26

До 24

преди 5 години

НПО активистите с флуидна идентичност така ли смятате?

25

Анонимен

преди 5 години

Феминизмът е болест,която трябвада се пречисли към психичните разстройства

24

???

преди 5 години

откога цензурирате думата - 'с.а.п.у.н'??????

23

Анонимен

преди 5 години

Страхотна реклама показваща токсичната мъжественост, която дори е обявена за психическо заболяване от американската психиатрична асоциация.

22

Без сапун

преди 5 години

Днес ЦВ.ЦВ. обръсна и мъже и жени , без *** с 2,3,4, незнайно колко....милиарда лева.....

21

Анонимен

преди 5 години

Голям гаф. Все едно Allways да пуснат реклама, в която да превъзпитават жените от малки да не се усукват около славата и парите, намеквайки, че като пораснат едва ли не всички си имат цена в парична стойност.

20

Мъж на място

преди 5 години

Аз от 19 години насам, не ползвам продуктите на Жилет заради безобразно ниското качество, спрямо цената. Сега имам още една причина да не ги ползвам.

19

Гост

преди 5 години

Извън идеята за каквато и да е пропаганда, която сама по себе си е интересна идея, факт е, че през последните години компанията ни представяше в рекламите си едни красиви, добре обръснати, поносимо мъжествени мъже). Защо? Защото самобръсначките (от по-скъпите) купуваме ние, жените, за Коледа, Нова Година и за рожденните дни, на мъжете си). Благодарим, Жилет, въпреки, че социални послания не могат да бъдат рекламни слогани, независимо колко феминистични или мъжкарски са, все пак е интересно.

18

Анонимен

преди 5 години

От както имам брада ползвам тази марка самобръсначки, но мисля да приключа с тях. Крайно обидна за мъжете и тенденциозна реклама! Излиза, че мъжете са някакви *** и трябва да бъдат превъзпитавани.Очевидно джендъра или лесбийката-феминистка, която е режисирала това счита жените за някакви свръхестествени, съвършенни, безгрешни създания, на които мъжете дължат по рождение определено отношение.

17

Анонимен

преди 5 години

Аз съм имам брада и мустаци. Не обичам жилет и жилетски *** де рас и

16

Ескобар

преди 5 години

Егати проблема. Има къде къде по-важни неща от някакви кампании слогани и тема подобни глупости. Ама карай да върви. Аз си ползвам обикновени ножчета и крем Като. И съм супер доволен :))))

15

до Discovery

преди 5 години

*** си като гъбена чорба, мой човек. Очевидно не си схванал какво ядосва хората в тази реклама. Ядосва ги това, че обобщава всички мъже като бъдещи насилници. Едва ли не като порасне всеки ще бие жени. Следващия път си напъни мозъчната гънка, вместо да наливаш масло в огъня, като обобщаваш подразнените хора като насилници.

14

Анонимен

преди 5 години

Приключих със жилет.

13

Discovery

преди 5 години

Изглежда до тук всички коментиращи са някви бруталните насилници дет малтретират де квот има по-слабо от тях и затова така се възмущават на посланието, щото виждат неудачника в себе си в рекламата...

12

Анонимен

преди 5 години

Нищо лошо не виждам в рекламата, освен това, което вече е написал коментар номер 6 - разбираш всичко друго, но почти нищо за продукта, който се купува. Малко като прогнозите за времето на Емо Чолаков :)

11

Анонимен

преди 5 години

Аз се бръсна с Филипс. Жилета съм го оставил да живее в 20-ти век.

10

Discovery

преди 5 години

Е какво не ви харесва на рекламата бе... посланието е бруттално добро!!! Момчетата, които ви гледат днес, ще бъдат мъжете утре. Демек бъдете мъже, защото МЪЖ значи да защитваш, да даваш добър пример и т.н... за тва сме силния пол и трябва да сме за пример от нас много неща зависят. Много странно, че има хора, които се засягат изглежда виждат себе си като насилници и т.н...

9

таргет някой си

преди 5 години

От както предложиха 1 млн долара на Зи Зи топ за да си обръснат брадите,направо ги отписах!Сега само Астор и Бик-чета!Да правят като вятъра!

8

Анонимен

преди 5 години

"Сигурно за тях, да си истински мъж, означава, че трябва да тормозиш другите, да подсвиркваш по улицата на жените"Като мъж, женен от 12 години и който никога не е посягал на жена, се чувствам обиден и ядосан от намеците за мъжете, които прокарва тази реклама. Разбра ли ***?

7

Анонимен

преди 5 години

При положение че потребителите на техните продукти са 90 % мъже, да правиш кампания с която да нападаш собствената си потребителска група, трябва да си или мазохист, изключително *** маркетингов специалист или най-вероятно жена(която естествено мрази мъже)