38

Анонимен

преди 4 години

Идеята мие нормални компетентни органи следящи от до контрола с корупцията а не глупости всеки ден всяка фирма всяка школа да е равна а не оня да ми бие цената със сто лева и да е голям и то голям

37

Анонимен

преди 4 години

Онзи тарикат с повече практика се едно ще изън града или нощно тариката си тарикат и един няма да даде защо ли ми тарикат бе брат

36

Анонимен

преди 4 години

Вие от руснаците ли на умнотии се учите тренажор те на ден по 10 умрели има само тренажора им главата

35

Анонимен

преди 4 години

Интересно мие едно селфи как ще става аз малко старомоден един телефон 40 минути може ли да записва клип бе умници и как ще се качва в уоур тобе или в бокс че не знам а лични данни а

34

NN

преди 5 години

Не е толкова важно дали са 31 или 50, важното е да се карат. Сега като те види инструкторът че малко вдяваш и хоп ти отрязъл часовете, спестил малко гориво.Полигон въобще няма, къде ще се научат да карат назад/змия/, успоредно паркиране и тн. Да не говорим за каране на огледала и нощем.

33

Анонимен

преди 5 години

31 часа са крайно малко,аз не само не съм карала на полигон и извън града,ами и успоредно паркиране не съм учила.На кръсовище с изчакване на насрещно движение само веднъж ме прекара.После мъжа ми ме вкара в един паркинг и паркирах 2 часа.Учебните коли не изпреварвали,после се озъртах като заек,като тръгнех да изпреварвам.

32

Обективен

преди 5 години

Имитация на грижа за безопасност на движението плюс ново скубане на кандидат-шофьорите. Много добре се знае, че никой не е станал добър шофьор след шофьорски курс, колкото и часове за кормуване да е минал или на полигон. Курсът дава една начална подготовка, която да ти позволи да излезеш на пътя и да се научиш да караш. Спазването на правилата по цял свят се дължи на контрола за това спазване, само в България се говори за манталитет, култура, увеличаване на часовете на шофьорските курсове ...

31

Usa

преди 5 години

Попитах нов шофьор, дали ги учат кои са конфликтните точки на пътя. Оказа се - НЕ. Това е опита, а оставят младите сами да ги научат след 2-3 катастрофи или блъснат пешеходец.

30

USA

преди 5 години

Разгледали 100 000 000 случая и открили ............ топлата вода

29

Бобчо

преди 5 години

Трябва съвременен подход, не да карат първа-втора и така от светофар на светофар с 30км/ч докато дойде изпита. Трябва си полигон, нощно каране и много извънградско, да се учат да изпреварват, да спазват дистанция, да водят уверено автомобила по завоите. Сега като ги кандилкат с някой удушена учебна в града и после вземат книжка и тръгнат извънградско и става страшно. Мой познат след като взе книжка съм го учил как да кара извън града, той не можеше да кара с над 50км/ч.

28

Анонимен

преди 5 години

То повечето инструктори нищо не те учат и гледат сеир само да те скъсат после. Така взимат пари от допълнителни часове, плюс още след това за нов изпит пак взимат.

27

info.info

преди 5 години

Трябва полигон, доста съм карал на него, покрай обучението на сестра ми, взимахме колчетата от инструктора и на ладата и загряваше чайника от въртене в топлото време. За моя изпит вече го бяха премахнали. "100% от курсистите искат да потеглят на полигон. За тях е стресиращо да ги вкарваме в реална среда още в първия час. Ние пречим по този начин на участниците в движението, затрудняваме ги", това го казва инструктор.

26

раша наша

преди 5 години

проблема не е в часовете проблма е в културата и въспитанието племеникът ми е на 19г искара курсовете и кара като бесен баща му се скара аз му казах че ще се самоубиеш товае добре а колко хора ще убиеш с такава скорост и това ще ти тежи на съвеста ти за цял живот лечение няма.от тогава не повишава извън градско 100 а в града 20 -40 добрият шофиор е които спазва правилника

25

Анонимен

преди 5 години

минимум 100 часа + часове за престрояване и паркиране

24

Анонимен

преди 5 години

В чужбина взимат точки за опасно шофиране и като допълнение за опасно шофиране при ПТП.Доказателства са и видиезаписи от други участници в движението.Това с многото часове само ще вдихне цената на курсовете и ще намали и без това малкия брой обучаващи се.Ще се създаде условие за корупция при което тези които към момента взимат книжки без да могат да четат ще повлекат и дребните тарикати.Към момента е по лестно да повишиш квалификация за шофьор в чужбина пред услугата на спрелия в комунизма ДАИ.

23

Не съм експерт, но..

преди 5 години

И 500 часа да е курса, ефекта ще бъде нулев. Проблема е в манталитета. Колкото и изтъркано и клиширано да звучи, си е самата истина...

22

Анонимен

преди 5 години

Когато държавата вдигне с 10% заплатите слънцето почва да изгрява по два пъти .... ще видите ,че ще бъде нанесен голям удар около имотите данъци ,глупости нещо ще ударят там може би 2-имот или над определени квадрати---оня дето живее при зидаря 33 разряд не спи !!!

21

Анонимен

преди 5 години

Всички който пишете тука сте прави , НО те ще си вдигнат курса просто се търси начин как увеличението да бъде облечено в приемлива форма...

20

инструктор

преди 5 години

аиде пак редовната дъвка шофьорите...... щото е много лесно и печелившо........Що никои не приказва за ифраструктура за организация на движението......ми щото трябват ОГРОМНИ пари..............по-лесно е шофьорите да направим ;космонавти;......................днес минах по участъка Чирпан -Ст Загора.......и за тоя селски път ще искат винетки, има на места ограничение 90 и веднага 70..............пък се води магистрала възват си гащите някои хора....

19

Айде пак номера..

преди 5 години

Ако намалеят инцидентите с 20 часа повече аз ще си отрежа..... но курса ще е по-скъп и някой ще облажи -----забележете ,че в началото всеки който е взел книжка е доста неуверен и много повече спазва всичко ,чак когато направи от 8-месеца на горе почват чудесата ,защото той вече смята че владее автомобила и ситуацията.... аз не съм *** и ми е ясно ,че се търси вариант курса да стане по-скъп и 100 % ще стане ,ама недейте с тази фалшива загриженост--всяко вдигане на цена гони хора от тук !