11

Анонимен

преди 5 години

Вредните газове не са от коли а от ядящи боб възмутгав.и субекти и дупетати.

10

Истината

преди 5 години

Фандъкова направи много и за увеличаване на замърсяването от ауспусите на колите, като увеличи много задръстванията с влошаването на организацията на движението и паркирането, вкл. и с велоалеите, които стесниха улиците и увеличиха много задръстванията. Разстояния, които през 2001-2004 година, можеше да минеш за 10 минути, сега се минават за 30-40 минути.

9

Истината

преди 5 години

До преди 3-4 месеца в София, Фандъкова говореше само против колите, че колите замърсявали въздуха в София, като сега единсвеният резултат от това насъскване на обществото против колите е, че вдигнаха данъците на колите на над 10 годишна възраст (преди Евро 5), както и на половината от колите по Евро 5. Въздухът ставаше все по-мръсен заради отоплението и най-накрая заради глобите от ЕС, се призна, че замърсява отоплението, но често пак по навик се споменават и колите, както е при зеления билет.

8

Истината

преди 5 години

Как "доказаха", че автомобилите замърсявали най-много. Първо, в доклада са средногодишни стойности, а наднорменото замърсяване е само през отделни дни на зимата. Второ, към замърсяването от ауспусите на автомобилите, добавиха и замърсяването от неизмитите улици - автомобила се движи, вдига ФПЧ във въздуха и замърсявал. Все пак в докалда си признаха, че 96% от замърсяването от автомобилите е от това движение, при което от земята се вдигат във въздуха ФПЧ и само 4% е от ауспусите на автомобилите.

7

Истината

преди 5 години

Истината е, че такъв доклад вече има, правен от група учени от един ВУЗ по поръчка на Столична община. Този доклад трябваше да докаже, че автомобилите са най-големият замърсител на въздуха в София и по един доста смехотворен начин го "доказаха". Резултатът е, че сега България ще бъде глобявана от ЕС заради пълната липса на мерки против замърсяването с ФПЧ, което винаги си е било от отоплението с твърдо гориво.

6

Слугинажа

преди 5 години

се утвърждава. След доклада на БАН да АЕЦ, за съжаление на правителството с доста варианти и в крайна сметка благодарение на известна морална устойчимост завоалирано изтъкващ несъстоятелността на прокта. Правителството пробва вариант да сложи учените на директно подчинение на политиците та да може да получава много по-недвусмислени доклади, и съответно да ни налага много по-обосновани данъци. Няма да се учудя ако в този голям град голяма част от СО2 се дължи на дишането ....

5

Анонимен

преди 5 години

Въздуха в София преди 30 години е бил в пъти по-мръсен, но пък за сметка на това сега си имаме НПО рекетьори и кухи ***.

4

Гледач на боб

преди 5 години

Добре, че БАН се отърва от колегите. Обаче МОН се сдоби с 1000 врачки и врачове. ха да са им честити, ще петнят МОН, а не БАН

3

Обективен

преди 5 години

Много добре се знае кой колко замърсява въздуха, но ... според поставената задача фактите може да се представят по коренно различен начин.Примерно, както често прави Фандъкова, използва средногодишни стойности при сезонно наднормено замърсяване с ФПЧ. Наднормено замърсяване с ФПЧ заради отоплението има само през зимата и то само в дните без вятър. Ако те са примерно 15-20 дни, средно за годината излиза, че не само няма наднормено замърсяване от отоплението, а и че то било много малко.

2

Изгърбич Задвратян

преди 5 години

една от основ ните цели на т.нар НИ е усвояване на държавното субсидиране.

1

Ъъъ

преди 5 години

Видя се ясно, че единствената цел на излизането на НИМХ от БАН е т.нар. "проф" Брънзов да остане директор - понеже вторият му мандат вече изтичаше и по правилата в БАН той нямаше право на трети.