69

до 70

преди 5 години

Има тарифа за престой. Като е взел поръчката ще чака. Това му е работата на простия бакшиш.

68

Има и неориентирани

преди 5 години

клиенти-досадници, които си мислят, че шофьорът е длъжен да ги чака докато се натуткат, дори това да продължи 30-40 минути и, ако не ги изчака, после правят оплакване и вдигат скандал.Затова нещата трябва да се регламентират и на стъклото, до тарифата да се напише колко време би ги чакал шофьорът. Всичко да е ясно предварително.

67

Задължително

преди 5 години

да се уточни колко време е задължен да чака шофьорът на таксито, ако клиентът има да свърши някаква дребна работа и после да продължи със същото такси или да се върне с него обратно там, откъдето е тръгнал. И да се предвиди, че ако клиентът знае, че ще се забави повече, би могъл да разчитана това такси само ако се споразумее с шофьора.Сега някои шофьори спекулират - когато стигнат на отдалечено място, заявяват"Чакам 5 минути и тръгвам!" и изнудват клиента за доста пари за чакането.Но има и ...

66

Запознат

преди 5 години

С 1000. Задължителната минимална цена, работи единствено в полза на монополистите. А бакшите да не говорят за такси, защото месечната им заплата е минимум 2 пъти над средната работна за всеки град.

65

Запознат

преди 5 години

Преди 3 години, когато Хиппо такси се опита да влезе на пазара с малко коли във Варна и по добри цени, лобито на арменеца в общината ги изкара, като сложи минимална цена. Е как компания с 50 коли може да набере клиенти, срещу компания с

64

опетков

преди 5 години

Такси в Холандия: Начална такса 7 евро. На км 2.5 евро.- мечтата на българския бакшиш, НО я има я няма стотина таксита в град като Ротердам, 2 стоянки и ако не си заявил от предния ден чакаш повече от час. Така че, драги таксиджии, налягайте си парцалите и се радвайте на това, което имате. По въпроса за разходите. Лицензът бил 850лв за година. Ами това прави 80 лв на месец, а едва ли има бакшиш койото да прави по-малко от 2000 лв чисти на месец, без да си дава много зор.

63

Анонимен

преди 5 години

Някои още преди 10 и повече години караха с дневна тарифа 1.70 лв и това си беше написано на предното стъкло.

62

Аз

преди 5 години

Мизерни коли с половин сантиметър мазноятия по цялата кола да те е гнус да влезеш. Вътре седнал вмирисан пушещ цигари *** говорещ ти тон простоия през целия път и псуващ всеки на пътя по 3 пъти!!!И сега ви е много!!!

61

пенсионер

преди 5 години

До Анонимен-60Могат ама ще се возят сами!

60

Панталеев

преди 5 години

Забравих,че горивото е за без пари.

59

Панталеев

преди 5 години

За клиентите които нямат автомобили.Гражданска отговорност-380 най евтината за такси.Автокаско 1200 за кола на 2 години.Алтернативен данък 850 лева за година.Всяка година по 4 броя летни и 4 броя зимни гуми.Поддръжка на автомобила .Фирма ,счетоводител на фирмата ,осигуровки и това става въпрос за всеки един автомобил.За колко стотинки говорехме на километър ,да по добре е UBER ,напълно незаконна услуга без заплащане на никакви данъци и осигуровки,нормално да излиза по евтино

58

Анонимен

преди 5 години

Цецо, Мен, като не им е изгодно да возят на 80 стотинки, защо не возят на 90? 1.10 -1.20 ? 1.60 ? Това не го разбирам, никой не ги спира, могат.

57

Анонимен

преди 5 години

Истината е, че максимата "Глас народен - глас Божи" върши полезна работа само когато държавата има мислещо, честно, морално, възпитано и образовано население.Иначе в момента е пълно с пpoстаци. Реално на избори (ако се абстрахираме от факта, че всичко е нагласено) гласът на един професор тежи колкото гласът на един мaлоумен бакшиш с основно образование и каращ без документи. А то да бяхме нация от професори, ама не сме. Държавата на Динковците и Перите и тиквите и атакисти и псевдопатриоти сме.

56

Цецо Мен

преди 5 години

За мен лично тарифите им са ниски и бройката им е раздута. Чета, че има клиенти с по-високи изисквания, в което няма нищо лошо. Има зелени таксита и предлагат високо качество на услугата. Въпросът е при тази цена, която плащаме какво реално можем да получим. Един таксиметров има да изплаща лизинг, да плаща за лиценз към общината, да поддържа возилото (каско, гражданска, ГТП, консумативи, масло, филтри), да гледа да не си счупи колата по пътищата и да останат пари за него. Как точно да се случи?

55

Анонимен

преди 5 години

Всичко е ,защото искат да ги пуснат в бус лентата, а това случили се ще си спират където и както искат.Пълна простотия

54

Геле

преди 5 години

След като сме пазарна икономика и тавана определен от общината е доста висок, защо тогава протестират? Общината с какво право ще казва на частни компании каква да е тарифата им?

53

gio

преди 5 години

бали имат максимална цена, на която в момента почти никой не ползва. Нали всички в момента работим в конкурентна среда. Защо искат минимален праг? Да возят всички тогава на максималния или ги страх, че след един ден някоя компания ще свали цените. Защото в дългосрочна перспектива сами си го набиват такситата с искане общината да е регулатор.друг е въпроса, че 80% от таксиметровите шофьори не познават града и общата култура им е на ниво неандерталец.

52

Анонимен

преди 5 години

След като такси лобито с лекота накара парламента да забрани Юбер в България сега ще правят каквото си искат. Щом елементарна услуга като таксиметровата не може да се саморегулира на пазарен принцип - спукана ни е работата!

51

аз

преди 5 години

а какво предлагат? нищо повече от нахалство, наглост и на всичко отгоре и не познават града, поне в София е така, защото се навъдиха много таксиметрови шофьори от къде ли не. За да имат право да карат такси, първо да се проверят книжките им, според мен повечето от тях са си ги купили, и след това изпит дали познават града, където искат да упражняват професията си.

50

до 52 и другите та-

преди 5 години

кива .... на такива като вас им казвам от името на цялата гилдия, дето сме мръсни и не се къпем--да ти се...ем в устата !