27

До 31

преди 5 години

Хайде недей да манипулираш така елементарно! През 1944 година колко километра асфалтови пътища имаше в България? Ти какво искаш, идва социализма, махат с магическата пръчица и всички пътища стават широки, добре асфалтирани и т.н. Това което се направи през 1944-1989 година като пътища, е примерно 20 пъти повече от направеното през 1989-2018 година, а трябва да е обратното, технологиите се развиват. Цариградско шосе, когато го направиха в сегашния му вид, скоростта беше до 110 км/ч сега е до 80.

26

Анонимен

преди 5 години

До До 25-Пия БираТогава при Виденов бяха други цените, много по-ниски. Даже висшето беше безплатно а в болниците с лекуваше без такси. Не може да сравняваш кон с кокошка и сега за същите заплати и пенсии може да купиш само 1 кило банан след като платиш сметките.

25

1

преди 5 години

До До 25-Пия Бира,да толкова бяха пенсиите,но тока беше една стотинка,сега пенсиите 200лева тока тридесет стотинки,хляба два лева сиренето 10лева,на това ли да се радваме,взимахме 80лева заплата,и от тях спестявахме,сега взимаме 800лева,и след седмица нищо не остава.

24

Анонимен

преди 5 години

По онова време Цариградско, тогавашен Ленин беше с павета...Ай няма нужда от такива яки пътища...

23

Анонимен

преди 5 години

защо експерти от Световната банка ще ни казват, нали трябва да ги обходят всичките. Имаме си заврян зет, виден икономист и финансист, малко не му достига за Нобеловата награда по икономика, постоянно твори в лабораторийката си, написа толкова публикации. От съветите му за 30 хиляди на месец КТБ цъфна и върза. Идеален е да напише доклад за пътищата и да спечели мечтания Нобел

22

1

преди 5 години

До до 20,***,и аз съм на толкова години,но такива лоши пътища не е имало,даже по комунистическо,слънцето "строи","строи",но с пръдня боя не става,много крадат,със сгурия пътища не се строят,има пътища в Германия,строени от хитлер,преди 80години ,не са мръднали,ленторезача реже лентичката,и на другия ден почват ремонтните работи

21

До 25-Пия Бира

преди 5 години

Кой стандарт ти харесваше повече -този с режима на тока,пенсии от 28 до 93 лева.Или този на Луканов,Беров,Попов,Виденов,Симеон ??? Ти къде беше тогава? Ако тогава е било ,,добро положение" ,тогава по твоите мерки днес сме Швейцария.Явно си бил в ,,ташкент",а тогава и бирата беше два вида и с,,албумин"

20

Анонимен

преди 5 години

Във Враца на тая Аврамова викат баба Яга. Провали се тотално като зам. кмет и сега я уредиха за министърка понеже се такова с Борисов и Цветанов.

19

До 26

преди 5 години

Нямам спомен пътищата да са боли в уацсно състояние преди 1989 година, а повечето от съзнателния ми живот премина по онова време. Магистрала Тракия беше подминала Пловдив, но като цяло имаше по-малко магистрали в сравнение със сега, но останалите пътища бяха в много по-добро положение в сравнение със сега. Има пътища, които сега са на изчезване защото не се поддържат след 1989 година. Преди това там минаваха автобуси и се разминаваха, сега на места за една кола няма място.

18

до 20

преди 5 години

Аз съм на 70 години..Кръстосал съм България нашир и надлъж Така както сега се строи никога не е било, и постоянното увеличение на километрите по-добри пътища е видимо за всеки пътуващ,а не лежащ и хленчещ пред клавиатурата българин.Не ме интересуват партии,а това което виждам.Макадама и паважа изчезнаха от националната мрежа.Но как могат да направят сравнение тези които не са били тогава? За тях има само сега и те немогат да сравнят примерно кошмара Витиня ,с днешната Витиня.Ех племе недорасло!

17

Пия Бира

преди 5 години

А около 100% от стандарта на живот в страната е в още по лошо положение

16

до20

преди 5 години

ти петел надут, знаеш ли че тези 40% са пътища които от тошово време не са пипвани ,някой по 35 години и все още има асфалт по тях макар вече с дупки. *** виж чирпан магистралата на 5 години къв лунен пейзаж е....

15

Роб на влаЗта

преди 5 години

90%са в лошо състояние .Просто пишещият е карал по новите магистрали ...

14

Анонимен

преди 5 години

Ако днес 40% от пътищата са в лошо състояние то по времето на социализъма 99,05% от пътната мрежа беше УЖАСНА! Имаше си приказка за западните автомобили: ,,Тези коли не са за нашите пътища" Питайте тате и дядо пиленца голобради а не философствайте и не плюйте добрите неща които се случват.

13

Анонимен

преди 5 години

Ти кво си построил бе основата?

12

Анонимен

преди 5 години

Санирането беше за доста широк кръг хора, не само някои.

11

Основата

преди 5 години

Основата на всички предизборни кампании е под всякаква критика.Трябва поне още 20 милиарда да се "изпишат" та да има да се наядат в което не съм сигурен и после да остане и да се построи нещо. Но да се построи като хората, не като мутра за последно.....Тежко ти Българио.Гласувайте за герБ

10

Анонимен

преди 5 години

Те нека да те хванат без винетка, ще има да цивриш и да се молиш на пътя.

9

Анонимен

преди 5 години

А с двата милиарда за саниране само на някои хора и с двата милиарда за тръбата за турски поток и с близо двата милиарда за наши строители за Хемус,ех,какъв живот щеше да настъпи тогава.Ако ги бяха дали за образованието,за здравеопазването,за квалификация и преквалификация на младите хора,за истински ремонт на пътищата,а не бутафорен,за по-високи заплати и пенсии.И ако можеше по-малко да се краде,още по-добре.

8

Пунктуация !?

преди 5 години

И защо сте сложили "!?" в заглавието?