-голям капацитет на батерията означава и по-голямо изминато разтояние. Но и по-дълго време за заряд. Т.е. освен батериите, трябва и зарядните станции да се развият още. Военните приложения обаче са повече. За тях новите батерии означават повече време за дроновете във въздуха, с повече снаряжение и сензори. И доближава с още една крачка към дронове-таксита.

9

юбералес

преди 5 години

Става въпрос за графеновите батерии- Grabat В Испания се строи такъв завод и ще се пусне през 2020г. Но енергийната плътност не е 50 пъти, а не повече от 2-3 пъти спрямо сегашните литиеви. Тоест около 700вт/ч - 1кв/ч на кг. Самсунг пуснаха такава батерия, но е за телефон.

8

Анонимен

преди 5 години

До 12 Сегашните хибриди са с 1.2 до 2кВ никелови батерии. Plug-in е с около 11kW и е Li-ion. W/kg и W/$ се промениха адски много - W/kg се покачи над 4 пъти, а W/$ падна поне 2 пъти спрямо преди 10г. И тук не говорим за физика ... а химия!

7

12

преди 5 години

"Няма как да се направи батерия която да има 50 пъти по висок капацитет от сегашните литиево полимерни батерии."22.1.2019 - комнтар номер 7 хахах"Няма нищо, което да бъде открито във физиката, вече. Всичко, което остава са по-точни измервания"Около 1900та - Лорд Келвин.Ако един най-брилянтните умове на по-миналия век може да изцепи таква простотия, на теб ти е простено. Лека!

6

хахах

преди 5 години

50 пъти по голям капацитет.....това не e възможно! Коригирайте си превода. Или спрете да пишете глупости и фалшиви сензации!Има си конкретни формули по които се изчислява ЕНЕРГИЙНАТА ПЛЪТНОСТ на батериите и горивата. Има си и лимити на тази плътност.Няма как да се направи батерия която да има 50 пъти по висок капацитет от сегашните литиево полимерни батерии.Това означава една кола като Тесла да има батерия 5 МЕГАВАТА и да минава 20 000 км с едно зареждане. Това е НЕВЪЗМОЖНО!

5

Анонимен

преди 5 години

това ще е голям пробив,и ще направи ел колелата и колите бъдещия индивидуален и групов транспорт,но само ако удължат живота на батериите или ги направят достатъчно достъпни за подмяна

4

Анонимен

преди 5 години

До ..значи трябва да изминават 50 пъти по-голямо разстояние?

3

..

преди 5 години

До АнонименГовори се за капацитет!Означава на *** език, че ще "събират" 50 пъти повече електричество. Или ако сега акумулатора на колата ти може да отдава 80 вата мощност в продължение на 1 час, тези, които искат да направят ще отдават по 4 квт мощност за 1 час.. или 80 вата за 50 часа. Схващаш ли?

2

тип

преди 5 години

До АнонименТА ТО ИМА ТАКИВА БАТЕРИИ И СА ИСПАНСКИ

1

Анонимен

преди 5 години

може ли да уточните какво значи 50 пъти по-голям капацитет-че ще изминава 50 пъти по-голямо разстояние при зареждане или,че ще има 50 пъти по-дълъг живот на батериите