19

Анонимен

преди 5 години

Толкова ли са *** софийските архитекти, че търсят френски?

18

Анонимен

преди 5 години

И КАЛ, КАЛ НАВСЯКЪДЕ. СЪЗДАДЕНА УМИШЛЕНО ПО ЕВРОПЕЙСКИ ПРОЕКТ.ОСТАВА И ЕДИН ЗЕЛЕН КОН ДА ПУСНАТ-

17

Анонимен

преди 5 години

"За ремонта са осигурени средства от Оперативна програма "Региони в растеж"."Това е ключовото изречение! :( Какъв регион е пъпа на София и какъв растеж му трянва с 1.5 млрд лева да дадат обяснения компира и подчинените ѝ гости на столицата на ръководни позиции.Бял ден да не видите!

16

До17

преди 5 години

Ти не четеш ли? Трябва да има работен проект за да се избере изпълнител.... Но как преди това е избрана ДжиПиГруп без работен проект никой не казва, а и смееш ли да питаш

15

Munchen_DE

преди 5 години

Тихомълком се отложи за 2020?!Беше за 2015, 2016... и така всяка година!

14

шматка

преди 5 години

Брейй софиянци станали европейци.Имат си и ПИАЦЕТАКо е туй бе

13

Човек

преди 5 години

А главният архитект и г-жа Фандъкова, защо не помислят за жилищните квартали? Харчат пари за центъра и квартали в които техни покровители имат интерес. Хайде да видим проект и изпълнението му в Орландовци, Обеля, Модерно предградие, Западен парк, Люлин, Толева махала. Или там ще направят удобства на хората, а това е ужасно за тях?????

12

Анонимен

преди 5 години

Как така френски архитекти ни съветват, защо не руски?

11

Анонимен

преди 5 години

Крайно време е да се огради един терен, и да се започне да се строи Нова София, а старата да се остави на кореняците

10

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 8На Македония има паркинги под небостъргача.

9

Анонимен

преди 5 години

Много е бавен като спира и чака светофари и коли. По-удачно си е метро 4 линия от Банкя през Македония, х-л Плиска ,Студентски град, Самоков и ще може за 1 час да обикаля София

8

Анонимен

преди 5 години

А тук по Макеодния дори е имало проект за подземен паркинг някога! Явно няма да го дочакам в моя живот, както и местните не са го дочакали в изминалите 48 години.

7

Анонимен

преди 5 години

Изрязаха преди сигурно 7-8 години огромните дървета по Македония, които обираха прах и шум и набодоха някакви нефелни насаждения, които за този период не са порастнали и педя нагоре. А сега пращат проект на французи, за да им кажат да набоцкат дървета. И това удоволствие колко милиона ше излезе? Пет-шеснаесе сигурно.

6

Анонимен

преди 5 години

Поредните лъжи. Кметицата ИЗЛЪГА преди повече от година, че ще премахне мутренската автокъща от Борисовата градина. Не само, че са си още там, но си построиха и покрив! Не вярвайте на кметицата, тя ЛЪЖЕ!!!

5

Анонимен

преди 5 години

От 200 на 163... Голямата разлика

4

Хкгхйгфх

преди 5 години

Това е може би единствения булевард който може да се преустрои на магистрала с локални платна. Трамвая се маха и се сменя с тролей, който е много по широк. Сутрин в 5цата е блъсканица.Има място и за нови дървета от двете страни на локалните. Сега ако не караш със 70 ужасно тропа колата. Ако е магистрала със 140 и без светофари ще намали времето от руски до околовръстното 8 пъти. Ама ще изхарчат парите за глупости с малко зеленина за замазване на очите

3

До арх.Здравков

преди 5 години

ЗДравчо, ти Червен браг опрАви, та сега си се заел със столицата..

2

Анонимен

преди 5 години

Поредната безумна идея за много милиони, която ще бъде изпълнена безобразно от обръчите и ще загрози София. Другарката по руски да не пипа нищо повече, достатъчно поразии направи в града ни! Да си ходи в Самоковско и там да "твори".

1

Валентин

преди 5 години

Това от торбата с предизборните обещания. Наближиха кметските избори и пак почнаха да ни облъчват с обещания за светло бъдеще, безброй градинки, развита градска инфраструктура и транспорт. Иначе човек по един 20 метрво тротоар не може да мине без да залитне, да прескочи дупка или да цопне в пропаднала плоча. Да не говорим за скандалните презастроявания на де що остана зелено петно из "елитните квартали на София". Ама нали си имаме метро - не ни е разрешено да искаме повече за 10г. управление.