До АнонименДа простако, това е единствения път за пресичане на пътя за да се стигне до мола. Другия вариант е да ходиш 40 минути повече за да стигнеш легална точка за пресичане.
... за съжаление и на мен ми се налага да живея в София, но в Пловдив под Античния си имаме нормален тунел за колите, по който тунел обаче се движат и пешеходци. Винаги когато шофирам и видя някой като призрак да се движи в тъмното и се стряскам. И съм си мислела, че без кола никога, ама никога няма да се завра вътре и да минавам пеша. Това на Мола тук определено е проблем...
Вие нормални ли сте... ??? Какво значи да вървиш един километър, за да можеш да пресечеш от другата страна на булеварда. В тази държава имат право свободно да се движат и жени, които пък от своя страна имат право да вървят и на токчета. Тези жени в този описан случай са тотално дискриминирани. Ако аз се озова в това тунел - че или не дай си боже да ме карат да обикалям като ненормална, и аз ще полудея разбира се...
Точно този проход по спомен е строен от инвеститорите, иначе ако се чака на общината никога нямаше да има такова животно. Явно инвеститора е решил да спести някой лев, и тротоара е половин метър без идея за пешеходци (може да има изискавания за отделни коридори в такъв случай, не знам). Иначе да подлеза не е далеч, но цялото време за заобикаляне отнема 10 минути.
Така или иначе София е една ***, град строен на парче. Няма начин да се кача на велосипед в този град, макар много да ми се иска....
Не разбирам какъв им е проблема - че е забранено, но въпреки това минават и никой не ги глобява ли?Аз знаех, че еко-тата не ги слуша главата, ама чак пък толкова?
щом е автоподлез и то означен че е забранено за пешеходци, каква вина търсите в строител и кмет бе? тва е единствения път до моло ли?
Алтернативата е подлеза при спирка олръжна болница. Отнема не повече от 5 минути. Проверете преди да пишете подобни глупави статии. Който е решил да минава по автотунела си е за негова сметка и дори трябва да бъде глобяван. Има си подлез на 200 м от мола.
До 10+За да се случи такова нещо, София трябва да се управлява от хора, които искат този град да е красив, удобен и функционален, а не да се опитват да крадат от всичко, което докопат.
До АнонименЩо да проверяват, като трябва да си рекламират тъпата платформа и там без скандал не става.дЖурналистическа му работа....
Освен за де.била със сигнала да направим подлези и надлези на всеки 10 метра, да не вземе да се умори екоактивиста, да му разтекат гримовете и да стане грозно.
По-голяма простотия не бях чел, подлез за пешеходци има на 100 метра на спирката на 7- ми километър! Аман от простаци и мързели. Поне си проверявайте сигналите преди да ги публикувате - срам за журналистиката.
Е, имаше сигнали за огромни кратери по ул. Герги Стаматов в Надежда, на които общината отговори, че "улицата не е в регулация"!!! Има улица с име, дават се разрешителни за строеж, строи се и е пред пуск нов жилищен блок, НО не била в регулация!!! Ами, ще отрегулираме общинарите тази година, та да дойдат други!
да не говорим колко булеварди може да се разширят и свържат с възлови места а не малинов да свършва с една мантинела при младост 3 а до цариградкото шосе 800 метра поле , както и градска железница рингова свързваща се с метрото с по 2 станции на всяка линия (6 общи станции ) и разклонения до банкя костимброд нови искър и тн
500 m в едната посока и 500 м обратно (ако ходите за метрото). Въпросът е принципен. 2010 г Фандъкова обеща пасарелка. До окръжна пешеходецът пресича поне 5 улици (потокът на пешеходците се пресича с потокът на автомобилите, така че ако мислите, че е по безопасно...)
още когато правеха дъмол и нещата около него трябваше да буде предвиден пряк път чрез надлез или подзлез за пешеходците за да не заобикалят километър за да преминат отсреща..докато работех там всеки ден минавах като претичвах през светофара от към младост и се услушвах за коли преди да мина през тунелчето и малкото тротоарче с ширина половин метър !!!
"...което удължава маршрута на еко "***" с около километър и нещо или +15-ина минути"." С 10 километра го увеличава, честно! Най-много 400-500 м. е разликата, хайде стига фейсбук драми на бг горди майки, които няма какво да правят по цял ден.
А след 10 години да се усетите, че цялата инфаструктура на София се гради за удобство на големите търговски обекти, а не на гражданите.
Еко "самоубийци"! До работа през автоподлеза на "Цариградско"?