Идеята мие нормални компетентни органи следящи от до контрола с корупцията а не глупости всеки ден всяка фирма всяка школа да е равна а не оня да ми бие цената със сто лева и да е голям и то голям
Онзи тарикат с повече практика се едно ще изън града или нощно тариката си тарикат и един няма да даде защо ли ми тарикат бе брат
Вие от руснаците ли на умнотии се учите тренажор те на ден по 10 умрели има само тренажора им главата
Интересно мие едно селфи как ще става аз малко старомоден един телефон 40 минути може ли да записва клип бе умници и как ще се качва в уоур тобе или в бокс че не знам а лични данни а
Не е толкова важно дали са 31 или 50, важното е да се карат. Сега като те види инструкторът че малко вдяваш и хоп ти отрязъл часовете, спестил малко гориво.Полигон въобще няма, къде ще се научат да карат назад/змия/, успоредно паркиране и тн. Да не говорим за каране на огледала и нощем.
31 часа са крайно малко,аз не само не съм карала на полигон и извън града,ами и успоредно паркиране не съм учила.На кръсовище с изчакване на насрещно движение само веднъж ме прекара.После мъжа ми ме вкара в един паркинг и паркирах 2 часа.Учебните коли не изпреварвали,после се озъртах като заек,като тръгнех да изпреварвам.
Имитация на грижа за безопасност на движението плюс ново скубане на кандидат-шофьорите. Много добре се знае, че никой не е станал добър шофьор след шофьорски курс, колкото и часове за кормуване да е минал или на полигон. Курсът дава една начална подготовка, която да ти позволи да излезеш на пътя и да се научиш да караш. Спазването на правилата по цял свят се дължи на контрола за това спазване, само в България се говори за манталитет, култура, увеличаване на часовете на шофьорските курсове ...
Попитах нов шофьор, дали ги учат кои са конфликтните точки на пътя. Оказа се - НЕ. Това е опита, а оставят младите сами да ги научат след 2-3 катастрофи или блъснат пешеходец.
Трябва съвременен подход, не да карат първа-втора и така от светофар на светофар с 30км/ч докато дойде изпита. Трябва си полигон, нощно каране и много извънградско, да се учат да изпреварват, да спазват дистанция, да водят уверено автомобила по завоите. Сега като ги кандилкат с някой удушена учебна в града и после вземат книжка и тръгнат извънградско и става страшно. Мой познат след като взе книжка съм го учил как да кара извън града, той не можеше да кара с над 50км/ч.
То повечето инструктори нищо не те учат и гледат сеир само да те скъсат после. Така взимат пари от допълнителни часове, плюс още след това за нов изпит пак взимат.
Трябва полигон, доста съм карал на него, покрай обучението на сестра ми, взимахме колчетата от инструктора и на ладата и загряваше чайника от въртене в топлото време. За моя изпит вече го бяха премахнали. "100% от курсистите искат да потеглят на полигон. За тях е стресиращо да ги вкарваме в реална среда още в първия час. Ние пречим по този начин на участниците в движението, затрудняваме ги", това го казва инструктор.
проблема не е в часовете проблма е в културата и въспитанието племеникът ми е на 19г искара курсовете и кара като бесен баща му се скара аз му казах че ще се самоубиеш товае добре а колко хора ще убиеш с такава скорост и това ще ти тежи на съвеста ти за цял живот лечение няма.от тогава не повишава извън градско 100 а в града 20 -40 добрият шофиор е които спазва правилника
В чужбина взимат точки за опасно шофиране и като допълнение за опасно шофиране при ПТП.Доказателства са и видиезаписи от други участници в движението.Това с многото часове само ще вдихне цената на курсовете и ще намали и без това малкия брой обучаващи се.Ще се създаде условие за корупция при което тези които към момента взимат книжки без да могат да четат ще повлекат и дребните тарикати.Към момента е по лестно да повишиш квалификация за шофьор в чужбина пред услугата на спрелия в комунизма ДАИ.
И 500 часа да е курса, ефекта ще бъде нулев. Проблема е в манталитета. Колкото и изтъркано и клиширано да звучи, си е самата истина...
Когато държавата вдигне с 10% заплатите слънцето почва да изгрява по два пъти .... ще видите ,че ще бъде нанесен голям удар около имотите данъци ,глупости нещо ще ударят там може би 2-имот или над определени квадрати---оня дето живее при зидаря 33 разряд не спи !!!
Всички който пишете тука сте прави , НО те ще си вдигнат курса просто се търси начин как увеличението да бъде облечено в приемлива форма...
аиде пак редовната дъвка шофьорите...... щото е много лесно и печелившо........Що никои не приказва за ифраструктура за организация на движението......ми щото трябват ОГРОМНИ пари..............по-лесно е шофьорите да направим ;космонавти;......................днес минах по участъка Чирпан -Ст Загора.......и за тоя селски път ще искат винетки, има на места ограничение 90 и веднага 70..............пък се води магистрала възват си гащите някои хора....
Ако намалеят инцидентите с 20 часа повече аз ще си отрежа..... но курса ще е по-скъп и някой ще облажи -----забележете ,че в началото всеки който е взел книжка е доста неуверен и много повече спазва всичко ,чак когато направи от 8-месеца на горе почват чудесата ,защото той вече смята че владее автомобила и ситуацията.... аз не съм *** и ми е ясно ,че се търси вариант курса да стане по-скъп и 100 % ще стане ,ама недейте с тази фалшива загриженост--всяко вдигане на цена гони хора от тук !
Идея: 50 часа курсове за кандидат шофьори, вместо 31