До 4 - ами те другарче в нормалните държави хората си имат гаражи с контакт :) даже с осветление и отопление и място за инструменти ...Пък *** навремето построиха едни панелки тук-там с гаражи дето ладите едвам се вкарваха в тях, камо ли пък новите коли :)
Търсенето на ел. Пикапи и малки ел. автомобили тепърва ще нараства по простата причина , че градове като Лондон, Париж, Берлин вече изискват забрана или по високи такси за дизели и бензини, които навлизат в центъра на града. Тези коли ще се купуват преди всичко от фирми, а след 3-5 год ще отидат на вторичния пазар.
Франсетата са твърдо против тези ел *** и вече главно гледат да купкват бензинки. Ел бръкмите имат доста недостатъци : Изискват време за зареждане и някакси не е като да минеш за 2 иин на помпата. Батериите са скъпи, а пък и лесно се скапват и ремонта е труден. Тяхното производство замърсява в пъти повече и наскоро излезе проучване, че видиш ли трчбват 100к км пробег за да бъдели със същия "еко импакт" като бензинки, а те са такива пластмасови трошки. И за капак цената. Държавата ги налага .
На белите хора- екектрическите колиГанчовците ще си умиргат за десетгодишен немски дизел доста години след като са спрени от производство
Renault отново с рекорд по продажба на електромобили